Waarschuwing valse emails,,,

Waarschuwing valse emails,,, 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Sms gekregen...zit niet bij knap haha
    Plaatje
    31 aug '19 - 15:47:44 / 31 aug '19 - 23:12:07
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    ...
    31 aug '19 - 16:13:28 / 31 aug '19 - 16:58:39
  3. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Bedankt leeuwin voor pb weg gehaald nu
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    quote:
    Dit schreef Tien
    Bedankt leeuwin voor pb weg gehaald nu



    Smile
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Wat een bofkont ben ik 10.000 euro,,,Smile



    Uw account is gereed
    Accountnaam:
    Beste Esther,

    We hebben uw account geactiveerd en goedgekeurd, klaar om te beginnen met 10.000 EUR die u kunt opnemen tegen het einde van de volgende maand.

    U hoeft alleen te beslissen of u het naar uw normale account wilt overzetten of het voorlopig in dit account wilt bewaren.

    Accountgegevens:
    Esther
    Klazienaveen


    LET OP* - Vanwege beveiligingsvoorschriften moeten we accounts deactiveren na 90 dagen inactiviteit en elk bedrag zal worden verwijderd.
    Met vriendelijke groet,
    Account Manager


    Deze e-mail is persoonlijk voor Esther
    Alleen degenen die zich actief bij ons hebben aangemeld, krijgen deze nieuwsbrief met speciale aanbiedingen. Als u niet meer geïnteresseerd bent, kunt u de onderstaande link gebruiken om u af te melden.
  6. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Net sms om mijn rabopas te verlengen op wereldpas.nl
    Nou zo raar........Heb net een nieuwe pas.
    SmileSmile
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik krijg een nieuwe cardreader van de ABN. Ik stonk er verdorie bijna in.
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik krijg een nieuwe cardreader van de ABN. Ik stonk er verdorie bijna in.


    Die kreeg ik ook maar ik bankier niet bij de ABN.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Die kreeg ik ook maar ik bankier niet bij de ABN.

    Ik dus wel.

    Ik klikte al op de link (klik hier om hem aan te vragen) en besefte toen dat dat nooit zo zou gaan.

    Moe en afgeleid, dat was ik.
  10. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Kreeg deze vandaag!

    " Beveiligingswaarschuwing: uw account is gehackt.
    N

    noreply
    do 26-9-2019 21:48
    Aan:
    noreply (noreply@sfn.org);

    Ik heb slecht nieuws voor je.

    26/01/2019 - op deze dag heb ik je besturingssysteem gehackt en heb ik volledige toegang tot je account!



    Het is zinloos om het wachtwoord te wijzigen, mijn malware onderschept het elke keer.



    Hoe het was:

    Er was een beveiligingslek in de software van de router waarmee u die dag was verbonden.

    Ik heb eerst deze router gehackt en mijn kwaadaardige code erop gezet.

    Toen u internet invoerde, werd mijn trojan geïnstalleerd op het besturingssysteem van uw apparaat.



    Daarna heb ik een volledige dump van je schijf gemaakt (ik heb al je adresboek, geschiedenis van het bekijken van sites, alle bestanden, telefoonnummers en adressen van al je contacten).



    Een maand geleden wilde ik je apparaat vergrendelen en een klein bedrag vragen om te ontgrendelen.

    Maar ik heb gekeken naar de sites die u regelmatig bezoekt en kwam tot grote vreugde van uw favoriete bronnen.

    Ik heb het over sites voor volwassenen.



    Ik wil zeggen - je bent een grote, grote viezerik. Je hebt ongebreidelde fantasie !!!



    Daarna kwam ik op een idee.

    Ik heb een screenshot gemaakt van de intieme website waar je plezier hebt (je weet waar het over gaat, toch?).

    Daarna heb ik een screenshot gemaakt van je geneugten (met behulp van de camera van je apparaat) en samengevoegd.

    Het is mooi geworden, twijfel niet.



    Ik ben er sterk van overtuigd dat u deze foto's niet aan uw familieleden, vrienden of collega's wilt laten zien.

    Ik denk dat 600 EURO een heel klein bedrag is voor mijn stilte.

    Trouwens, ik heb veel tijd aan je besteed!



    Ik accepteer alleen geld in Bitcoins.

    Mijn BTC-portemonnee: 1CjmrQz7z3vojTT68AxX9FR1qjNWwTouLp



    Je weet niet hoe je een Bitcoin-portemonnee moet aanvullen?

    Schrijf in elke zoekmachine "hoe geld naar btc-portemonnee te sturen".

    Het is eenvoudiger dan geld naar een creditcard sturen!



    Voor betaling heb je iets meer dan twee dagen (exact 50 uur).

    Maak je geen zorgen, de timer begint op het moment dat je deze brief opent. Ja, ja .. het is al begonnen!



    Na betaling vernietigen mijn virus en vuile foto's automatisch met jou.

    Beschrijving, als ik niet het gespecificeerde bedrag van u ontvang, wordt uw apparaat geblokkeerd en ontvangen al uw contacten een foto met uw "vreugde".



    Ik wil dat je voorzichtig bent.

    - Probeer mijn virus niet te vinden en te vernietigen! (Al uw gegevens zijn al geüpload naar een externe server)

    - Probeer niet contact met mij op te nemen (dit is niet mogelijk, ik heb u een e-mail gestuurd vanuit uw account)

    - Verschillende beveiligingsdiensten helpen u niet; het formatteren van een schijf of het vernietigen van een apparaat zal ook niet helpen, omdat uw gegevens zich al op een externe server bevinden.



    Postscriptum Ik garandeer je dat ik je niet meer zal storen na betaling, omdat je niet mijn enige slachtoffer bent.

    Dit is een hacker-erecode."
  11. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Zo hij heeft er wel werk van gemaakt,, Smile
  12. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Capibara
    Kreeg deze vandaag!

    " Beveiligingswaarschuwing: uw account is gehackt.
    N

    noreply <noreply@sfn.org>
    do 26-9-2019 21:48
    Aan:
    noreply (noreply@sfn.org);

    Ik heb slecht nieuws voor je.

    26/01/2019 - op deze dag heb ik je besturingssysteem gehackt en heb ik volledige toegang tot je account!



    Het is zinloos om het wachtwoord te wijzigen, mijn malware onderschept het elke keer.



    Hoe het was:

    Er was een beveiligingslek in de software van de router waarmee u die dag was verbonden.

    Ik heb eerst deze router gehackt en mijn kwaadaardige code erop gezet.

    Toen u internet invoerde, werd mijn trojan geïnstalleerd op het besturingssysteem van uw apparaat.



    Daarna heb ik een volledige dump van je schijf gemaakt (ik heb al je adresboek, geschiedenis van het bekijken van sites, alle bestanden, telefoonnummers en adressen van al je contacten).



    Een maand geleden wilde ik je apparaat vergrendelen en een klein bedrag vragen om te ontgrendelen.

    Maar ik heb gekeken naar de sites die u regelmatig bezoekt en kwam tot grote vreugde van uw favoriete bronnen.

    Ik heb het over sites voor volwassenen.



    Ik wil zeggen - je bent een grote, grote viezerik. Je hebt ongebreidelde fantasie !!!



    Daarna kwam ik op een idee.

    Ik heb een screenshot gemaakt van de intieme website waar je plezier hebt (je weet waar het over gaat, toch?).

    Daarna heb ik een screenshot gemaakt van je geneugten (met behulp van de camera van je apparaat) en samengevoegd.

    Het is mooi geworden, twijfel niet.



    Ik ben er sterk van overtuigd dat u deze foto's niet aan uw familieleden, vrienden of collega's wilt laten zien.

    Ik denk dat 600 EURO een heel klein bedrag is voor mijn stilte.

    Trouwens, ik heb veel tijd aan je besteed!



    Ik accepteer alleen geld in Bitcoins.

    Mijn BTC-portemonnee: 1CjmrQz7z3vojTT68AxX9FR1qjNWwTouLp



    Je weet niet hoe je een Bitcoin-portemonnee moet aanvullen?

    Schrijf in elke zoekmachine "hoe geld naar btc-portemonnee te sturen".

    Het is eenvoudiger dan geld naar een creditcard sturen!



    Voor betaling heb je iets meer dan twee dagen (exact 50 uur).

    Maak je geen zorgen, de timer begint op het moment dat je deze brief opent. Ja, ja .. het is al begonnen!



    Na betaling vernietigen mijn virus en vuile foto's automatisch met jou.

    Beschrijving, als ik niet het gespecificeerde bedrag van u ontvang, wordt uw apparaat geblokkeerd en ontvangen al uw contacten een foto met uw "vreugde".



    Ik wil dat je voorzichtig bent.

    - Probeer mijn virus niet te vinden en te vernietigen! (Al uw gegevens zijn al geüpload naar een externe server)

    - Probeer niet contact met mij op te nemen (dit is niet mogelijk, ik heb u een e-mail gestuurd vanuit uw account)

    - Verschillende beveiligingsdiensten helpen u niet; het formatteren van een schijf of het vernietigen van een apparaat zal ook niet helpen, omdat uw gegevens zich al op een externe server bevinden.



    Postscriptum Ik garandeer je dat ik je niet meer zal storen na betaling, omdat je niet mijn enige slachtoffer bent.

    Dit is een hacker-erecode."



    De maker heeft wel op zijn type stoel gezeten. wat een lang zeg
Terug naar de lijst