Vetvrije friteuse, ervaringen?

Vetvrije friteuse, ervaringen? 

Onderwerp van Lon

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Dus als ik het goed begrijp kun je met de standaardbak van alles behalve taarten, brood, quiches, e.d. maken, daar heb je de extra bak voor nodig?

    taartjes en broodjes etc ze zijn niet zo groot. zie ook mijn eerder bericht over de xl
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Solar

    taar[B]tjes
    en broodjes etc ze zijn niet zo groot. zie ook mijn eerder bericht over de xl [/B]


    helder
  3. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    Ik heb de standaard maat (800gr. ?) en niet groot dekt naar mijn gevoel de lading niet. Ik vind hem klein.
    Ik heb nog nergens een bakje kunnen vinden om iets in te bakken. En als je al iets vindt,wordt de inhoud nog kleiner.

    Door het friteuse mandje kun je er inderdaad geen vloeibare producten in klaarmaken. De grote zou daar beter in kunnen voldoen. En met zo'n aparte bakpan biedt deze ook meer mogelijkheden.
  4. Ik heb de grote, daarin bak ik in 1p ovenschaaltjes allerlei vloeibare dingen, er kunnen er max. 4 in (ronde souffl?-schaaltjes). Ik vind hem niet hoog genoeg om muffins oid in te bakken, ben erg bang dat ze dan in de blazer rijzen of zo.
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    AH heeft nu de Philips Airfryer in de bonus: >>LINK<< voor 119,99 met 1000 airmiles
    Zo te zien is het de Philips Viva Airfryer HD9220/20 met een inhoud van 2,2 liter
    Ik twijfel om deze te kopen of de Philips Avance Airfryer XL HD9240/90 (XL), deze heeft een inhoud van 3 liter.

    Wat zal jij doen?
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Astrid
    AH heeft nu de Philips Airfryer in de bonus: >>LINK<< voor 119,99 met 1000 airmiles
    Zo te zien is het de Philips Viva Airfryer HD9220/20 met een inhoud van 2,2 liter
    Ik twijfel om deze te kopen of de Philips Avance Airfryer XL HD9240/90 (XL), deze heeft een inhoud van 3 liter.

    Wat zal jij doen?


    Hangt ervan af wat het prijsverschil is, is dat het je waard
    wij hebben de gewone, maar gebruik 'm ook alleen voor frites, aardappeltjes en snacks, dus die volstaat prima
    de rest gaat in mijn gewone oven
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Astrid
    AH heeft nu de Philips Airfryer in de bonus: >>LINK<< voor 119,99 met 1000 airmiles
    Zo te zien is het de Philips Viva Airfryer HD9220/20 met een inhoud van 2,2 liter
    Ik twijfel om deze te kopen of de Philips Avance Airfryer XL HD9240/90 (XL), deze heeft een inhoud van 3 liter.

    Wat zal jij doen?

    Ik heb deze. Voor ons twee?n prima.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Astrid
    AH heeft nu de Philips Airfryer in de bonus: >>LINK<< voor 119,99 met 1000 airmiles
    Zo te zien is het de Philips Viva Airfryer HD9220/20 met een inhoud van 2,2 liter
    Ik twijfel om deze te kopen of de Philips Avance Airfryer XL HD9240/90 (XL), deze heeft een inhoud van 3 liter.

    Wat zal jij doen?

    Ik heb de xl en ben er blij mee. Ik gebruik mijn oven nu alleen echt voor grote ovenschotels. De rest doe ik allemaal in de airfryer (b.inclusief kleine ovengerechtjes voor 2). Scheelt ook behoorlijk wat energieverbruik ipv elke keer die gewone oven opwarmen etc.
  9. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Is er al een speciale receptenhoek voor de Airfryer?
    Inclusief ervaringstips over de juiste tijden en temperaturen, slimme handigheidjes?
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Bij mij zat er een boekje bij toen ik hem kocht,,
  11. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Bij mij zat er een boekje bij toen ik hem kocht,,


    en da's alles wat je ermee gemaakt hebt?
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    en da's alles wat je ermee gemaakt hebt?

    Er zit een receptenboekje bij en op internet is ook genoeg te vinden......
Terug naar de lijst