MoederAlleen

MoederAlleen 

Onderwerp van Boep


Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 2 juni 2016 om 22:27:30

Terug naar de lijst
  1. marjolein68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marjolein68
    quote:
    Dit schreef Anke
    Is nou niemand op het idee gekomen dat Miquel rubrieken door elkaar heen haalt en maar wat zegt in zijn emoties?

    Dus??????
  2. quote:
    Dit schreef marjolein68

    Dus??????

    Hij het dus niet heeft over Moederalleen, maar over een of ander draadje waar hij wat gelezen heeft.
    Wat uiteraard niet wil zeggen dat de manier waarop hij tegen Dirk gesproken heeft door de beugel kan.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Anke
    Is nou niemand op het idee gekomen dat Miquel rubrieken door elkaar heen haalt en maar wat zegt in zijn emoties?
    Dit natuurlijk. En daar heeft Dirk vast wel geschreven.

    Tegenwoordig moet alles op OA zo opgeklopt worden.
  4. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Dan maak ik een account aan op mijn werk, of bij de buren. En betaal ik niet met hetzelfde rekeningnummer, maar met mijn andere rekening, of die van mijn kinderen.
    Dubbel account maken kan dus altijd.


    Dit, maar er zijn ook samendoor koppels die beiden een eigen OA account hebben vanuit hetzelfde ip adres.
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Ik liep vandaag op het werk naar het toilet en dacht....
    Sinds wanneer staan hier prullenbakken?

    On topic..
    Dit toilet kon ik zo maar inlopen terwijl ik toch echt een man ben. Maar goed er zit geen slot op je in een deur vergissen is zo gebeurt.

    Maar op MA en VA zit een sexe slot. En als je de sleutel op een van de vele mogelijke manieren bemachtigd kan je gewoon naar binnen.
    En dit is niets nieuws.
  6. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Daarbij komt dat ik twee jaar geleden een OA vrouw tegen OA mannen heb horen vertellen over wat er in Moeder Alleen geschreven is. Toen ik daar wat van zei, werd ik zowel door die mannen als vrouwen uitgelachen in de trant van: 'doe is niet zo netjes joh..wees ff gezellig.... '

    Ik weet genoeg!

    Je kan er inderdaad niet van op aan dat dit altijd 'achter gesloten deuren' blijft.
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Dat berichtje waar ik hierboven naar verwees was helemaal verouderd, dus ik heb het opnieuw geschreven.

    Kijk hier:

    >>LINK<<
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Evelyne1
    Daarbij komt dat ik twee jaar geleden een OA vrouw tegen OA mannen heb horen vertellen over wat er in Moeder Alleen geschreven is. Toen ik daar wat van zei, werd ik zowel door die mannen als vrouwen uitgelachen in de trant van: 'doe is niet zo netjes joh..wees ff gezellig.... '

    Ik weet genoeg!

    Je kan er inderdaad niet van op aan dat dit altijd 'achter gesloten deuren' blijft.


    Nee lijkt me logisch met duizenden optionele meelezers.
    Ik ga er vanuit dat de meeste mensen niet zo zielig zijn om aan de "andere kant" te lezen.
    Het lijkt me zoiets als stiekem in iemands dagboek lezen ofzo.
    Maar het kan natuurlijk wel dus als het belangrijk is dat het niet uitlekt, kun je beter zelf je luisterende of lezende publiek kiezen in plaats van een forum.
  9. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    quote:
    Dit schreef bart
    Dat berichtje waar ik hierboven naar verwees was helemaal verouderd, dus ik heb het opnieuw geschreven.

    Kijk hier:

    >>LINK<<


    Goed gedaan, Bart, fijn!



    Ik zie toevallig een piepklein taalfoutje,that's all.
    quote:
    vrouw A zijn aan man B door kunnen geven dat er op MoederAlleen over hem gesproken wordt


    Die eerste "zijn" bedoel je denk ik als : "zou"'



    2 jun '16 - 10:18:29 / 2 jun '16 - 12:47:35
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef bart
    Dat berichtje waar ik hierboven naar verwees was helemaal verouderd, dus ik heb het opnieuw geschreven.

    Kijk hier:

    >>LINK<<

    Helder.
    Ik zou nog wel even naar de tikfoutjes kijken. Smile
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef bart
    Dat berichtje waar ik hierboven naar verwees was helemaal verouderd, dus ik heb het opnieuw geschreven.

    Kijk hier:

    >>LINK<<


    Staat er ook zo'n link in vaderalleen? Want deze kan ik niet lezen.
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik zou nog wel even naar de tikfoutjes kijken. Smile

    Alleen "kiets" toch? Of moet ik nog beter lezen. :-)
Terug naar de lijst