De beste was/droog combinatie.

De beste was/droog combinatie. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Bij de nieuwe drogers is dat niet meer nodig.



    Dat ligt wel aan welke je kiest, er zijn er iig bij BBC nog voldoende die via een raam oid naar buiten hun vocht afvoeren. Ik zag dat het ook anders kan, maar gok dat die ook een stuk duurder in aanschaf zijn.
  2. LeonieCH
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Investeer in een warmtepompdroger en zet hem in je schuur.
    Net zoals Colinda heb ik redelijk ervaring met drogers.
    In een warmtepompdroger kan alle was. Duurt wel wat langer maar je wasgoed slijt veel minder..
  3. richard1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van richard1967
    Wij hebben op het werk een combi. Wat een drama! Is alleen voor kleine wasjes met handdoeken en theedoeken, maar moet regelmatig 2 of 3x drogen en dan nog is het niet echt droog. Duurt ook nog eens heel lang. Weet niet helemaal zeker, maar volgens mij een Panasonic.
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef LeonieCH

    In een warmtepompdroger kan alle was. Duurt wel wat langer maar je wasgoed slijt veel minder..

    Ik heb ook een warmtepompdroger.
    Het duurt idd langer (afhankelijk van wat je instelt) maar is energie zuiniger.

  5. quote:
    Dit schreef Rose_s

    Dat ligt wel aan welke je kiest, er zijn er iig bij BBC nog voldoende die via een raam oid naar buiten hun vocht afvoeren. Ik zag dat het ook anders kan, maar gok dat die ook een stuk duurder in aanschaf zijn.

    Van de 111 drogers zijn er bij BCC 5 die een afvoer naar buiten hebben, niet echt veel. Een afvoerdroger verbruikt ook meer energie.
  6. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Ik heb een Bosch condensdroger, Maakt de kamer wel lekker warm en naar mijn mening niet vochtig.
  7. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef Rene_63
    De voor en nadelen van een was en droog combinatie.

    >>LINK<<


    Ppfff nou als je dit leest ben je wel genezen
    Slechte was kwaliteit...hoger stroomverbruik en gemiddeld 7 u om een was (en dat kan dan niet al te veel kilo's zijn) schoon en droog te krijgen!
  8. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Mijn ervaring met een was droog combinatie is wel positief, dateert wel van een jaar of 6/7 terug. Dat was een AEG combi met condensdroger. In 2003 gekocht, er ging 7 kilo was in en max 5 kg. in de droger. Het was even uitkienen; hier gingen de handdoeken en het beddengoed altijd in de droger, maar de (baby)kleren, shirts, broeken en sokken droogde ik liever (buiten) aan de lijn. Ik vulde de droger altijd met wat minder dan 5 kg gewicht, en dan was het prima te doen. Na 10 jaar hield hij ermee op, vond ik ook wel logisch met zo'n 6 wassen en 4 droogacties per week.
    Nadelen van de was/droogcombi: je moet het waterreservoir na elke 2 wassen legen (vergeten is niet slim...) en als één van de 2 ermee ophoud, moet je hele machine in de reparatie en heb je dus niks. Maar tot eind lagere school leeftijd heb ik er echt heel veel plezier van gehad.
  9. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Margoos
    Nadelen van de was/droogcombi: je moet het waterreservoir na elke 2 wassen legen (vergeten is niet slim...) en als één van de 2 ermee ophoud, moet je hele machine in de reparatie en heb je dus niks. Maar tot eind lagere school leeftijd heb ik er echt heel veel plezier van gehad.

    Dat nadeel kun je ondervangen door het pijpje dat uit de condensdroger komt niet naar dat opvangreservoir, maar naar de afvoerpijp te laten gaan waar ook de wasmachineafvoer op afwatert.
    Bij de Handyman koop je simpel zo’n afwater-pijpje.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Loeki

    Dat nadeel kun je ondervangen door het pijpje dat uit de condensdroger komt niet naar dat opvangreservoir, maar naar de afvoerpijp te laten gaan waar ook de wasmachineafvoer op afwatert.
    Bij de Handyman koop je simpel zo’n afwater-pijpje.

    Ja das superhandig. Maar als de wasdroger in de salon staat, staat er geen wasmachine naast. Ik gebruik het water uit de wasdroger voor de planten. En vroeger toen de machines nog naast elkaar stonden, gooide ik het water in het wasmiddelen bakje als de wasmachine draaide. Hergebruik van het water.
  11. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Malero
    Met de salon aan huis en Boog in huis wil ik een was/droog combinatie.

    Ik weet dat dat eigenlijk niet de beste keus is maar ik heb een ieniemienie badkamer en kan doodeenvoudig geen toren ( van en een wasmachine en een droger) kwijt.
    Daarnaast heb ik nu meer handdoeken was uit de salon. Dus wil ik kleine wasjes draaien en dan de handdoeken in de droger stoppen zodat ze lekker fluffie worden. Op dit moment heb ik mijn droogrek gewoon in de salon staan en als er cliënten komen sleep ik dat rek naar de huiskamer.

    Is er toevallig iemand lid van de consumentenbond die voor mij kan kijken? Of hebben jullie zelf ervaringen met een goeie was/droogcombinatie?



    Ik kan je wel mijn inloggegevens van de Consumentenbond geven.
    Kun je alle tests bekijken.
Terug naar de lijst