Office programma

Office programma 

Onderwerp van Dingetje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Klopt het dat er ook een gratis office programma bestaat ?
  2. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Klopt het dat er ook een gratis office programma bestaat ?

    >>LINK<<
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
  4. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Kunnen Word document daartoe ook naar overgezet worden?
  5. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    libre office werkt ook met office documenten, je hoeft het niet eens om te zetten (mag/kan wel, maar moet niet)
  6. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje

    Top; welk operating system moet ik dan kiezen ?
  7. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje

    Gelukt. Ik ben er nog niet over uit of het wel zo n handig programma is maar het doel is bereikt.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb zondag office 2019 Professional plus gekocht voor €29,99
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik heb zondag office 2019 Professional plus gekocht voor €29,99

    Ik neem aan dat dit de jaar prijs is?
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nee. Geen office 365 maar gewoon office, geen cloud oplossing dus maar gewoon op mijn laptop geïnstalleerd.

    >>LINK<<


    Je ontvangt alle gegevens om het pakket te installeren. Daarnaast ben je verzekerd van de laatste updates en is het mogelijk om levenslang gebruik te maken van het pakket (geen abonnement, dit is een eenmalige aanschaf).

    Na bestelling ontvang je de activatiecode, handleiding en download-link. Dit product kan geïnstalleerd worden op 1 PC/laptop en kan je opnieuw installeren op hetzelfde apparaat indien nodig.


    Installatie en instructie enorm duidelijk, ik was binnen een kwartier up en running.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Nee. Geen office 365 maar gewoon office, geen cloud oplossing dus maar gewoon op mijn laptop geïnstalleerd.

    >>LINK<<


    Je ontvangt alle gegevens om het pakket te installeren. Daarnaast ben je verzekerd van de laatste updates en is het mogelijk om levenslang gebruik te maken van het pakket (geen abonnement, dit is een eenmalige aanschaf).

    Na bestelling ontvang je de activatiecode, handleiding en download-link. Dit product kan geïnstalleerd worden op 1 PC/laptop en kan je opnieuw installeren op hetzelfde apparaat indien nodig.


    Installatie en instructie enorm duidelijk, ik was binnen een kwartier up en running.



    Pfff ik betaalde dat vorig jaar per, jaar.
    Dank je voor de tip, ga het ook aanschaffen
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar
    Nee. Geen office 365 maar gewoon office, geen cloud oplossing dus maar gewoon op mijn laptop geïnstalleerd.

    >>LINK<<


    Je ontvangt alle gegevens om het pakket te installeren. Daarnaast ben je verzekerd van de laatste updates en is het mogelijk om levenslang gebruik te maken van het pakket (geen abonnement, dit is een eenmalige aanschaf).

    Na bestelling ontvang je de activatiecode, handleiding en download-link. Dit product kan geïnstalleerd worden op 1 PC/laptop en kan je opnieuw installeren op hetzelfde apparaat indien nodig.


    Installatie en instructie enorm duidelijk, ik was binnen een kwartier up en running.

    Top!! Zoon heeft advies op school met office te werken en niet met libre. Dit is dan erg interessant.
Terug naar de lijst