Ik stopte hem er gewoon in, naam geven en klaar. Of zo.
Dat ging bij mij ook zo, alledrie de keren.
Maar bij mijn dochter niet, ook een vage melding.
Toen heb ik de stroom eraf gehaald en het ding verwijderd. TV ook even uit en even gewacht.
Toen de hele procedure, in de juiste volgorde, nog eens gedaan.
Daarna werkte het ook daar meteen.
Dat ging bij mij ook zo, alledrie de keren.
Maar bij mijn dochter niet, ook een vage melding.
Toen heb ik de stroom eraf gehaald en het ding verwijderd. TV ook even uit en even gewacht.
Toen de hele procedure, in de juiste volgorde, nog eens gedaan.
Daarna werkte het ook daar meteen.
Dat laatste had ik ook op gehoopt. Stroom van de chromecast trouwens al wel eraf gehad maar tv nog niet uit. Maar zie ik morgenochtend wel even. Nu geen zin meer om me n?g een keer te ergeren mocht dat de oplossing niet zijn.
En anders Ziggo even bellen over mn routerinstellingen.
quote:Dit schreef Boep
Dat laatste had ik ook op gehoopt. Maar zie ik morgenochtend wel even. Nu geen zin meer om me n?g een keer te ergeren mocht dat de oplossing niet zijn.
En anders Ziggo even bellen over mn routerinstellingen.
Dat laatste idd als het je niet lukt:
dan heb je die info waarschijnlijk ook nodig om een wifi adapter te installeren.
quote:Dit schreef scar Nee ik moest ook even ondersteuning vragen en werd fantastisch geholpen door een Chrome dame. Toen werkte het binnen een zucht, dat was ik vergeten.
Probeer Hans zijn oplossing eens? Gaat ding niet zo werken... Woonde ik nu maar dichterbij, als in om de hoek of zo.
quote:Dit schreef Boep
Google chromecast 2
Hij blijft maar zoeken en elke keer de melding: internetverbinding misschien niet mogelijk.
Is je mobiel wel op hetzelfde WiFi ingesteld als die waar je jr chromecast op wil instellen?
En is het een Android of een iPhone?
En die melding krijg je in die app op je mobiel of op de tv?
Ik vind niks als ik die melding intoets bij Google. Meestal vind je dan wel tips maar nu dus niet.