Droomwens 1: een vaatwasser

Droomwens 1: een vaatwasser 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Lian

    Die stofzuigt net als mijn kinderen, nooit in de hoekjes.....


    Dan is het een keer per week hoekjes zuigen, nouja, dat scheelt toch alweer een hoop!
    Trekt ie geen stof aan uit de hoekjes? Wordt het alleen daar gezogen waar hij kan komen?
  2. quote:
    Dit schreef haya


    Dan is het een keer per week hoekjes zuigen, nouja, dat scheelt toch alweer een hoop!
    Trekt ie geen stof aan uit de hoekjes? Wordt het alleen daar gezogen waar hij kan komen?


    Die kleine zwarte "pootjes" die uit de zijkanten komen hebben misschien wat meer bereik om daardoor in hoeken te komen of langs plinten en stoelpoten e.d. lijkt het waarna het meteen opgezogen wordt?Smile

    Lijkt me ideaal zo'n zelfdenkende stofzuigerSmile ik wil hem hebben. Heerlijk met een kop koffie naar hem zitten kijken.
    8 nov '11 - 17:43:43 / 8 nov '11 - 17:59:11
  3. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Lian



    Vaatwaspoeder is nog voordeliger.

    Maar die maken niet schoon! Heb het lang geprobeerd en toen ik 1x tabletten had gekocht merkt ik heel erg het verschil.Ik let op de aanbiedingen en vooral kruitvat heeft ze regelmatig en dan koop ik een paar doosjes.
  4. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Dinges


    Die kleine zwarte "pootjes" die uit de zijkanten komen hebben misschien wat meer bereik om daardoor in hoeken te komen of langs plinten en stoelpoten e.d. lijkt het waarna het meteen opgezogen wordt?Smile

    Lijkt me ideaal zo'n zelfdenkende stofzuigerSmile ik wil hem hebben. Heerlijk met een kop koffie naar hem zitten kijken.

    Niet vergeten je voetjes omhoog te doen Smile
  5. xastridx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xastridx
    Mijn vaatwasser is kapot Smile
  6. quote:
    Dit schreef Edith64

    Niet vergeten je voetjes omhoog te doen Smile



    Smile ja voeten op een bankje..en als ie herrie maakt een koptelefoon opSmile
  7. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef xastridx
    Mijn vaatwasser is kapot Smile

    Das echt balen!! Smile
  8. quote:
    Dit schreef Dinges


    Die kleine zwarte "pootjes" die uit de zijkanten komen hebben misschien wat meer bereik om daardoor in hoeken te komen of langs plinten en stoelpoten e.d. lijkt het waarna het meteen opgezogen wordt?Smile

    Lijkt me ideaal zo'n zelfdenkende stofzuigerSmile ik wil hem hebben. Heerlijk met een kop koffie naar hem zitten kijken.


    Voorlopig helaas nog even een utopie...Smile
  9. quote:
    Dit schreef xastridx
    Mijn vaatwasser is kapot Smile



    Ooooowww....da's echt niet fijn!!!!! :(
  10. Kom pas vrijlaat in deze discussie terecht:

    weet niet wat er allemaal al over geschreven is maar zal kort en krachtig mijn ervaring hier zetten.

    Een vaatwasser, als je die hebt kun je die echt niet meer missen.
    Het is en blijft iets voor luie mensen zeg ik altijd.
    dik 1 1/2 uur zit ie minimaal te draaien (wat doet ie allemaal daarin vraag ik me steeds af) had ik het met de hand gedaan was ik in 20 min maximaal klaar geweest. Heb geen idee wat ie allemaal gebruikt in de 1 1/2 uur, hoeveel water? Hoeveel stroom? En de 3 in 1 zeepblokjes.
    Als die kapot is kost het je handen vol geld om een monteur voor te laten komen, je hebt ruimte nodig in je keuken voor.
    Het is en blijft een luxe zeker niet te vergelijken met een wasmachine, die heb je ECHT nodig.


    Als je die (vaatwasser) niet heb..
    Dan rest het met de hand afwassen, het kan 1x per dag gebeuren en als je kinderen heb het moment om ze mee te laten helpen heb je 20 minuutjes de tijd om met ze te praten (uithoren) Met een partner bij is het een moment van samenzijn in de keuken.

    Ik ben blij met mijn vaatwasser maar als ik die nooit had gehad, zou ik die ook nooit hebben gemist.
    Ik voel me schuldig als ik de machine 1 1/2 uur tot 2 uur stroom hoor trekken.
  11. quote:
    Dit schreef Luigi_23
    Kom pas vrijlaat in deze discussie terecht:

    weet niet wat er allemaal al over geschreven is maar zal kort en krachtig mijn ervaring hier zetten.

    Een vaatwasser, als je die hebt kun je die echt niet meer missen.
    Het is en blijft iets voor luie mensen zeg ik altijd.
    dik 1 1/2 uur zit ie minimaal te draaien (wat doet ie allemaal daarin vraag ik me steeds af) had ik het met de hand gedaan was ik in 20 min maximaal klaar geweest. Heb geen idee wat ie allemaal gebruikt in de 1 1/2 uur, hoeveel water? Hoeveel stroom? En de 3 in 1 zeepblokjes.
    Als die kapot is kost het je handen vol geld om een monteur voor te laten komen, je hebt ruimte nodig in je keuken voor.
    Het is en blijft een luxe zeker niet te vergelijken met een wasmachine, die heb je ECHT nodig.


    Als je die (vaatwasser) niet heb..
    Dan rest het met de hand afwassen, het kan 1x per dag gebeuren en als je kinderen heb het moment om ze mee te laten helpen heb je 20 minuutjes de tijd om met ze te praten (uithoren) Met een partner bij is het een moment van samenzijn in de keuken.

    Ik ben blij met mijn vaatwasser maar als ik die nooit had gehad, zou ik die ook nooit hebben gemist.
    Ik voel me schuldig als ik de machine 1 1/2 uur tot 2 uur stroom hoor trekken.



    Die van mij wast prima schoon in 30 minuten. Ik sla ook weleens een dag over, alleen in het weekend was ik het langere programma.

    Je kunt je amper voorstellen hoe enorm ik blij ik ben met dat ding, en hoeveel tijd het me scheelt... :)
Terug naar de lijst