Welk kussen schouderpijn/ zijslaper?

Welk kussen schouderpijn/ zijslaper? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ik moest even zoeken, maar heb het gevonden

    Boxkussens slapen heerlijk vanwege de rechte zijkanten


    >>LINK<<

    Je kan ze overal kopen, deze link is een voorbeeld
    Zelf heb ik ze bij elkaar gespaard bij de Hoogvliet Smile

    >>LINK<<
  2. Bericht van Sanni66 is op 27-07-2020 om 17:08:11 uur verwijderd door Sanni66.

    Reden: Niet van belang

     
  3. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    Even draadje omhoog.
    Ik heb nog steeds elke ochtend pijn in mijn nek.
    Dus ik ga maar weer een ander kussen kopen. Dure business zo.
  4. richard1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van richard1967
    Een kussen is iets heel persoonlijks. Ik heb ook wat schouder- en nekklachten als gevolg van een aanrijding zo'n 2½ jaar geleden. Ik kan helemaal niet slapen als het kussen te hoog is en slaap het lekkerst op een goedkoop dun kussentje zodat hoofd en nek in lijn blijven met de rest van het lijf.
    Succes met de zoektocht naar de juiste slaaphouding. (kussen)
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Ik gebruik al jaren 2 goedkope zachte kussens op elkaar.
    Dat werkt bij mij het beste.
    Heb kussens gehad totaan 100 euro zonder resultaat.
    Nu altijd gewoon 2 zachte kussens van een tientje of soms zelfs goedkoper op elkaar. Ieder jaar 2 nieuwe halen want duurzaam zijn ze niet. Een goedkoop, zacht 60x70 kussen in een 50x60 sloop proppen heb ik ook wel gedaan.
    Alle dure, speciale voorgevormde kussens falen.
    Mijn domste aankoop was een kussen gevuld met boekweit dopjes Smile
    Alsof je op een zak grind ligt. Moest je even doorheen maar daarna wilde je nooit meer anders werd beweerd.
    Sterkte in ieder geval.
    En blijf ook kijken naar andere oorzaken zoals al eerder geopperd. Misschien heb je kwalen of spanningen die niet zijn op te vangen met het juiste kussen.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    @Dorien
  7. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    quote:
    Dit schreef Sheeba
    @Dorien

    Dank!
  8. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    Hoe bevalt het nieuwe kussen Bloem?
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Coraline
    Hoe bevalt het nieuwe kussen Bloem?

    Heel blij mee ondertussen! Was even wennen, zoals verkoper al aangaf, maar ben er onwijs blij mee. Slaap al dagen zonder hoofdpijn en nekpijn Smile
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Heel blij mee ondertussen! Was even wennen, zoals verkoper al aangaf, maar ben er onwijs blij mee. Slaap al dagen zonder hoofdpijn en nekpijn Smile



    Welke heb je nu uiteindelijk gekocht?
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik zoek een kussen dat goed is voor buikslapen (vooral) maar ook zij- en rugslapen.
  12. saskiamaria
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saskiamaria
    Ik kocht eens een hoofdkussen bij de Bijenkorf. De verkoopster vroeg of ik goed sliep. Dat deed ik, ze zei ‘gelukkig, veel mensen komen voor een goed hoofdkussen om beter te kunnen slapen, maar wanneer je niet goed slaapt helpt een hoofdkussen niet’. Ik slaap op mijn buik en heb altijd een slap kussen van dons, of eigenlijk twee. Die duw ik een beetje zo onder mijn hoofd dat ik comfortabel lig. Soms vouw ik er een dubbel, als ik op mijn zij lig. Ik heb hoofdkussenparfum, van Durance, Brume d’Oreiller, Fleur de Lavande. Dat heb ik al aan menig slechte slaper cadeau gedaan, paar druppeltjes op je kussen (‘s morgens) en ‘s avonds lig je op een heel zacht naar lavendel geurend kussen.
    Als ik mijn hoofdkussen niet mee kan nemen, op reis bijvoorbeeld, gebruik ik een klein cylindervormig kussentje van de buitensportwinkel Bever. Geweldig uitvinding, klein kussentje gevuld met van die synthetische bolletjes dat zich helemaal naar je nek vormt, maar het slaapt (bijna) als een gewoon kussen.
Terug naar de lijst