Ervaringen met tandartsen in het buitenland.

Ervaringen met tandartsen in het buitenland. 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    [QUOTE]Dit schreef Champagne

    Ik vertrek as zondag. Je kunt nog mee😀
    [/QUO

    Hahaha, Zal ik eens een amandel in de dop proberen open te breken met mijn nieuwe kronen? Dat ik daarna ongetwijfeld een goed excuus heb om mee te gaan?
    Heb je al plannen voor daar trouwens? Nog een beetje geïnspireerd door mijn verhalen?
  2. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Champagne

    Ik vertrek as zondag. Je kunt nog mee😀

    Mijn tanden zijn al gerepareerd Smile

    Succes daar hè...duim duim
  3. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef Eggie
    [QUOTE]Dit schreef Champagne
    [B]
    Ik vertrek as zondag. Je kunt nog mee😀
    [/QUO

    Hahaha, Zal ik eens een amandel in de dop proberen open te breken met mijn nieuwe kronen? Dat ik daarna ongetwijfeld een goed excuus heb om mee te gaan?
    Heb je al plannen voor daar trouwens? Nog een beetje geïnspireerd door mijn verhalen? [/B]


    Nee, geen plannen maandagochtend lig ik in de tandartsstoel en dinsdag worden de implantaten ingezet. Woensdag vlieg ik weer terug.
    Ik ben weer terug voor je er erg in hebt. Ik ben vandaag voor de tweede keer gevaccineerd dus ik weet niet of ik er nog last van ga krijgen.
    Doe maar rustig aan daar in Istanbul.
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Champagne


    Wel heftig dood gaan, de tandarts kan ook met pensioen gaanSmile

    Allebei heftig, want je maakt dat maar 1x mee.Smile
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Champagne


    Nee, geen plannen maandagochtend lig ik in de tandartsstoel en dinsdag worden de implantaten ingezet. Woensdag vlieg ik weer terug.
    Ik ben weer terug voor je er erg in hebt. Ik ben vandaag voor de tweede keer gevaccineerd dus ik weet niet of ik er nog last van ga krijgen.
    Doe maar rustig aan daar in Istanbul.


    Succes daar in Istanbul!Smile
    Ik heb dit zelf in 1 dag gedaan, maar dit is natuurlijk wel relaxter.Smile
  6. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef Champagne


    Nee, geen plannen maandagochtend lig ik in de tandartsstoel en dinsdag worden de implantaten ingezet. Woensdag vlieg ik weer terug.
    Ik ben weer terug voor je er erg in hebt. Ik ben vandaag voor de tweede keer gevaccineerd dus ik weet niet of ik er nog last van ga krijgen.
    Doe maar rustig aan daar in Istanbul.


    Ah, een bliksembezoek dus! Ik snap dat je een beetje rustig aan wilt doen ivm met de vaccinatie, en ook omdat je implantaten krijgt. Dat is wel andere koek dan kronen. Om hoeveel implantaten gaat het totaal?
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Goedemorgen @Champagne,

    Hoe was het in Istanbul? (behalve mooi weerSmile)

    Over 3 maanden terug?Smile
  8. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef twelve
    Goedemorgen @Champagne,

    Hoe was het in Istanbul? (behalve mooi weerSmile)

    Over 3 maanden terug?Smile



    Hi @Champagne, alles goed? Ik ben ook wel benieuwd hoe het je is vergaan.
  9. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    twelve eggie

    Het is mij meer dan 100% meegevallen. Geen pijn tijdens de behandeling, er zijn 4 implantaten geplaats in mijn onderkaak en dit ging probleemloos.
    Wel last gehad van een verdoofde kaak en wat bloeding doordat er ook gelijktijdig een kies getrokken is.
    Wat een fijne vent is dat die Erdal, zelden zo'n relaxte (tand)arts meegemaakt en ook kundig.
    Ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Het fijne van de omgeving waar hij gevestigd is, is dat alle toeleveringsbedrijven op een steenworp afstand zitten.
    Er werd een röntgenfoto gemaakt. Loop maar ff mee naar de overkantSmile
    De implantaten fabrikant zit om de hoek, de tandtechnieker idem dito. Apotheek aan de overkant van de straat voor de medicijnen.
    Toen de verdoving uitgewerkt was heb ik een paar uurtjes geslapen en wel een pijnstiller genomen maar voor de rest GEEN PIJNSmile

    Ik had deze stap veel eerder moeten nemen.
    Nu een paar maanden wachten tot de implantaten goed verankert zijn en dan, in september, een mond vol met kronenSmile

    Ik kan het iedereen aanbevelen
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Fijn om te horen Champagne! Smile

  11. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef Champagne
    twelve eggie

    Het is mij meer dan 100% meegevallen. Geen pijn tijdens de behandeling, er zijn 4 implantaten geplaats in mijn onderkaak en dit ging probleemloos.
    Wel last gehad van een verdoofde kaak en wat bloeding doordat er ook gelijktijdig een kies getrokken is.
    Wat een fijne vent is dat die Erdal, zelden zo'n relaxte (tand)arts meegemaakt en ook kundig.
    Ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Het fijne van de omgeving waar hij gevestigd is, is dat alle toeleveringsbedrijven op een steenworp afstand zitten.
    Er werd een röntgenfoto gemaakt. Loop maar ff mee naar de overkantSmile
    De implantaten fabrikant zit om de hoek, de tandtechnieker idem dito. Apotheek aan de overkant van de straat voor de medicijnen.
    Toen de verdoving uitgewerkt was heb ik een paar uurtjes geslapen en wel een pijnstiller genomen maar voor de rest GEEN PIJNSmile

    Ik had deze stap veel eerder moeten nemen.
    Nu een paar maanden wachten tot de implantaten goed verankert zijn en dan, in september, een mond vol met kronenSmile

    Ik kan het iedereen aanbevelen



    Wat goed @Champagne! En je hebt het in elk geval nu gedaan, over een paar maanden loop je rond met een stralend gebit!
  12. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Fijn dat het goed verlopen is Piet!
Terug naar de lijst