Bolero

Bolero 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Joy
    Oké, en wat raden de dames aan om te bestellen qua proefpakket?


    Watermeloen, peer, blackcurrant, honingmeloen, perzik, guarana en cranberry hebben tot nu toe bij ons de maximale score (4 hartjes op de kaart die je erbij krijgt)
    Maar het is natuurlijk hartstikke persoonlijk en wij moeten nog meer dan de helft proeven. Als je bijvoorbeeld van bananschuimpjes houdt, dan vind je de banaan ook lekker. Mijn zoon was enthousiast, ik helemaal niet. Daarentegen vond ik de ananas lekker en hij weer niet zo. Man vindt de lime lekker en die vonden zowel zoon als ik geen aanrader.
  2. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Bloedsinaasappel
    Cranberry
    Gele grapefruit
    Gember
    Limoen
    Sinaasappel

    Ik meng de grapefruit en sinaasappel nog wel eens. En ik gebruik het in sodastream gebubbeld water. Morgen krijg ik de tonic versies.


    Prima dat dat lekker smaakt en lekker doen, persoonlijk heb ik niets met de bittere smaakjes, en citrus vinden mijn ingewanden niet heel prettig.
    Was benieuwd naar iets van peer/aardbei/framboos, en wat moet ik me voorstellen bij Guanaré qua smaak?
  3. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Watermeloen, peer, blackcurrant, honingmeloen, perzik, guarana en cranberry hebben tot nu toe bij ons de maximale score (4 hartjes op de kaart die je erbij krijgt)
    Maar het is natuurlijk hartstikke persoonlijk en wij moeten nog meer dan de helft proeven. Als je bijvoorbeeld van bananschuimpjes houdt, dan vind je de banaan ook lekker. Mijn zoon was enthousiast, ik helemaal niet. Daarentegen vond ik de ananas lekker en hij weer niet zo. Man vindt de lime lekker en die vonden zowel zoon als ik geen aanrader.


    Ah, mooie tips, dank je!
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Joy


    Prima dat dat lekker smaakt en lekker doen, persoonlijk heb ik niets met de bittere smaakjes, en citrus vinden mijn ingewanden niet heel prettig.
    Was benieuwd naar iets van peer/aardbei/framboos, en wat moet ik me voorstellen bij Guanaré qua smaak?


    Aarbei en framboos vind ik geen plus ten opzichte van Raak, smaakt zo'n beetje hetzelfde. En tja, Guaraná, dat laat zich een beetje lastig omschrijven. Het zit ook in energydrank, als je dat wel eens gedronken hebt dan ga je de smaak herkennen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Joy


    Prima dat dat lekker smaakt en lekker doen, persoonlijk heb ik niets met de bittere smaakjes, en citrus vinden mijn ingewanden niet heel prettig.
    Was benieuwd naar iets van peer/aardbei/framboos, en wat moet ik me voorstellen bij Guanaré qua smaak?

    Ik ben heel erg van de citrus Smile en het kan mij niet bitter genoeg zijn. Cassis vonden wij net niet. Vlierbloesem is ook lekker trouwens, maar echt voor de zomer. En de cola smaken vielen niet goed. Die koop ik van sodastream.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    We hebben er weer een 4-hartjessmaak bij; guanabana oftewel zuurzak. Niet zo mierzoet, beetje zurig en lekker fris Smile

    De vlierbloesem (gewoon lekker) krijgt van ons 3.5 hartjes, lychee (mierzoet) en komkommer (smaakt echt als komkommer, nietszeggend) maar 2 en de amandel 2.5. Die blijkt niet zo vies als dat we gevreesd hadden, waterige amaretto zonder alcohol. De açaibes en het drakenfruit lijken op elkaar, drinken makkelijk weg maar de açaibes is wat minder zoet en krijgt daarom van ons een 3.5 ipv een 3 voor het drakenfruit.

    Zo, en nu weer genoeg voorraad voor een aantal dagen Smile
  7. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Proefpakket van 24 stuks + 4 smaakjes voor € 0,01 besteld!

    Bedankt voor de tips, we hebben er een aantal van overgenomen.

    Dochter wil graag de amandel in combinatie met de vanille proberen Smile
    Niet direct smaakjes voor limonade, maar ach, voor dat geld kun je eens wat proberen.

    Ben zelf erg benieuwd naar de perensmaak.

    Ik laat iets weten!
  8. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Kortingscode Bolero
    Plaatje
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb twee liter guaraná gemaakt voor zoon. Hij vindt het niet lekker... Ik heb zelf de tonic nog niet geproefd.
  10. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Pakketje binnen! Heb de Berry Blend net aangemaakt. Is nu bijna 3 liter limonade uit 1 zakje. Ik vond dit smaakje op zich wel lekker, maar moest meer aanlengen dan gebruikelijk. Nu koelt de limonade ... hopelijk dan wat meer smaak en dat de zoetstoffen iets minder prominent aanwezig zijn.
    En anders op naar een volgend avontuur, maar mijn eerste beleving was - gatver, synthetisch! Koelen haalt dat deels weg.

    Ik wil ook echt geen afbreuk doen aan de mensen onder ons die dit een prima product vinden!
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Iemand de tamerinde al geprobeerd?


    Ik vind tamerinde heerlijk (maakte vroeger zelf siroop ervan).
    Maar twijfel aan de bolero smaak.. 🤔

    Smaakt 't écht naar tamarinde?
    21 jan '20 - 19:42:19 / 21 jan '20 - 20:48:56
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Door de enthousiaste berichten hier heb ik een proefpakketje besteld, ik begreep dat er alleen stevia in zou zitten, maar dat is dus niet zo. Wat een chemische meuk is het, we gaan de vier zakjes wel proeven, maar ik ga dit niet vaker kopen.

    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst