Waarschuwing valse emails,,,

Waarschuwing valse emails,,, 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    loveubghh@cliente-evo.com

    Betreft: Tijdelijke blokkade op uw rekening !

    Geachte klant,

    Zojuist hebben wij diverse inlogpogingen op uw account geconstanteerd met
    een voor ons onbekend IP-adres.
    Alhoewel er nog geen toegang tot uw rekening is geweest, hebben we volgens
    protocol enkele restricties aan uw ICS account opgelegd.

    Indien u uw account weer wilt gebruiken kunt u de opgelegde restricties
    opheffen door uw account te verifieren.
    Dit kunt u doen door in te loggen op uw account, en de controle gegevens in
    te vullen.

    Klik hier om in te loggen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    International Card Services BV

    loveubghh@cliente-evo.com

    Geachte heer/mevrouw,

    U ontvangt dit automatisch bericht omdat uw huidige betaalpas binnenkort wordt vervangen door een nieuwe betaalpas. Deze kost 14,95 en wordt automatisch in rekening gebracht. Doet u mee met ons recycleprogramma? Dan ontvangt u de nieuwe bankpas geheel kosteloos!

    Hoe vraag ik een nieuwe betaalpas aan?
    Klik op de link hieronder en volg de stappen op uw scherm. Na de aanvraag komt u op de laatste pagina waar ons Recycle postadres staat vermeld. Noteer dit postadres goed.

    Uw vervangende betaalpas aanvragen

    Recycle uw huidige betaalpas op tijd. Ontvangen wij uw bankpas niet binnen 3 werkdagen? Dan brengen wij 14,95 in rekening. En uw nieuwe bankpas ontvangt u dan pas na 5 werkdagen.

    Met vriendelijke groeten,
    Rabobank

    Let op na 30 januari 2019 kunt u geen gebruik maken van uw huidige betaalpas.
  2. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Vanavond kreeg ik deze mail van de Rabobank.

    "Actueel
    RN

    Rabobank NL.
    di 5-2-2019 19:55

    --
    Geachte klant,

    In februari 2019 zullen wij ons nieuwe omgeving ook uitrollen, dat houdt in dat het mogelijk is dat ons website slomer is dan dat u gewend bent.
    Het is namelijk een nieuwe concept voor ons nieuwe wereld kaart.

    Wat voor opties heeft ons wereld kaart?
    Ons nieuwe wereld kaart zal overal in de wereld functioneren, en het is mogelijk om zelf van een andere bank direct een betaling te ontvangen.
    Dat houdt in dat er geen verwerkingstijd inhoudt van tot 12 tot 24 uur.

    Configuratie voor het aanvragen?
    Ons oude klanten die deze e-mail ontvangen krijgen een gratis wereld kaart indien u voor 21 februari een nieuwe aanvraagt via ons website. Na 21 februari zullen wij ?14,50 afschrijven voor het aanschaffen.
    Binnen 3 werkdagen ontvangt u de nieuwe wereld kaart op uw huidige adres die in ons klantenlijst staat.

    Klik hier om uw wereld kaart aan te vragen.

    Waarschuwing: Nadat u de stappenplan heeft voldaan, ontvangt u een bericht dat uw aanvraag succesvol ontvangen is.

    Hoogachtend,

    Jan van Grachten"

    Oppassen dus weer.
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Geachte relatie,


    Het is alweer een tijd geleden dat u zich heeft geregistreerd bij de ING bank. Om ervoor te zorgen dat al uw gegevens correct zijn, vragen wij u om dit te bevestigen.
    We adviseren u om uw Mijn ING account binnen 14 dagen bij te werken. In sommige gevallen wordt uw bankpas en/of Mijn ING account beperkt gehouden voor gebruik i.v.m. veiligheidsredenen.

    Is uw bankpas en/of Mijn ING al beperkt gezet?
    Dan kunt u in de tussentijd op verschillende manieren betalen.
    - Betalen met een creditcard
    - Geld opnemen in een ING vestiging
    - Betalen met de ING Wallet app

    Hoe kan ik mijn account bijwerken?
    Om uw Mijn ING account bij te werken kunt u beginnen door te surfen naar >>LINK<< Volg de stappen op uw scherm, dit duurt hooguit enkele minuten.

    Uw mening
    Wat kunnen wij volgens u verbeteren? Geef hier uw mening.


    Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling bankzaken
    ING Bank N.V.
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Geachte relatie,


    Uw huidige betaalpas voldoet niet meer aan de standaard eisen van de ABN AMRO en komt hierdoor binnenkort te vervallen.
    We adviseren u om uw nieuwe betaalpas binnen 3 werkdagen op te vragen om een blokkade te voorkomen.

    Is uw betaalpas al geblokkeerd?
    Dan kunt u in de tussentijd op verschillende manieren betalen.
    - Betalen met een creditcard
    - Geld opnemen in een ABN AMRO vestiging
    - Betalen met de ABN AMRO Wallet app

    Kosten nieuwe betaalpas
    Om uw nieuwe betaalpas geheel kosteloos te ontvangen heeft u tot uiterst 22-02-2019 de tijd om de aanvraag hier in te dienen.
    Na de genoemde datum vervalt de actie en brengen we ?14,95 in rekening per betaalpas.

    Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling bankzaken
    ABN AMRO
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Geachte relatie,

    Er zijn onregelmatige activiteiten geconstateerd op uw online omgeving. Er is bij ons
    met een onbekende IP-Adres geprobeerd in te loggen op uw online omgeving. Valideer
    uw online omgeving met de juiste gegevens, als u dit niet doet word deze in beperking
    gehouden.

    Valideren

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Cheers,
    Servicedesk



    info@ilgiogotodi.it Dit is het email adres Smile de mail is afkomstig van PayPal.nv
  6. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Gisteren kreeg ik een mailfactuur van telfort?...prima, alleen schrok ik van het bedrag.
    Vanmorgen nog maar eens gekeken en niet via de mail ingelogd! Gelukkig.

    Hij ziet er zeer echt uit.
    -----
    Uw nieuwe factuur staat voor u klaar op Mijn Telfort
    09/04/2019 - 19:21
    Telfort (noreply@costumeserivicedesk.nl)

    Beste klant,

    Uw nieuwe factuur staat voor u klaar op Mijn Telfort.
    Het totaalbedrag van deze factuur is ? 75,45.
    Het totaalbedrag van deze factuur wordt, na verrekening van eventuele tegoeden, ge?ncasseerd op of rond 15 april 2019. Bekijk alle facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 13 maanden in Mijn Telfort. Meer lezen over uw factuur? Kijk dan op telfort.nl waar we de meest voorkomende situaties uitleggen.



    Bel voor uw saldo
    Wilt u weten of uw laatste betaling verwerkt is of welk bedrag er nog openstaat? Bel dan gratis 0800 22 33 444 en toets uw klantnummer in. Houd er rekening mee dat wij maximaal 2 werkdagen nodig hebben om uw betaling te verwerken.
    ----
    En is dus gewoon weer een oplichtersmailSmile
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Uw creditcard is beperkt voor gebruik


    Geachte pashouder,

    International Card Services vindt fraudepreventie erg belangrijk. Om fraude te voorkomen, voeren we dan ook regelmatig de nodige controles uit. Uit controle is gebleken dat er mogelijk geprobeerd is om misbruik te maken van uw creditcard. Om veiligheidsredenen zijn we dan ook verplicht uw creditcard beperkt te houden voor gebruik. De beperking kan direct worden opgeheven als u uw identiteit bevesigd op onze website.

    Helaas moeten we u mededelen dat uw creditcard binnen 48 uur na ontvangst van deze e-mail om veiligheidsredenen moet worden geblokkeerd als u uw identiteit niet op tijd bevestigd.

    We adviseren u zo spoedig mogelijk de verificatie-procedure te voltooien om weer direct gebruik te kunnen maken van uw creditcard zonder beperkingen.

    Onthoud wel dat u alle vragen zo precies mogelijk hoort in te vullen, zodra er sprake is van onjuist ingevulde gevens wordt uw creditcard permanent geblokkeerd.

    U dient op de link hieronder te klikken en alle gevraagde informatie juist in te vullen.

    start verificatie procedure
    We hopen u voldoende verwittigd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    International Card Services B.V.






    Uw creditcard wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).

    Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.

    Dit bericht is verzonden door International Card Services BV, gevestigd aan de Wisselwerking 32 te (1112 XP) Diemen, ingeschreven in het Handelsregister Amsterdam onder nummer 33.200.596.

    This message has been sent by International Card Services BV, which has its seat at Wisselwerking 32 (1112 XP) Diemen, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 33.200.596.





    Smile Ik heb geen creditcard..
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Geachte

    Hierbij willen wij u de nieuwe betaalpas introduceren. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.
    Met de nieuwe betaalpas bent u automatisch verzekerd tegen elke vorm van fraude. De Rabobank vergoedt dit ten alle tijden.

    Let op! Uw huidige betaalpas vervalt voor gebruik op 25 mei 2019.
    Zorg dat u de nieuwe betaalpas heeft aangevraagd voor deze datum. Voor alle betaalpassen die na deze datum worden aangevraagd zal de Rabobank ?14,99 in rekening brengen.

    Om uw nieuwe betaalpas aan te vragen verzoeken wij u zich online aan te melden in het formulier op te vragen. U dient het formulier in te vullen met de bijbehorende gegevens die bij ons in het systeem bekend staan.

    > Klik hier om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.

    Met vriendelijke groeten,
    Rabobank Team

    Wiebe Draijer
    Directeur Particulieren en Private Banking
  9. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    20-05-2019 ICS ??
    Beste klant,
    Ondanks meerdere contactpogingen hebben wij tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen. Wij verzoeken u hierbij alsnog de aanvraag te starten. Indien u dit niet tijdig doet zal de huidige creditcard van u buiten gebruik worden gesteld.
    Verdere uitleg over uw nieuwe creditcard staat vermeld in de brief die u thuis ontvangt met uw nieuwe product.
    Start u aanvraag hier.
    Wij wensen u alvast veel betaalgemak!
    Met vriendelijke groet,

    22-05-2019 ICS ??
    Beste klant,
    International Card Services vindt fraudepreventie erg belangrijk. Om fraude te voorkomen, voeren we dan ook regelmatig de nodige controles uit. Uit controle is gebleken dat er mogelijk geprobeerd is om misbruik te maken van uw creditcard. Om veiligheidsredenen zijn we dan ook verplicht uw creditcard beperkt te houden voor gebruik. De beperking kan worden opgeheven door uw identiteit te verifi?ren.
    Helaas moeten we u mededelen dat uw creditcard binnen 48 uur na ontvangst van deze e-mail om veiligheidsredenen moet worden geblokkeerd als u uw identiteit niet op tijd verifieert.
    We adviseren u zo spoedig mogelijk de verificatie-procedure te voltooien om weer direct gebruik te kunnen maken van uw creditcard zonder beperkingen.
    Onthoud wel dat u alle vragen zo precies mogelijk hoort in te vullen, zodra er sprake is van onjuist ingevulde gevens wordt uw creditcard permanent geblokkeerd.
    U dient op de link hieronder te klikken en alle gevraagde informatie juist in te vullen.
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Herinnering: Uw Card is non-actief gesteld




    Geachte heer/mevrouw,




    Na herhaaldelijke contactpogingen om uw online Card te verifiëren vanwege onze geupdate systemen, zijn wij genoodzaakt uw Card per direct in quarantaine te zetten.

    Volg de vervolg stappen op: icscards.nl/non-actief

    Zodra wij uw aanvullende gegevens hebben ontvangen, wordt deze tijdelijke blokkering verwijderd. Door hieronder op de link te klikken kunt u uw gegevens aanvullen en een blokkering van uw card voorkomen.

    Let op: U kunt binnen 3 dagen voorkomen dat uw Card permanent wordt stop gezet.


    Met vriendelijke groet,
    International Card Services BV






    Uw World Card wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).


    Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.


    Dit bericht is verzonden door International Card Services BV, gevestigd aan de Wisselwerking 32 te (1112 XP) Diemen, ingeschreven in het Handelsregister Amsterdam onder nummer 33.200.596.

    This message has been sent by International Card Services BV, which has its seat at Wisselwerking 32 (1112 XP) Diemen, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 33.200.596.

    MSAPP1


  11. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    Het gebruik van uw Card is tijdelijk beperkt

    Kunt u deze e-mail niet goed lezen, bekijk dan de webversie.

    Geachte heer/mevrouw,

    International Card Services (ICS) vindt fraudepreventie erg belangrijk. Om fraude te voorkomen, voeren wij dan ook regelmatig de nodige controles uit. Uit deze controles is gebleken dat er een verdachte transactie heeft plaatsgevonden op uw creditcard. Deze transactie is mogelijk nog niet zichtbaar op uw (online) rekeningoverzicht. Klik op deze link om uw Card uit de tijdelijke beperking te halen.

    Het betreft de volgende transactie:
    -02-15753 bij PLUS500.NL, INC. voor EUR107,29 in Den Helder, Noord-Holland

    Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij uw Card daarom tijdelijk beperkt voor gebruik. Voordat wij deze beperking opheffen of uw Card gaan vervangen, willen wij graag een aantal gegevens met u controleren. Wij verzoeken u daarom om zo spoedig mogelijk een e-mail naar ons te sturen.. Wij adviseren u om de Card niet te gebruiken totdat u contact met ons heeft gehad.

    Met vriendelijke groet,
    International Card Services BV
  12. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    ING
    Beste klant,

    ING Bank introduceert de vernieuwde NFC-2 bankkaart. U ontvangt hier per e-mail bericht over, omdat uw huidige bankkaart automatisch zal verlopen over 7 dagen (na dagtekening van deze e-mail). Dat houdt in dat het na 7 mei 2019 niet meer mogelijk is om transacties te verrichten.

    De huidige bankkaart waar u (nog) gebruik van maakt is niet langer up-to-date. Om fraude te voorkomen, verplicht ING Bank al haar klanten om de nieuwe NFC-2 bankkaart aan te vragen.

    Voordelen van de vernieuwde bankkaart:
    - Vervanging bankkaart geheel gratis
    - Uw bankkaart wordt milieuvriendelijk vervangen
    - Uitgerust met een nieuwe chip (4096 bit encryptie)
    - U bent beschermd & verzekerd tegen phishing, malware en skimming.
    - U heeft nog een week de tijd om kosteloos uw vernieuwde bankkaart aan
    te vragen

    Klik hier voor aanvragen vernieuwde bankkaart
    De vernieuwde betaalpas kunt u t/m 12 juni 2019 kostenloos aanvragen, na deze datum wordt automatisch een incasso in rekening gebracht dit bedraagt €€24,99,-De nieuwe betaalpas is een onderdeel van onze vernieuwde product en als klant van de ING Bank bent u genoodzaakt zich daar van te voorzien.
    Klik hier om uw vernieuwde betaalpas aan te vragen.
    Alvast bedankt voor uw medewerking
    Met vriendelijke groeten,
    Annet van Hoek
    Particulieren en Bedrijven
Terug naar de lijst