De beste was/droog combinatie.

De beste was/droog combinatie. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Met de salon aan huis en Boog in huis wil ik een was/droog combinatie.

    Ik weet dat dat eigenlijk niet de beste keus is maar ik heb een ieniemienie badkamer en kan doodeenvoudig geen toren ( van en een wasmachine en een droger) kwijt.
    Daarnaast heb ik nu meer handdoeken was uit de salon. Dus wil ik kleine wasjes draaien en dan de handdoeken in de droger stoppen zodat ze lekker fluffie worden. Op dit moment heb ik mijn droogrek gewoon in de salon staan en als er cliënten komen sleep ik dat rek naar de huiskamer.

    Is er toevallig iemand lid van de consumentenbond die voor mij kan kijken? Of hebben jullie zelf ervaringen met een goeie was/droogcombinatie?
  2. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    Als kraamverzorgende heb ik geen goede ervaring met was droog combinaties helaas...maar ik denk even mee.
    Heb je niet gewoon een kamer waar bv af en toe een kind slaapt en waar best een droger kan staan?
    Die hoeft nl niet perse op de badkamer volgens mij?
    Je hebt alleen stroom nodig dacht ik.
    Stel je kan m in een niet dagelijks gebruikte slaapkamer zetten?
  3. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Graag lees ik hier even mee. Zelf ben ik onderhand toe aan een wasdroger, want sinds de boedelscheiding 15 jaar geleden (als gevolg van de scheiding dus) heb ik nóóit meer een wasdroger gehad.
  4. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    Ik snap het wel..niks zo lekker als een zachte handdoek (al verschillen de meningen daar wel over)
    Zeker in je salon wil je dat je cliënten zich verwend voelen!
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Colinda
    Ik snap het wel..mjiks zo lekker als een zachte handdoek (al verschillen de meningen daar wel over)
    Zeker in je salon wil je dat je cliënten zich verwend voelen!



    Nou dat is het. Ik wil vooral spijkerbroeken en de salon handdoeken in de droger hebben. Mijn eigen handdoeken droog ik gewoon op rek. Ik hou ook wel van wat ruwe handdoeken. Het is niet zo dat ik een hele was laat wassen en drogen daarna. Shirts, bloesjes , lingerie en dergelijke gaat sowiezo niet in de droger. Sokken weer wel denk ik.

    Ik moet even nadenken over een droger in een kamer ( misschien in de schuur) Nog niet over nagedacht.
  6. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef Malero


    Ik moet even nadenken over een droger in een kamer ( misschien in de schuur) Nog niet over nagedacht.


    Ik kom dat echt vaak tegen kwestie van natte zooi in een big shopper naar de schuur lopen bv en hoppa...
  7. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Malero





    Ik moet even nadenken over een droger in een kamer ( misschien in de schuur) Nog niet over nagedacht.



    Is een prïma optie, is de schuur droog? Je zou desnoods een ieniemienie tuinhuisje daarvoor kunnen plaatsen ...
  8. Wiebeline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wiebeline
    Ik heb een Samsung. Mijn moeder had ook een Samsung.

    Ik gebruik de droger niet zo heel vaak en ik heb even moeten zoeken naar hoeveel was ik tegelijkertijd kan drogen om het goed droog te krijgen.

    Mam gebruikte de droger wel. Voor haar was het gewoon fijn om de was in te zetten, meteen de droger voor te programmeren en er dan een hele tijd geen omkijk naar te hebben.

    Voordeel: was erin, ding instellen, en een paar uur later is je was schoon en droog.
    Nadeel: vaak kan je in één keer meer wassen dan er in de droger mag. Dat is deels op te lossen door voor een combinatie te gaan waarbij was en droog hoeveelheid redelijk dicht tegen elkaar liggen. Ik heb meen ik8 kilo was, 5 kilo drogen.

    Maar aangezien jij met (kleinere) wasjes werkt, zie ik dat probleem niet.



    NB, Mocht dit ding de geest geven, komt er weer een combi.


  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    Precies, ik heb geen kleine kinderen meer. De enige grote was die ik heb zijn de lakens op 90 graden 1 X in de week. Maar die stop ik niet in de droger.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb voor dochter rondgeneusd hiervoor. Kieskeurig vind ik een prima website. Wat daar er goed uit komt, check ik nog bij reviews op verkoop pagina's. Dan heb ik een goed beeld. Succes!
  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Colinda
    Als kraamverzorgende heb ik geen goede ervaring met was droog combinaties helaas...maar ik denk even mee.
    Heb je niet gewoon een kamer waar bv af en toe een kind slaapt en waar best een droger kan staan?
    Die hoeft nl niet perse op de badkamer volgens mij?
    Je hebt alleen stroom nodig dacht ik.
    Stel je kan m in een niet dagelijks gebruikte slaapkamer zetten?


    War zijn jouw ervaringen met een was/droog combinatie?

    Sneller storingen, slecht drogen, kortere levensduur?
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Een vroegere kennis had een Candy combi. Die zweerde erbij. Ik denk dat ik voor een combi zou kiezen i.p.v. een droger in de woonkamer of schuur. Zeker omdat je die droger alleen voor de salonhanddoeken gaat gebruiken. En op de naam van de zaak kopen.
Terug naar de lijst