Wel of niet meebetalen schutting

Wel of niet meebetalen schutting 

Onderwerp van Irsa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    Ik heb de nieuwe schutting op mijn eigen grond gezet.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Vervelende is dat de woningbouw bij ons al 1.80m aan schutting heeft neergezet. Het soort wat niet in de bouwmarkt te koop is. We hebben nu een meter niks staan. Dit betekent eigenlijk dat je zelf met planken enzo in de weer moet, of een andere creatieve oplossing moet bedenken om die meter te overbruggen. Ik heb bij de Praxis een trellisscherm gezien van een meter breed, dus dat past precies. Er komt aan mijn kant dan nog gaas tegenaan.
  3. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    Wat vind je zelf ?


    Kan en wil je meebetalen ?

    Zou dit een schutting zijn die jezelf gekozen had (mogelijk in samenspraak)?

    Ik zou me er niet zo druk om maken, maar wel even bespreken met ze, anders kan dit letterlijk tussen jullie in komen te staan.


    De buren klinken alsof ze dachten: wij willen deze schuting ongeacht wat de buren willen.
    Als de buren hem niet mooi vinden en een eigen schutting willlen plaatsen dan zetten we hem op onze afscheiding, als de buren het oke vinden zetten we hem op de middengrens.

    Niets meer en niets minder ;)
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik weet niet of je posting aan mij gericht was? Ik heb inmiddels van eigen hout (afkomstig van oude schutting) een schutting van een meter gebouwd en op mijn grond gezet.

    Ik heb al te vaak bij ze aangebeld en er komt maar niks concreets van de grond. Laatste keer wilden ze een duur scherm, waarop ik zei dat ik voor een meter schutting geen 100 euro ga neertellen. Ze zouden eea uitzoeken en terugkoppelen. Dit is ruim een maand geleden. Mochten ze nu alsnog komen, zal ik aangeven dat deze schutting al dan niet tijdelijk is. Mochten zij alsnog een schutting willen neerzetten, dan voor eigen rekening en evt. op de erfgrens. Haal ik de mijne weer weg. Willen ze m op eigen grond is het ook goed. Ik kan nu iig verder met mijn tuin en de hond kan ook lekker naar buiten.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb al te vaak bij ze aangebeld en er komt maar niks concreets van de grond. Laatste keer wilden ze een duur scherm, waarop ik zei dat ik voor een meter schutting geen 100 euro ga neertellen. Ze zouden eea uitzoeken en terugkoppelen. Dit is ruim een maand geleden. Mochten ze nu alsnog komen, zal ik aangeven dat deze schutting al dan niet tijdelijk is. Mochten zij alsnog een schutting willen neerzetten, dan voor eigen rekening en evt. op de erfgrens. Haal ik de mijne weer weg. Willen ze m op eigen grond is het ook goed. Ik kan nu iig verder met mijn tuin en de hond kan ook lekker naar buiten.


    Smile

    Goed gedaan. Nu ligt de bal bij hun. Jij kan ik ieder geval met hond in de tuin zitten.
  6. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik weet niet of je posting aan mij gericht was?



    Nee hoor, is jou draadje toch niet ....
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Evert1963



    Nee hoor, is jou draadje toch niet ....

    Oh ok?, had als laatste geschreven, vandaar.
  8. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh ok?, had als laatste geschreven, vandaar.



    Snap ik, t was duidelijker geweest als ik gequote had ;)
Terug naar de lijst