Vetvrije friteuse, ervaringen?

Vetvrije friteuse, ervaringen? 

Onderwerp van Lon

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef joop1
    vraagje

    is er speciale patat enz voor dat apparaat
    of kopen jullie gewoon de patat die je ook in de olie mikt ?
    net de diepvries ontdooid
    dus er kan weer nieuwe voorraad in Smile


    Ga je er ook een kopen Joop?
  2. Ik bak alles soorten er in...ook die goedkope bevroren aardappelschijfjes lukken perfekt..
  3. quote:
    Dit schreef twelve


    Ga je er ook een kopen Joop?

    nee














    ik heb er al eentje Smile
  4. dank je wel Tinkerbella Smile
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Bitterballen zijn dus geen succes.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef scar
    Bitterballen zijn dus geen succes.



    Mijn ervaring met bijv. de Actifry e.d. is dat het wel erg handig en minder vet is, maar qua smaak niet kan tippen aan de oorspronkelijke bereiding zoals de frituur.
    Voordat ik zo'n ding koop wil ik dus eerst her en der wat proeven en testen.
  7. quote:
    Dit schreef scar
    Bitterballen zijn dus geen succes.


    Er zijn van MORA ondertussen bitterballen die geschikt zijn voor de airfryer. :)

    Ik ben verknocht aan het apparaat! Ik heb een philips.
  8. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Alice64


    Er zijn van MORA ondertussen bitterballen die geschikt zijn voor de airfryer. :)

    Ik ben verknocht aan het apparaat! Ik heb een philips.


    Mora heeft een hele serie snacks die in de Airfryer kunnen. Ik heb zelfs een aparte flyer waar alle snacks inclusief bereiding in staan.
  9. Ikzelf vind het toch anders smaken die bitterballen van mora voor de airfryer(en ze zijn duurder dan de normale bitterballen van mora), ze zijn wel te eten maar duidelijk wel anders dan gefrituurde, die zijn lekkerder, en ander gepaneerde hapjes heb ik er ook niet echt zo lekker mee gekregen als met de frituurpan ook al had ik ze lichtjes ingesmeerd met olie, dit wordt door velen op forums als tip gegeven bij gepaneerde hapjes namelijk.
    Maar voor friet, uit de vriezer of niet, kipkluifjes, hamburgers, broodjes, nou ja te veel om op te noemen,is het een geweldige manier om vetvrij te koken..
  10. quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Mora heeft een hele serie snacks die in de Airfryer kunnen. Ik heb zelfs een aparte flyer waar alle snacks inclusief bereiding in staan.



    Haha, die hele serie is nog niet in het Noorden verkrijgbaar vrees ik...... tenminste, ik heb ze nog niet gevonden!
    Er is nog hoop dus! Smile
  11. anita63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van anita63
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Mora heeft een hele serie snacks die in de Airfryer kunnen. Ik heb zelfs een aparte flyer waar alle snacks inclusief bereiding in staan.


    Ik heb er ook een gekocht, vandaag uitgeprobeerd met friet en kroketten. De friet was erg lekker, maar de mora ovenkroketten waren helemaal slap, iemand nog een tip hiervoor, er staat zelfs op de verpakking 11 min. in de airfryer!
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb gisteren franse frietjes van Aviko in de Airfryer gebakken. Ik ben dik tevreden over het resultaat.
    Ben er nog steeds blij mee! Ik ben vorige week nog terug geweest in het Albert Heijn filiaal waar ik de Airfryer voor 50 euro heb gekocht, maar helaas was de mijne waarschijnlijk de laatste die voor een prikkie verkocht werd.
Terug naar de lijst