Treinkaartje van Sneek naar Hengelo (overijssel)

Treinkaartje van Sneek naar Hengelo (overijssel) 

Onderwerp van dileila

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van xxxxx is op 24-07-2014 om 19:34:24 uur verwijderd door EvAn.

    Reden: link werkt niet

     
  1. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx
    op de ns site staat alles uit gelegd, het papieren kaartje bestaat sinds 9 juli niet meer
  2. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    22,50 euro enkele reis vlgs ns.nl..

    De AH heeft nu een aanbieding voor 17 euro de hele dag reizen (wel vanaf 9.00 uur)..

    Is dit ook op doordeweekse dagen EN het weekend??
  3. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef dileila

    Is dit ook op doordeweekse dagen EN het weekend??



    yep!

    zie: >>LINK<<

    Succes!
  4. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef HarrievanGeffen

    Kijk maar eens naar je vorige bericht dan! Dat is geen Nederlands!


    jaja dat is waar...maar ik heb niet gesproken he, maar getypt Smile
  5. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    Op alle grotere stations zijn servicebalies aanwezig.
    Als je het even niet meer weet gewoon daar vragen hoe het werkt.
    Ik heb de ervaring dat ze daar zeer vriendelijk zijn en graag helpen.
  6. quote:
    Dit schreef dileila
    Mijn dank is groot.. Smile

    Ik heb al heel lang niet meer met ov gereisd. Moet ik ergens een plastic kaartje halen of gewoon een kaartje uit een automaat?
    De treinen hebben geen hoge opstappen meer vanaf het perron toch?

    Ik wil dit avontuur gaan beleven, zelfstandig met de trein naar mijn zoon. Smile


    Wat noem jij een hoge opstap? Het perron is niet gelijk aan de vloer van de trein, daar kan best een flinke stap tussen zitten.
  7. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Angela1971


    Wat noem jij een hoge opstap? Het perron is niet gelijk aan de vloer van de trein, daar kan best een flinke stap tussen zitten.


    Ik wil eigenlijk de rollator meenemen. Ik kan met een stok lopen of bij iemand aan de arm maar moet ook bagage meenemen. Mijn linkerarm werkt niet optimaal en helemaal los lopen durf ik op het perron niet want er hoeft maar iemand tegen mij aan te duwen en ik lig om. Schaam mij dan zo.Smile

    Ik dacht dat de trein en het perron even hoog waren. Zal mij vergissen met de metro in Londen. Dat is mijn laatste openbaar vervoer geweest. Was nog voor het infarct.

    Met mijn rechterhand moet ik de stok vasthouden. en een arm om op te leunen heb ik niet. Vandaar toch maar dat nare rol ding mee.
    Er hangt een kekke mand aan ,daar kan ik de bagage in kwijt.

    Ik zal dus onderweg hulp moeten vragen om dat ding in de trein te krijgen.?


    Toch wel een heel avontuur van Sneek naar Hengelo.

    Maar ik ga het doen. Smile
  8. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef dileila


    Ik wil eigenlijk de rollator meenemen. Ik kan met een stok lopen of bij iemand aan de arm maar moet ook bagage meenemen. Mijn linkerarm werkt niet optimaal en helemaal los lopen durf ik op het perron niet want er hoeft maar iemand tegen mij aan te duwen en ik lig om. Schaam mij dan zo.Smile

    Ik dacht dat de trein en het perron even hoog waren. Zal mij vergissen met de metro in Londen. Dat is mijn laatste openbaar vervoer geweest. Was nog voor het infarct.

    Met mijn rechterhand moet ik de stok dan vasthouden. en een arm om op te leunen heb ik niet. Vandaar toch maar dat nare rol ding. mee.
    Er hangt wel een kekke mand aan ,daar kan ik de bagage in kwijt.

    Ik zal dus onderweg hulp moeten vragen om dat ding in de trein te krijgen.?


    Toch wel een heel avontuur van Sneek naar Hengelo.

    Maar ik ga het doen. Smile


    Goed van je! Je kan aangeven op welke perrons je hulp nodig hebt dan kunnen ze er zo'n plank bij leggen.. sommige wagons hebben idd een opstapje van 2 treden dus voor jou niet handig... of kan je zoon iets tillen/dragen/ helpen?
  9. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    Goed van je! Je kan aangeven op welke perrons je hulp nodig hebt dan kunnen ze er zo'n plank bij leggen.. sommige wagons hebben idd een opstapje van 2 treden dus voor jou niet handig... of kan je zoon iets tillen/dragen/ helpen?


    Nee, mijn zoon wacht op het perron in Hengelo op mij. En dan zal hij trots op mij zijn. En blij. Smile
  10. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef dileila


    Nee, mijn zoon wacht op het perron in Hengelo op mij. En dan zal hij trots op mij zijn. En blij. Smile


    ja!!! mooi avontuur dileila! Goed van je hoor.... gewoon doen, kijken wat er op je pad komt en zoals al is gezegd: er zijn veel mensen op de treinstations waar je hulp van kunt verwachten...

    Veel plezier ook!
  11. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    ja!!! mooi avontuur dileila! Goed van je hoor.... gewoon doen, kijken wat er op je pad komt en zoals al is gezegd: er zijn veel mensen op de treinstations waar je hulp van kunt verwachten...

    Veel plezier ook!


    Dank je wel.

    Voel mij als een kind die voor het eerst in de draaimolen mag.

    Pfff, een dik jaar geleden reed ik nog 80.000 km per jaar in mijn eigen auto en nu ben ik helemaal opgetogen dat ik het plan heb gemaakt om met de trein van Sneek naar Hengelo te reizen.

    Het eerste obstakel, de prijs zoeken, hebben jullie mij weer fijn mee geholpen. Smile

    De AH site met de spoorkaartjes heb ik bekeken en er wordt morgen door iemand 2 kaartjes aangeschaft. Hier in Bolsward is geen AH. Ik krijg de codes per mail opgestuurd en kan het dan uitprinten.

    Op 7 aug. ga ik van station Sneek naar Hengelo reizen en op 10 aug. van Hengelo naar Sneek.

    Cool.!!!!
Terug naar de lijst