Wie woont er in Emmer-Compascuum?

Wie woont er in Emmer-Compascuum? 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Hoe groot is zo'n ding? t Moet ook nog vervoerd worden toch? Past dat in de auto?
    k Ken wel iemand in Emmen die ik daarvoor kan vragen hoor.
    voor dat videobelllen en eventueel even stallen en dat ik m de 20 ste mee terug neem...
  2. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef 00h
    Hoe groot is zo'n ding? t Moet ook nog vervoerd worden toch? Past dat in de auto?
    k Ken wel iemand in Emmen die ik daarvoor kan vragen hoor.
    voor dat videobelllen en eventueel even stallen en dat ik m de 20 ste mee terug neem...



    goed plan
    en dan kom je in de zomer langs en maken we er wat gezelligs van
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef 00h
    Hoe groot is zo'n ding? t Moet ook nog vervoerd worden toch? Past dat in de auto?
    k Ken wel iemand in Emmen die ik daarvoor kan vragen hoor.
    voor dat videobelllen en eventueel even stallen en dat ik m de 20 ste mee terug neem...


    Het is een behoorlijke stoel. Elektrisch, zodat je hem hoger enzo kan maken.
    Mijn plan was, ik ga eerst kijken en proberen. Daarna maak ik een afspraak met haar om hem op te halen. Mijn vader heeft een Kangoo dus daar past ie wel in. Boog rijdt dan gewoon heen en weer.
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Dichterbij zijn er toch ook nog wel van dat soort stoelen? Waar je misschien met de auto kunt kijken?

    Vind het al heel wat dat je met de trein wilde, zo'n eind. En dat terwijl je met boodschappen enzo zo voorzichtig doet.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Dichterbij zijn er toch ook nog wel van dat soort stoelen? Waar je misschien met de auto kunt kijken?

    Vind het al heel wat dat je met de trein wilde, zo'n eind. En dat terwijl je met boodschappen enzo zo voorzichtig doet.


    Ja daar dacht ik ook aan.
    Ik hoop dat je een leuke goede stoel in de buurt vindt.
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Dichterbij zijn er toch ook nog wel van dat soort stoelen? Waar je misschien met de auto kunt kijken?

    Vind het al heel wat dat je met de trein wilde, zo'n eind. En dat terwijl je met boodschappen enzo zo voorzichtig doet.


    Klopt wat je schrijft. Ik ben ook erg voorzichtig. Dichtbij, hier in de randstad is het eigenlijk niet te vinden. Er zijn wel stoelen, maar of handmatig of ze vragen er een behoorlijk bedrag voor.
    Maar goed, misschien moet ik even geduld hebben
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Malero


    Het is een behoorlijke stoel. Elektrisch, zodat je hem hoger enzo kan maken.
    Mijn plan was, ik ga eerst kijken en proberen. Daarna maak ik een afspraak met haar om hem op te halen. Mijn vader heeft een Kangoo dus daar past ie wel in. Boog rijdt dan gewoon heen en weer.

    Je kunt toch gelijk met de auto gaan? Als hij bevalt neem je hem direct mee.
  8. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Heb je al eens in Duitsland gekeken? Daar zijn dit soort zaken vaak goedkoper b.v. op Ebay.com
    Naam en typenummer dat je nu in beeld hebt googlen? tekst vertalen in het Duits en zoekopdracht plaatsen?

    Is maar een idee hoor.
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Malero



    Dat vind ik dus teveel gevraagd. Het gaat om een pedicure stoel. In principe had ik de treinreis ervoor over, in combinatie met een kopje koffie met Leeuwin . Maar om nu ruim 50 euro neer te leggen doe ik echt niet.


    Heeft PRO-VOET geen lijst met pedicures die stoppen of gestopt zijn? Of heb je deze stoel ook op die manier gevonden?

    Of via je opleiding?
  10. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Kanaal A waarschijnlijk Smile


    Geen idee. Waarschijnlijk tussen 2 boerderijen....
  11. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Het is nu nog rustig in de trein (is mijn ervaring) waardoor het afstand houden nu nog goed lukt.
    Vanaf 1 juni zal het helaas een stuk drukker worden.
    Dus als je gaat, ga dan zo snel mogelijk voordat het drukker wordt in de trein.
  12. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    En zaterdag gelijk met Boog gaan kijken en evt direct meenemen?
    Een pauze behoort dan tot de mogelijkheden!
Terug naar de lijst