Treinkaartje van Sneek naar Hengelo (overijssel)

Treinkaartje van Sneek naar Hengelo (overijssel) 

Onderwerp van dileila

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. wat ben je toch een mooi en moedig mens Dileila Smile
  2. Het gaat dus niet alleen om de toegang tot de trein. Want ook niet alle stations (vooral de oude) hebben liften of rolstoel banen. Die planken doen ze alleen voor rolstoelers die vooraf aangekondigd zijn dus niet adhoc.
    Op de ns site kun je per station zien hoe toegankelijk ze zijn. Onder het kopje voorzieningen per station.
    Er zijn altijd wel mensen die even willen helpen.

    Ook in de dubbeldekkers heb je te maken met trappen, niet op alle balkons zijn zitplaatsen. Maar dat is afhankelijk van het type trein dat op het traject rijdt.
    Heel veel succes, en heel veel plezier bij je zoon.
  3. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    De kaartjes zijn aangeschaft.

    Ik heb besloten om de treinreis in Leeuwarden te laten beginnen. Dat scheelt 1 keer overstappen. De WMO taxi kan mij naar het station in Leeuwarden brengen want dat is binnen een straal van 25 km van Bolsward.

    Nu nog uitzoeken hoe het met de verbindingen zit. Denk dat ik eerst naar Zwolle moet reizigen en daar overstappen naar ??

    Nou ja, het geeft niet als ik iets fout doe, in de verkeerde trein kruip ofzo want ik heb toch die onbeperkt reizigen kaartjes van de AH. Cool.
  4. Heel goed!
    Je weet wel dat je moet in - en uitchecken?!
  5. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Juutske
    Heel goed!
    Je weet wel dat je moet in - en uitchecken?!

    Nee,Smile

    ik weet helemaal niets. Ben een NS maagd. Smile
  6. Je hebt dus geen OV-chipkaart. Toch maar even kijken op NS.nl hoe de vervanging van de papieren kaartjes in zijn werk gaat...
  7. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Juutske
    Je hebt dus geen OV-chipkaart. Toch maar even kijken op NS.nl hoe de vervanging van de papieren kaartjes in zijn werk gaat...


    Ik heb die aanbieding kaartjes van AH.
    O jee, dan moet ik straks toch maar even gaan zoeken hoe het werkt bij de NS. Het zal toch niet zo moeilijk zijn? Hoor van Jos alleen maar goede berichten over het treinvervoer. Smile
  8. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef dileila


    Ik heb die aanbieding kaartjes van AH.
    O jee, dan moet ik straks toch maar even gaan zoeken hoe het werkt bij de NS. Het zal toch niet zo moeilijk zijn? Hoor van Jos alleen maar goede berichten over het treinvervoer. Smile



    Volgens mij hoef je met een printkaartje niet in- en uit te checken... deze 'ticket' staat dan al op datum. Je moet er wel zeker van zijn dat de print ook echt je kaartje is -> = e-ticket!

    Wordt vast een mooi avontuur! gaaf hoor.
  9. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    >>LINK<<
    kun je zelf plannen zoals je hieronder kunt zien

    Heb 7 augustus voor je ingevoerd, 10.00uur vertrek vanuit Leeuwarden en je ziet dat de reis wordt weergegeven.
    Succes Smile
    >>LINK<<
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Ah in Zwolle van station 4 naar 5 dat is te doen.
    Op het zelfde platform volgens deze foto van het internet (van 5 naar 6 zou je over de brug moeten maar dat is het gelukkig niet zo te zien; 4 is links en niet in beeld):



    als ik terug trein zal ik even kijken of t echt zo is ik geloof het wel.
  11. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    ow en nog een handige tip is om sowieso al even de trugreis uit te printen.... zooo handig
  12. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    Wow, wat ben ik blij met jullie.

    Een heel reisplan. De 10.00 trein vanuit Leeuwarden is prima.

    Ik zie dat ik op het station Zwolle niet heel veel tijd heb om over te stappen. Maar als ik alleen het platform moet oversteken zal dat wel lukken.

    Nou ja, zou ik die missen dan neem ik gewoon de volgende. Smile

    Terugreis uitprinten....goed plan
Terug naar de lijst