vaatwasser pompt niet af

vaatwasser pompt niet af 

Onderwerp van Wixy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Wixy is op 21-01-2016 om 21:36:20 uur verwijderd door Wixy.

    Reden: fout

     
  1. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Dank je Frida en Anoesjka. Ik heb hem helemaal droog en schoongemaakt. Er zat wat vuil in het filter maar niet dat je zegt nou nou. Ik heb even gekeken naar de link van Frank. Nu draait de machine leeg en zonder zeep op het heetste programma. Daarna heet water met soda erin en een uur zo laten staan volgens de tip in de link. En dan verder het programma af laten maken. Ik ben benieuwd.
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Pas op met gootsteen ontstopper en zeker met korrels . Gaan klonten in koud water en de stoffen zijn agressief . Rubbers van de vaatwasser kunnen hier niet tegen .


    Wanneer er water in de machine blijft staan terwijl de pomp draait . Open de machine verwijder de zeef en zet er een ouderwetse plopper op en even flink ploppen zodat vuil los komt in de pomp en weer opnieuw de machine aanzetten
  3. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    Als de andere tips niet tot een oplossing leiden zou je voor de zekerheid kunnen kijken of er geen knik of verstopping zit in de (flexibele) afvoerpijp.
  4. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Soda en ploppen hielp niet.

    De korrels van de gootsteenontstopper met heet water overgoten.
    Vaatwasser stond daarbij open
    Geen contact met rubbers dus
  5. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Ik ben ook bang voor die agressieve ontstopper. Rubbers zijn er niet rond de afvoer, wel plastic. Wordt dat niet aangetast door die agressieve korrels? De grijze afvoerslang is wel van rubber of harder plastic. Een knik in de slang verwacht ik niet, want er is niets aan veranderd. Mijn vaat was klaar vanmorgen alleen stond er water onderin.
  6. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Ik ben geen fan van de agressieve korrels
    Ik ben wel heel blij dat mijn machine weer doet wat hij moet doen
  7. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef Wixy
    Een knik in de slang verwacht ik niet, want er is niets aan veranderd.


    Dat verwachtte ik ook niet ..mijn ex had een inbouw/onderschuif vaatwasser ...alles nagelopen had de moed al opgegeven ..en toen bleek de afvoerslang toch niet goed vrij te liggen.
    Na er een paar keer goed aan bewogen te hebben kwam de boel weer op gang ..ik zou gewoon alles even nalopen..desnoods doe je dit als laatste...Smile
  8. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Pfff tja weer E1 F8
    En maar weer het water er uit halen
  9. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
  10. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Goed dat je het allemaal zelf probeert te regelen. Zo oud is jouw keuken toch nog niet??!!. Ik zeg garantie
Terug naar de lijst