Ervaringen met tandartsen in het buitenland.

Ervaringen met tandartsen in het buitenland. 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Mooi om te lezen, Piet! Fijn dat het zo meegevallen is!
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Fijn dat alles zo soepel verlopen is en dat het meegevallen is...

    Ga je dan in september weer terug voor de kronen?
  3. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef Carlita

    Ga je dan in september weer terug voor de kronen?


    Ja, als het gaat zoals ik hoop vlieg ik 19 september terug om 28 kronen te laten plaatsenSmile
  4. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Champagne


    Ja, als het gaat zoals ik hoop vlieg ik 19 september terug om 28 kronen te laten plaatsenSmile

    oeffff...28! Smile

    Smile
  5. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Champagne


    Ja, als het gaat zoals ik hoop vlieg ik 19 september terug om 28 kronen te laten plaatsenSmile

    Maar een kroon is op een bestaande tand of kies en jij hebt 4 implantaten laten plaatsen. Krijg je dan een gebit of bruggen?
  6. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Maar een kroon is op een bestaande tand of kies en jij hebt 4 implantaten laten plaatsen. Krijg je dan een gebit of bruggen?


    Het wordt een combinatie van bruggen en kronen. Op de implantaten worden kronen geplaats die weer verbonden worden ( de Brug) met nog goede tanden en kiezen.
    de nog "goede" kiezen en tanden worden afgeslepen en daar komen de kronen op. >>LINK<<

    Ik moet dan ook nog de moeilijke keuze gaan maken welke stand en kleur en materiaal mijn gebit eruit gaat zien.
    Zoals ik er nu voor sta neem ik een combinatie van porselein op metaal en Zirkonium kronen.
    De tanden in het zicht zirkonium en achter in de mond porselein op metaal.
    Kostenplaatje 16 metaal/porselein á 150 ,- p.st. en 12 zirkonium á 250,- p.st.
    totaal implantaten 1600 + 50 röntgenfoto en 5.400 kronen
    Als je echt geïnteresseerd bent kun je de tandarts altijd zelf bellen.
  7. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto
    @Champagne, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb dit forum gevonden omdat ik opzoek was naar ervaringen met Tandarts NG Dent in Hilversum. En las ik de ervaring van @twelve.
    Maar tot mijn verbazing is dit ook een website voor alleenstaande ouders. Dit treft, want ik heb net een echtscheiding achter de rug en ben nog bezig met het verwerken hiervan.
    Ik kijk uit naar je verdere ervaring met tandarts Erdal.
  8. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef Roberto
    @Champagne, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb dit forum gevonden omdat ik opzoek was naar ervaringen met Tandarts NG Dent in Hilversum. En las ik de ervaring van @twelve.
    Maar tot mijn verbazing is dit ook een website voor alleenstaande ouders. Dit treft, want ik heb net een echtscheiding achter de rug en ben nog bezig met het verwerken hiervan.
    Ik kijk uit naar je verdere ervaring met tandarts Erdal.


    Hey Roberto, wat een toeval. Ik kreeg een gelijksoortig berichtje van Eggie
    Zij was ook op zoek naar ervaringen met tandartsen in het Buitenland en kwam zo ook op deze website terecht.
    Ik zal mijn ervaringen hier uitwisselen. Tot zover ben ik na 1 behandeling in Istanbul (implantaten) zeer tevreden en vol vertrouwen
    dat ik een mooi en regelmatig gebit krijg. Ik plaats wel een foto met het eindresultaat.
    Zondag 19 september vlieg ik naar tandarts Erdal en woensdag 29 september vlieg ik weer terug.

    Sterkte met het verwerken van je scheiding. Ik weet hoe dat is, ben al twee keer gescheidenSmile
    Grtz.
    Piet
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Roberto
    @Champagne, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb dit forum gevonden omdat ik opzoek was naar ervaringen met Tandarts NG Dent in Hilversum. En las ik de ervaring van @twelve.
    Maar tot mijn verbazing is dit ook een website voor alleenstaande ouders. Dit treft, want ik heb net een echtscheiding achter de rug en ben nog bezig met het verwerken hiervan.
    Ik kijk uit naar je verdere ervaring met tandarts Erdal.


    Goed dat je ons gevonden hebt! Welkom op OA.Smile
  10. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef Champagne


    Hey Roberto, wat een toeval. Ik kreeg een gelijksoortig berichtje van Eggie
    Zij was ook op zoek naar ervaringen met tandartsen in het Buitenland en kwam zo ook op deze website terecht.
    Ik zal mijn ervaringen hier uitwisselen. Tot zover ben ik na 1 behandeling in Istanbul (implantaten) zeer tevreden en vol vertrouwen
    dat ik een mooi en regelmatig gebit krijg. Ik plaats wel een foto met het eindresultaat.
    Zondag 19 september vlieg ik naar tandarts Erdal en woensdag 29 september vlieg ik weer terug.

    Sterkte met het verwerken van je scheiding. Ik weet hoe dat is, ben al twee keer gescheidenSmile
    Grtz.
    Piet

  11. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef Eggie


    Succes in Istanbul Piet, ook met je keuzes voor vorm en kleur! Wel witter dan nu misschien, maar ook weer geen Gerard Joling.. Smile.
  12. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef Eggie

    Succes in Istanbul Piet, ook met je keuzes voor vorm en kleur! Wel witter dan nu misschien, maar ook weer geen Gerard Joling.. Smile.


    Hoi Inge,

    Nee geen Gerard Joling..........ik dacht meer aan die van Roelvink
    Hoe heet ie ook alweer
    Plaatje
Terug naar de lijst