Tweedehands auto

Tweedehands auto 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef elly69
    Keuring bij de ANWB laten doen.
    ALs daar niks bijzonders in zit, zou ik m nemen.


    Kost toch ook weer ruim 160 euro......
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Het is dat of gokken. Meer smaken zijn er niet Smile (vgls mij)
    Of iemand met heel veel verstand gratis laten kijken
  3. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    Ook weer niet al te moeilijk doen hoor.
    Je eigen garage wil er naar kijken schrijf je.
    Zij kunnen heus wel beoordelen of het een kat in de zak is of een goede auto lijkt me.
    Dat zou ik eerst doen.
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Ook weer niet al te moeilijk doen hoor.
    Je eigen garage wil er naar kijken schrijf je.
    Zij kunnen heus wel beoordelen of het een kat in de zak is of een goede auto lijkt me.
    Dat zou ik eerst doen.


    +1

    @Nibo. goed om te weten.. ben voor mijn moeder (en mijzelf..) naar een C3 aan het kijken.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Ook weer niet al te moeilijk doen hoor.
    Je eigen garage wil er naar kijken schrijf je.
    Zij kunnen heus wel beoordelen of het een kat in de zak is of een goede auto lijkt me.
    Dat zou ik eerst doen.


    +1.

    Zo heb ik een keer een auto niet gekocht omdat de garage kon nagaan dat de kilometerteller was teruggedraaid.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    O ja, en natuurlijk even een proefrit maken. De snelweg op en hem flink op zijn staart trappen.
    Ook de remmen testen. Even op een rustige plek vaart maken en even een noodstop maken.
    Luisteren of de motor stationair draait en of de banden nog voldoende profiel hebben.

    En als je hem wilt kopen nog even over de prijs onderhandelen. Smile
  7. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik heb contact gezocht met mijn eigen garage. Ik kan een keer op een zaterdag langskomen. Dan checken ze de auto op de belangrijkste onderdelen.

    1000 euro per jaar aan onderhoud/APK??? Ik heb volgens mij 1 jaar boven dat bedrag gezeten, verder er gelukkig ruim onder.


    Ik heb werkelijk nog nooit 1.000 onderhoudskosten per jaar gehad.

    Elke auto heeft mindere kanten als je vakbladen leest. Dit klinkt echt als een prima aankoop. En als je eigen garage er even naar wil kijken is dat ook gedekt.

    Auto rijden kost gewoon geld. En soms heb je geluk en soms pech. Het is een groot bedrag in 1 keer, maar wat is anders je alternatief?

    Peugeot is verder prima. Ik heb 2 Peugeots gehad, 205 en 306. Nu Citroen C3. Ik houd van Franse auto's Smile
  8. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Batavus


    Ik heb werkelijk nog nooit 1.000 onderhoudskosten per jaar gehad.

    Elke auto heeft mindere kanten als je vakbladen leest. Dit klinkt echt als een prima aankoop. En als je eigen garage er even naar wil kijken is dat ook gedekt.

    Auto rijden kost gewoon geld. En soms heb je geluk en soms pech. Het is een groot bedrag in 1 keer, maar wat is anders je alternatief?

    Peugeot is verder prima. Ik heb 2 Peugeots gehad, 205 en 306. Nu Citroen C3. Ik houd van Franse auto's Smile


    Komen volgens mij ook gewoon uit dezelfde fabriek.

    Toen ik stil kwam te staan na breuk distributieriem kreeg ik als leen auto een Peugeot mee. De inrichting leek wel heel veel op die van mijn auto,
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Ik denk dat ik er nog maar even mee wacht. Ik zit niet lekker in mijn vel en mijn hoofd staat niet naar de aanschaf van een andere auto. Het gaat om best veel geld, dus dat wil ik weloverwogen doen.....
  10. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    Wat zie jij als weloverwogen?

    Al dit soort dingen kom je bij elke 2ehandse auto tegen.
    Je huidige auto raak je waarschijnlijk ook voor een leuk bedragje wel kwijt. Dat scheelt weer.
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Batavus
    Wat zie jij als weloverwogen?

    Al dit soort dingen kom je bij elke 2ehandse auto tegen.
    Je huidige auto raak je waarschijnlijk ook voor een leuk bedragje wel kwijt. Dat scheelt weer.


    Klopt, maar als ik een auto via de garage koop, kan ik mijn huidige auto meteen inruilen. Ik heb simpelweg de energie niet om nu ook nog met mijn eigen auto te moeten gaan leuren.....
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik denk dat ik er nog maar even mee wacht. Ik zit niet lekker in mijn vel en mijn hoofd staat niet naar de aanschaf van een andere auto. Het gaat om best veel geld, dus dat wil ik weloverwogen doen.....

    Als je toch al van plan was een andere auto aan te schaffen dan was dit misschien een leuke kans die voorbij komt maar als je helemaal nog geen 'nieuwe-auto' plannen had doe je er beter aan het te laten lopen.
Terug naar de lijst