Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt?

Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt? 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef maartje



    2 kinderen van collega?s werken daar, ik hoor tot nu toe alleen maar goede verhalen.



    Mijn dochter werkt (bijbaan) er ook. Weliswaar op kantoor aan de klachtentel./mail maar vindt het een leuk en fijn bedrijf.
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Heb nu ook een kortingscode voor jullie:
    MAAR2664
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Iemand ooit zich afgevraagd wat de 'runners' hiervoor aan salaris krijgen.
    Miscchien dat eenieder die Picknickt wat 'fooi' zou kunnen geven bij aflevering?


    Heb laatst een zeer boeiende presentatie van Picnic bijgewoond.
    Ze hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar wat mensen willen in het online boodschappen doen. Daar kwam o.a uit dat gratis belangrijk is.
    Ze houden allerlei data bij waaruit ze kunnen afleiden wat het koopgedrag is en het gebruik in de app is van mensen.
    Wanneer mensen zich verplicht gaan voelen een fooi te geven heeft dit invloed op het gebruik van de dienst.

    Daarbij kunnen ze het op deze manier doen omdat er schakels tussenuit gaan (leverancier levert rechtstreeks aan Picnic, er wordt veel met lokale leveranciers gedaan dus minder transport kosten.
    Doordat ze de avond ervoor exact weten hoeveel brood en groenten etc er moet komen wordt weinig tot niks weggegooid en door de vaste route wordt er efficient gereden.

    Ik weet niet wat een bezorger verdient maar het is niet zomaar gezegd dat hij/zij het kind van de rekening is.
  4. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    Prima klantenservice als er iets bv beschadigd is of ontbreekt even een appje en t wordt gelijk geregeld.
    Alleen hebben ze nu de bezorgtijden gewijzigd...niet uitgebreid maar naar een ander tijdstip Smile
    Waardoor mijn twee favoriete bezorgtijden nu geen optie meer zijn....daar baal ik flink van!
  5. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    Ik heb toch een minpuntje. Alles wordt in plastic verpakt.
    Alles. Dus ook de bananen, aubergine, paprika etc.
    Ik heb ze al laten weten dat dat voor mij niet hoeft.

    De plastic zakken waar ze de boodschappen in bezorgen nemen ze weer mee terug. Je betaalt ?0,35 statiegeld voor die zakken. Niet per stuk maar in totaal.
    Ik gebruik ze nu om plastic in te verzamelen zodat ik het gescheiden weg kan gooien.
  6. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    quote:
    Dit schreef Cato



    Ik weet niet wat een bezorger verdient maar het is niet zomaar gezegd dat hij/zij het kind van de rekening is.


    Mijn dochter werkt er nu en verdient iets minder dan bij AH waar ze voorheen werkte. Maar werktijden en beschikbaarheid zijn weer veel flexibeler dan bij AH dus daar heeft ze die paar centen wel voor over.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Lallebal
    Ik heb toch een minpuntje. Alles wordt in plastic verpakt.
    Alles. Dus ook de bananen, aubergine, paprika etc.
    Ik heb ze al laten weten dat dat voor mij niet hoeft.

    De plastic zakken waar ze de boodschappen in bezorgen nemen ze weer mee terug. Je betaalt ?0,35 statiegeld voor die zakken. Niet per stuk maar in totaal.
    Ik gebruik ze nu om plastic in te verzamelen zodat ik het gescheiden weg kan gooien.

    Ik kreeg de bananen niet in plastic, maar los met een plakband er omheen. Paprika wel idd. Dat heeft alles met de inkoop organisatie te maken. Bij hoogvliet en boni is dat ook het geval (zelfde inkoop).
  8. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    quote:
    Dit schreef Lallebal
    Ik heb toch een minpuntje. Alles wordt in plastic verpakt.
    Alles. Dus ook de bananen, aubergine, paprika etc.
    Ik heb ze al laten weten dat dat voor mij niet hoeft.

    De plastic zakken waar ze de boodschappen in bezorgen nemen ze weer mee terug. Je betaalt ?0,35 statiegeld voor die zakken. Niet per stuk maar in totaal.
    Ik gebruik ze nu om plastic in te verzamelen zodat ik het gescheiden weg kan gooien.


    Picnic heeft heel bewust voor plastic tassen gekozen:

    >>LINK<<
  9. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Voor 3e keer bezorgd gekregen nu en ik blijf het geweldig vinden!

    Superaardige bezorgers, geweldige klantenservice. Mijn Picnic-bezorger zou voor de deur staan maar stond er niet......Na 10 minuten gebeld (want gewoon raar) en samen met klantenservicedame hartstikke bezorgd.... Gelukkig geen ongeluk of dergelijke, maar gewoon navigatie die hem de verkeerde kant had opgestuurd. Schijnbaar dan dus geen realtime GPS, maar hoe dat dan werkt weet ik ook niet ;-)

    Vind het wel geweldig die bezorgtijd tot op de minuut; verfijnend van jouw bezorguur tot 20 minuten tot minuten........tot voor de deur.........
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Saskia is onderweg zie ik. Ze staat in de file.
  11. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Klopt het dat je meerdere kortingsbonnen kunt weggeven?

    Had hem hierop gezet, deze is gebruikt. En nu mag ik er weer ??n weggeven.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja dat kan. Mijne is nog niet gebruikt, dus wie wil??? MARTI478
Terug naar de lijst