Ervaringen met online bril kopen

Ervaringen met online bril kopen  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Brillen24 heeft wel computer brillen in het assortiment, zegt de website.


    Echt, dank je, je bent geweldig ,!
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zoon heeft voor het eerst een bril gekocht. Bij Pearle. Hij heeft op advies van de verkoopster het duurste glaspakket genomen, 95 euro per glas. Vandaag mocht hij ze ophalen. Wat een dikke glazen, toch nog. En licht was het ook niet. Ik vond het echt teleurstellend en ben naar de winkel gegaan, tot grote ergernis zoon. Kennelijk was dit toch het dunste wat mogelijk was icm dit halve montuur. Ik ben nog altijd niet overtuigd. Maar het is zoon zijn bril, hij vindt het prima. 330 euro armer... Het kan zoveel goedkoper.
  3. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Zoon heeft voor het eerst een bril gekocht. Bij Pearle. Hij heeft op advies van de verkoopster het duurste glaspakket genomen, 95 euro per glas. Vandaag mocht hij ze ophalen. Wat een dikke glazen, toch nog. En licht was het ook niet. Ik vond het echt teleurstellend en ben naar de winkel gegaan, tot grote ergernis zoon. Kennelijk was dit toch het dunste wat mogelijk was icm dit halve montuur. Ik ben nog altijd niet overtuigd. Maar het is zoon zijn bril, hij vindt het prima. 330 euro armer... Het kan zoveel goedkoper.

    Die dunne glazen bij hoge sterktes zijn wel erg duur hoor, weet ik uit ervaring.
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Zoon heeft voor het eerst een bril gekocht. Bij Pearle. Hij heeft op advies van de verkoopster het duurste glaspakket genomen, 95 euro per glas. Vandaag mocht hij ze ophalen. Wat een dikke glazen, toch nog. En licht was het ook niet. Ik vond het echt teleurstellend en ben naar de winkel gegaan, tot grote ergernis zoon. Kennelijk was dit toch het dunste wat mogelijk was icm dit halve montuur. Ik ben nog altijd niet overtuigd. Maar het is zoon zijn bril, hij vindt het prima. 330 euro armer... Het kan zoveel goedkoper.


    95 euro Is in mijn ogen echt spotgoedkoop per glas🙈
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het zit m niet in de hoogte van het bedrag, maar de tegenvallende resultaten van de glas optie. Zo dun waren de glazen nl niet.

    Mijn zus heeft -10 en daar ken ik deze dikte wel van. Bril zoon is -5. Zelf zit ik op -2,25 daar kun je het niet echt mee vergelijken.
    Plaatje
  6. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het zit m niet in de hoogte van het bedrag, maar de tegenvallende resultaten van de glas optie. Zo dun waren de glazen nl niet.

    Mijn zus heeft -10 en daar ken ik deze dikte wel van. Bril zoon is -5. Zelf zit ik op -2,25 daar kun je het niet echt mee vergelijken.


    De dikte van het glas zit niet alleen in de sterkte, maar ook in het model dat het glas geslepen wordt. Hoe breder het glas, hoe dikker de uiteinden. En zeker bij glasbrillen valt dat op. Mijn opticien berekent dat altijd, hoe dik het glas zal zijn
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Piep


    De dikte van het glas zit niet alleen in de sterkte, maar ook in het model dat het glas geslepen wordt. Hoe breder het glas, hoe dikker de uiteinden. En zeker bij glasbrillen valt dat op. Mijn opticien berekent dat altijd, hoe dik het glas zal zijn

    Ja zo heeft de opticien het ook aan mij uitgelegd.
  8. quote:
    Dit schreef Piep


    95 euro Is in mijn ogen echt spotgoedkoop per glas🙈

    In de mijne ook. Laatste glazen van dochter waren een stuk duurder. -10 en dan op z'n dunst geslepen(=nog steeds dik)
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Nou dames, naar Pearle dus Smile
  10. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het zit m niet in de hoogte van het bedrag, maar de tegenvallende resultaten van de glas optie. Zo dun waren de glazen nl niet.

    Mijn zus heeft -10 en daar ken ik deze dikte wel van. Bril zoon is -5. Zelf zit ik op -2,25 daar kun je het niet echt mee vergelijken.


    Ik vind ze ook best dik, ik heb zelf - 6,50 maar die zijn ook zo.
    Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent plus ik vind het ook duur dan, want uiteindelijk betaal je extra voor de opties.
    Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, je hebt ook nog goedkopere glazen maar dan niet veel extra's.
    Het ziet er niet echt dun uit, hebben ze wel echt de glazen zo dun geslepen, ik heb het eens gehad met een zonnebril, die waren te dik geslepen, bleek een fout te zijn.
  11. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Nou dames, naar Pearle dus Smile


    Denk niet dat ze mijn glazen daarvoor leveren..ook niet bij pearl 😉. Overigens ben ik zo ver dat er geen glas meer is voor mijn oogproblemen en ik een medische contactlens moet krijgen. Dus ik ga voor het eerst in mijn leven contactlenzen dragen...ben benieuwd hoe me dat bevalt.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Maar als je de lens kwijt raakt, heb je geen reserve opties toch?
Terug naar de lijst