Zonnepanelen

Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Met welke bedrijven hebben jullie goede ervaring mbt plaatsen van zonnepanelen? Ik hoor t graag
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Zonneplan
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    Zelfbesparen

    >>LINK<<

    Was snel geregeld

  4. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190
    Hoi,

    Ik heb nog geen ervaring met plaatsen, omdat ik midden in het traject zit. Ik heb wel besteld en wordt in december geplaatst.
    Ik heb meegedaan met het Collectief inschrijven bij "vereniging eigenhuis" Die hebben het bedrijf "Solar Concept" gekozen.
    Dus daar heb ik besteld.

    Ik heb gekozen voor zonnepanelen met ieder een micro-omvormers. Dus paralllel geschakeld en geen omvormer kast beneden in mijn huis. Voor mijn situatie vond ik dat de beste keus.
  5. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    VDS solar systems. Erg tevreden over en inmiddels meerdere kennissen die door hen ook naar tevredenheid panelen hebben laten plaatsen.

    Ik weet niet waar je woont maar ze zitten in Weert.
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef mark190
    Hoi,

    Ik heb nog geen ervaring met plaatsen, omdat ik midden in het traject zit. Ik heb wel besteld en wordt in december geplaatst.
    Ik heb meegedaan met het Collectief inschrijven bij "vereniging eigenhuis" Die hebben het bedrijf "Solar Concept" gekozen.
    Dus daar heb ik besteld.

    Ik heb gekozen voor zonnepanelen met ieder een micro-omvormers. Dus paralllel geschakeld en geen omvormer kast beneden in mijn huis. Voor mijn situatie vond ik dat de beste keus.


    Goed om te lezen! Ik zit nu bij Vereniging Eigen Huis bij de nieuwe collectieve inschrijving. 20 december komt het voorstel (zou begin dec zijn, maar door de grote hoeveelheid inschrijvingen kost het meer tijd)
  7. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Op mijn nieuwe huis heb ik vier zonnepanelen, en er zit een warmtepomp in... das dan wel mooi.
    Hoe het werkt.... k heb geen idee.
  8. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190
    quote:
    Dit schreef Inge65


    Goed om te lezen! Ik zit nu bij Vereniging Eigen Huis bij de nieuwe collectieve inschrijving. 20 december komt het voorstel (zou begin dec zijn, maar door de grote hoeveelheid inschrijvingen kost het meer tijd)


    Ben benieuwd welk bedrijf men voor deze "ronde" kiest.
    Succes!
  9. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    Oh ik volg dit draadje graag.

    Hoe zit het met de kwaliteit van het dak,alvorens die dingen te laten plaatsen. Laten jullie dit eerst controleren? Of doet zo'n bedrijf dat ook?
  10. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190
    quote:
    Dit schreef Jep
    Oh ik volg dit draadje graag.

    Hoe zit het met de kwaliteit van het dak,alvorens die dingen te laten plaatsen. Laten jullie dit eerst controleren? Of doet zo'n bedrijf dat ook?


    Mijn huis is 20 jaar oud, dus mijn dak hoeft geen controle. Wel vraagt het bedrijf een aantal dakpannen klaar te leggen, mits er wat stuk gaat.
    Ik had al mijn dakpannen die van de bouw over waren, al in de kruipruimte opgeslagen, daar liggen ze niet in de weg. Voor als ik ze ooit nodig heb..... Nu dus!
  11. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    quote:
    Dit schreef mark190
    Hoi,

    Ik heb nog geen ervaring met plaatsen, omdat ik midden in het traject zit. Ik heb wel besteld en wordt in december geplaatst.
    Ik heb meegedaan met het Collectief inschrijven bij "vereniging eigenhuis" Die hebben het bedrijf "Solar Concept" gekozen.
    Dus daar heb ik besteld.

    Ik heb gekozen voor zonnepanelen met ieder een micro-omvormers. Dus paralllel geschakeld en geen omvormer kast beneden in mijn huis. Voor mijn situatie vond ik dat de beste keus.

    Ook via eigenhuis en solar prima ervaring... bij vriend lekkage na melding kwamen ze kijken en kapote dakpan vetvangen
  12. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Die micro omvormers ga ik even googlen.
Terug naar de lijst