Kasverschil zelf vergoeden?

Kasverschil zelf vergoeden? 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef swiffer



    en als het kasverschil nu net andersom is...dus 20 euro teveel in kas...zou je zoon dat dan krijgen??

    vast niet...

    niet betalen!



    Ja daar zat ik dus ook aan te denken,,,

    Ik heb ook wel eens kasverschil gehad,,,nooit hoeven te betalen,,,
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Yeps, alles is opgelost....Maandag was mijn zoon er weer, en miraculeus heeft de leidinggevende het helemaal niet meer gehad over die 20 euries.

    Ik denk dat mijn zoon zo assertief was door niet meteen te dokken.
    Hij heeft om de beveiligingsbeelden gevraagd en gezegd het in beraad te hebben.
    Deze weerstand was blijkbaar voldoende dat ze het er maar bij hebben laten zitten, wetende dat het een onredelijk verzoek was en ze het probeerden.

    En jullie reacties hebben hem gesteund in zijn gevoel dat het niet klopte.
    Iedereen bedankt voor jullie bijdrage!



    Smile
  3. Wat een trieste werkgever eigenlijk. Een hond van een werkgever eigenlijk. Bah...

    Inderdaad, een kasoverschot krijgt de cassiere uiteraard niet mee. Maar w?l betaling uit eigen zak verlangen van desnoods een kassatekort van 1 nakende kuteuro. Bah, hond van een werkgever. Ik kan me over dit soort schoften van bazen z??r kwaad maken. Akelige valse sik.

    Ik adviseer je zoon intussen te gaan zoeken naar een meer menselijker werkgever. Voor zo'n hond als waarvoor hij nu werkt zou ik mijn nest niet uitkomen. Bah, bah...
  4. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Jos
    Wat een trieste werkgever eigenlijk. Een hond van een werkgever eigenlijk. Bah...

    Inderdaad, een kasoverschot krijgt de cassiere uiteraard niet mee. Maar w?l betaling uit eigen zak verlangen van desnoods een kassatekort van 1 nakende kuteuro. Bah, hond van een werkgever. Ik kan me over dit soort schoften van bazen z??r kwaad maken. Akelige valse sik.

    Ik adviseer je zoon intussen te gaan zoeken naar een meer menselijker werkgever. Voor zo'n hond als waarvoor hij nu werkt zou ik mijn nest niet uitkomen. Bah, bah...


    Joh....twee handen op een buik, die zoon van mij en jij.
    Alleen verwoord mijn zoon zich met milde termen. Niettemin komt het op hetzelfde neer, en hij heeft vandaag zijn laatste werkdag. Kind is zo blij!

    Heb jij niet een leuke job voor hem, mijn zoon is echt een toppertje en jij bent erg vriendelijk altijd!
    Trouwens....bij welke supermarkt shoppen jij en duifje? Wie weet had mijn zeun wel een loosy euro uit jouw zak weggetoverd!

    Enniewee, hij zal het nooit meer doen, bij deze baas dan tenminste!
  5. quote:
    Dit schreef SSimone


    Joh....twee handen op een buik, die zoon van mij en jij.
    Alleen verwoord mijn zoon zich met milde termen. Niettemin komt het op hetzelfde neer, en hij heeft vandaag zijn laatste werkdag. Kind is zo blij!

    Heb jij niet een leuke job voor hem, mijn zoon is echt een toppertje en jij bent erg vriendelijk altijd!
    Trouwens....bij welke supermarkt shoppen jij en duifje? Wie weet had mijn zeun wel een loosy euro uit jouw zak weggetoverd!

    Enniewee, hij zal het nooit meer doen, bij deze baas dan tenminste!
    Valse mensen, valse instanties en valse bedrijven die het er z? enorm dik bovenop leggen, kunnen wat mij betreft van mij nooit ofte nimmer milde bewoordingen verwachten. Ze zijn zelf immers verre van mild. Bewuste valsheid is het smerigste wat bestaat. Ik ben daar hypergevoelig voor.

    Het spreekwoord luidt nog altijd: zo je doet, zo word je gedaan. Smile
  6. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Jos
    Valse mensen, valse instanties en valse bedrijven die het er z? enorm dik bovenop leggen, kunnen wat mij betreft van mij nooit ofte nimmer milde bewoordingen verwachten. Ze zijn zelf immers verre van mild. Bewuste valsheid is het smerigste wat bestaat. Ik ben daar hypergevoelig voor.

    Het spreekwoord luidt nog altijd: zo je doet, zo word je gedaan. Smile

    Zo je neemt ......
  7. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Zo je neemt ......



    mijn zoon zegt: Aaiii....au!

    Ik zeg...arm duifje, zomaar genomen.......
  8. Jos doet geen boodschappen behalve als er iets nodig is uit de Mediamarkt of the Saturn.
  9. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Tegen mij vertelde hij dat meer keer in de week bij de ah xl in de Middenwaard komt
Terug naar de lijst