Verschil tussen Aygo, C1 en 107?

Verschil tussen Aygo, C1 en 107? 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zit te kijken op gaspedaal. Toch de Aygo, C1 en 107 eens aangeklikt (bj rond 2007). Ben ik nou gek of is het interieur van deze auto's idd identiek? En hoe zit het motorisch en qua rij prestaties? Iemand ervaring met deze auto's?
  2. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik zit te kijken op gaspedaal. Toch de Aygo, C1 en 107 eens aangeklikt (bj rond 2007). Ben ik nou gek of is het interieur van deze auto's idd identiek? En hoe zit het motorisch en qua rij prestaties? Iemand ervaring met deze auto's?

    Het zijn technisch gezien identieke auto's.
    Ze worden alle drie in dezelfde fabriek gebouwd, in Polen... ( verbetering: Tjechië is het trouwens)
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7

    Het zijn technisch gezien identieke auto's.
    Ze worden alle drie in dezelfde fabriek gebouwd, in Polen... ( verbetering: Tjechië is het trouwens)

    Waarom doen die merken dat nou? Nah ja, dan hoef je dus niet de duurdere Aygo te kopen en kun je ook de goedkopere C1 kopen.
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Waarom doen die merken dat nou? Nah ja, dan hoef je dus niet de duurdere Aygo te kopen en kun je ook de goedkopere C1 kopen.


    Ja. Was vroeger al met de Citroën Berlingo en de Peugeot Partner.
    Geen verschil maar mensen waren bereid meer te betalen als er Peugeot op de achterkant stond.
  5. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Waarom doen die merken dat nou? Nah ja, dan hoef je dus niet de duurdere Aygo te kopen en kun je ook de goedkopere C1 kopen.

    Dit model is zoveel verkocht, dus veel aanbod
    Ik zou opzoek gaan naar een leuke complete uitvoering met mooie velgen en in de kleur die je mooi vindt.
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik heb vernomen dat de carrosserie uit 1 fabriek komt maar dat de motor toch wel Toyota is, in geval vd Aygo natuurlijk
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Onze 107 komt waarschijnlijk binnenkort in de verkoop. Is van december 2013 en wij zijn 1e eigenaar. Hoeveel haast heb je? Wij willen namelijk 2 auto's (groot en klein) voor 1 (middenmoot) inwisselen maar hebben de middenklasser nog niet gevonden Smile
  8. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    Ik ben ook aan het twijfelen over de 107. Laatst bij de garage navraag gedaan en daar werd mij alledrie de auto's aangeraden ( C1 en Aygo), ook als ze al wat ouder zijn. Ik hoop nog een jaar met mijn 206 door te kunnen maar daarna wordt het waarschijnlijk ook één van deze drie.....
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Onze 107 komt waarschijnlijk binnenkort in de verkoop. Is van december 2013 en wij zijn 1e eigenaar. Hoeveel haast heb je? Wij willen namelijk 2 auto's (groot en klein) voor 1 (middenmoot) inwisselen maar hebben de middenklasser nog niet gevonden Smile

    Mijn budget is max 3000, denk dat dat te weinig is voor een 2013 auto.... Maar lief dat je het aangeeft.

    Ik zag een garage in de buurt die de C1 en 107 aanbiedt. Denk dat ik daar even ga kijken.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Irsa
    Ik ben ook aan het twijfelen over de 107. Laatst bij de garage navraag gedaan en daar werd mij alledrie de auto's aangeraden ( C1 en Aygo), ook als ze al wat ouder zijn. Ik hoop nog een jaar met mijn 206 door te kunnen maar daarna wordt het waarschijnlijk ook één van deze drie.....

    Mijn garage meneer zei hetzelfde.
  11. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Technisch gezien zijn het idd dezelfde auto's. Ik heb in 2011 voor de Citroën C1 gekozen omdat dit financieel aantrekkelijker voor mijn portemonnee was dan de andere 2 merken. Maar ook omdat ik altijd tevreden ben geweest over het Merk Citroën zelf. Nog steeds ben ik blij met mij overstap van de Opel corsa naar de C1.

    Als ik mijn auto nu wil inruilen krijg ik er nog 3500 euro voor. Dus aardig waarde vast zeg maar.



  12. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mijn budget is max 3000, denk dat dat te weinig is voor een 2013 auto.... Maar lief dat je het aangeeft.

    Ik zag een garage in de buurt die de C1 en 107 aanbiedt. Denk dat ik daar even ga kijken.


    Hij wordt idd hoger ingeschat, maar rond die prijs is er vast eentje te vinden!

    Ik vind het een fijn autootje, ik kan er mijn boodschappen in kwijt, hij past in elk parkeervak, lekker kleine draaicirkel, voldoende comfort op de lange ritten en wij hebben er nog nooit pech mee gehad dus ook betrouwbaar. Het enige nadeel is dat hij wat windgevoelig is, als het hard waait dan merk je dat wel. En, je trekt niet heel snel op op de oprit van een snelweg (in vergelijking met onze 2L- motor van de andere auto) maar dat is logisch met een kleine motor.
Terug naar de lijst