Ervaringen met online bril kopen

Ervaringen met online bril kopen  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Nachtlenzen klinkt idd. geweldig , maar ik kon niet aan lenzen wennen, te lukte me gewoon niet die dingen in mn ogen te krijgen...., en als t dan zit, ging t weer, maar om ze er dan uit te krijgen, dat was helemaal lastig,

    Hoe doe je dat trouwens, wennen aan lenzen ? nou ja, dat is misschien voor een ander draadje.
    Laten we eerst die bril maar eens voor elkaar krijgen ;-)



    Harde lenzen sliep ik mee, dus last had ik niet, ik vond ze lastiger inzetten, maar makkelijker eruit halen. Zachte lenzen vind ik makkelijker erin zetten maar lastiger eruit, ik ben er ook weleens 1 kwijt geweest zat helemaal verstopt, gelukkig vond de opticien hem.
    Nachtlenzen doe je gelijk de hele nacht.
    Zachte lenzen weet ik niet meer, daarvan droeg ik daglenzen, kon ik ook mee zwemmen. Deed ik ook gelijk een hele dag denk ik.

    Ik zou het liefste mijn ogen laten laseren maar los van de prijs durf ik het niet.
  2. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    .
    Zachte lenzen weet ik niet meer, daarvan droeg ik daglenzen, kon ik ook mee zwemmen. Deed ik ook gelijk een hele dag denk ik.

    Ik snap de verleiding, deed/doe dat ook soms, met die lenzen zwemmen, maar dan moet je ze toch echt goed reinigen na je zwemrondje, anders wordt het een broedplaats van nare micro-organismen. Daar heb ik bij oogheelkunde nare klachten van gezien.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Is je Charlie bril al binnen?
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Nee nog niet.

    Ik heb net (al weer) even gecheckt...
    En ik zie dat de bril in productie is kortom ee flinke stap in het proces...
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Nee nog niet.

    Ik heb net (al weer) even gecheckt...
    En ik zie dat de bril in productie is kortom ee flinke stap in het proces...

    Wat bizar zeg! Bij mij lag ie echt binnen 24h op de mat.
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Ja , ik was ook wel verbaasd. Dat las ik nl ook in de reviews

    Ik heb gister er nog eens een mailtje achteraan gestuurd...

    Ik wacht nog even af en houd de status ik de gaten n anders bel ik dinsdag nog eens
    12 jun '21 - 17:54:50 / 12 jun '21 - 21:16:23
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Bril wordt vanmiddag bezorgd 🤗

    Edit.

    De bril hij binnen, hij is prima!

    Mooi gedaan


    1 maar...
    Ik heb gister een missende factuur opgehaald bij Pearl...bleek dat er ik 2018 toch een rechter glas vervangen is...ik kwam daar achter doordat ik mn verzekering belde.

    En ik heb zojuist, met gene, toch een retourverzoek gedaan...ik begrijp als ze dit voor eigen rekening laten nemen...
    Even afwachten dus ...

    T allerliefst natuurlijke een bril die qua sterkte gelijk is aan mn multifocale...want dan is een 0,5 punt verschil (veraf) toch wel weer veel...
    15 jun '21 - 10:13:41 / 16 jun '21 - 17:33:21
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja dat zorgt voor hoofdpijn... Wel balen.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn Mister Spex bril is onderweg. Binnen 3 dagen komt ie binnen. Er zit een voucher bij dat je bij de opticien de bril goed kunt laten afstellen. Daarvoor zou ik naar Nijmegen moeten. Denk niet dat het nodig is.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef K2

    Ik snap de verleiding, deed/doe dat ook soms, met die lenzen zwemmen, maar dan moet je ze toch echt goed reinigen na je zwemrondje, anders wordt het een broedplaats van nare micro-organismen. Daar heb ik bij oogheelkunde nare klachten van gezien.



    Daglenzen gooide ik na het zwemmen weg :)
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Vandaag kwam mijn Mister Spex bestelling binnen. Perfect.
    Plaatje
    Plaatje
  12. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Fijn leuk !

    En heb je het montuur nog om moeten buigen om t passend te krijgen?
    Of zaterdag ie gelijk lekker?
Terug naar de lijst