Treinkaartje van Sneek naar Hengelo (overijssel)

Treinkaartje van Sneek naar Hengelo (overijssel) 

Onderwerp van dileila

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    Dit gaat je lukken dileila. Ik vind je een kanjer. Smile

    Mijn ervaring is dat moeders met kinderwagens ook vaak geholpen worden bij de opstap. Mocht je hulp willen dan gewoon vragen aan iemand of bel van te voren met de NS dan kun je misschien opgevangen worden door het personeel.

    Bij de dubbeldektreinen heb je in sommige tussencoupes wat stoelen staan. Hierdoor hoef je geen trapje op of af. Er zijn ook stukken waar geen stoelen staan. Bij de meeste treinen staat het aangegeven aan de buitenkant welk tussenstuk bestemd is om te kunnen zitten. Bij een enkele trein is dit niet van toepassing.
  2. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef dileila
    Wow, wat ben ik blij met jullie.

    Een heel reisplan. De 10.00 trein vanuit Leeuwarden is prima.

    Ik zie dat ik op het station Zwolle niet heel veel tijd heb om over te stappen. Maar als ik alleen het platform moet oversteken zal dat wel lukken.

    Nou ja, zou ik die missen dan neem ik gewoon de volgende. Smile

    Terugreis uitprinten....goed plan



    vlgs mij heb je 11 minuten om over te stappen in Zwolle van perron 5a naar 9... das niet het platform over helaas....

    het handigste kun je dan met de lift naar boven en dan via de hoge loopbrug naar perron 9 waar je weer met de lift naar beneden gaat... moet volgens mij lukken in 11 minuten hoor :)
  3. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef Jacquelien



    vlgs mij heb je 11 minuten om over te stappen in Zwolle van perron 5a naar 9... das niet het platform over helaas....

    het handigste kun je dan met de lift naar boven en dan via de hoge loopbrug naar perron 9 waar je weer met de lift naar beneden gaat... moet volgens mij lukken in 11 minuten hoor :)


    Je hebt gelijk hoor, in Zwolle moet je van perron 5a naar 9. Ik ken Zwolle niet, maar weet zeker dat er vast mensen zijn die je willen helpen met de weg wijzen en dergelijke, gewoon de conducteur vragen Smile
  4. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef jieke


    Je hebt gelijk hoor, in Zwolle moet je van perron 5a naar 9. Ik ken Zwolle niet, maar weet zeker dat er vast mensen zijn die je willen helpen met de weg wijzen en dergelijke, gewoon de conducteur vragen Smile



    Ik ken het perron in Zwolle wel :)

    Kumpgoe....en go for the ride Smile
  5. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    en ik lees net (ik ben e-tickets aan het aanvragen voor mijn reis van goor naar harlingen ;) ), dat wanneer je poortjes tegenkomt waar je doorheen moet om op het perron te komen of te verlaten, je de vierkante barcode op de e-ticket moet scannen aan het poortje en dan gaat de poort open ...simsalabim
  6. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    en ik lees net (ik ben e-tickets aan het aanvragen voor mijn reis van goor naar harlingen ;) ), dat wanneer je poortjes tegenkomt waar je doorheen moet om op het perron te komen of te verlaten, je de vierkante barcode op de e-ticket moet scannen aan het poortje en dan gaat de poort open ...simsalabim

    Super. Weer een vraag opgelost. Smile
  7. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef 00h
    Ah in Zwolle van station 4 naar 5 dat is te doen.
    Op het zelfde platform volgens deze foto van het internet (van 5 naar 6 zou je over de brug moeten maar dat is het gelukkig niet zo te zien; 4 is links en niet in beeld):



    als ik terug trein zal ik even kijken of t echt zo is ik geloof het wel.

    Je moet met de lift de brug over ja; niks t zelfde platform .
    Schroom niet om hulp te vragen hoor.
  8. quote:
    Dit schreef dileila
    Ik probeer er via internet achter te komen wat een treinkaartje van Sneek naar Hengelo kost. . Kan het niet vinden...GEK word ik ervan...en machteloos. Krijg allemaal links naar bijv. Parijs of Brussel.
    Maar ik wil naar Hengelo .Smile

    Wie wil/ kan het voor mij opzoeken? Of een link naar de juiste informatiebron geven ?


    vertel ons eens.... wat is de stand van zaken? Smile
  9. Ted
    Tel je zegeningen

    Toon alleen de berichten van Ted
    Als je in Leeuwarden of Hengelo op het station of perron hulp nodig hebt gewoon even het belletje op je wandelstok en jouw bekoorlijke glimlach gebruiken Alie.
    Dan krijg jij alles bij jouw medereizigers voor elkaar Smile Smile
    Alvast een heel goede reis en mooie dagen bij Dani?l gewenst.
  10. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    Wat een moedige onderneming van je!! Smile
    Weet je alles al wat je moet weten?
    Zodat je zo zorgeloos mogelijk op reis kunt?
    Schroom niet om meer vragen te stellen.
    Of om te vragen de reis stap voor stap aan je te presenteren. xx
  11. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Jelle56


    vertel ons eens.... wat is de stand van zaken? Smile

    Donderdag ga ik. Denk dat ik de trein van 12 uur ga nemen.

    Hoe de kaartjes werken weet ik ondertussen. Ik print de eerste uit als ik zeker weet dat ik donderdag ga want het moet wel op datum. De terugreis print ik op mijn logeeradres.

    Ik denk dat ik de kekke rieten mand van de rollator afhaal want dan kan ik een koffertje op het plateau zetten. Heb wel leuke snelbinders met de Friese vlag erop. Als ze mij dan ergens verdwaald vinden weten ze meteen over welke grens ze mij moeten zetten. Smile

    Ik neem uiteraard de mobiel mee en zal jullie op de hoogte houden.

    Vrijdag ben ik weer bij de revalidatiearts geweest. Het restant hersenschade wat ik nu nog heb geneest niet meer zei hij... Dat betekend o.a. dat ik geen mogelijkheden heb om te autorijden. Mijn arm werkt niet goed genoeg. . Na 10 sec. valt die van het stuur en het doet pijn. Volgens de arts heb ik dubbele pech omdat het gebied waar ik ben "geraakt" ook verkeerde pijnprikkels uitstuurt.. Hm, eerst voelde ik niets en nu is het andersom. Nou ja, in ieder geval raakt alles overbelast en tegelijkertijd houden de spieren mijn arm niet goed vast. Trainen helpt dus niet.

    Maar genoeg gezeurd...er zijn veel ergere dingen gaande hier en dat motiveert mij nog meer om de treinreis te ondernemen.

    Ik wil nog naar Rotterdam reizen. En dan geheel zelfstandig. Eventueel ook met de (stads)bus.. En naar de Krim. En... en...en .....
  12. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila

    quote:
    Dit schreef Ted
    Als je in Leeuwarden of Hengelo op het station of perron hulp nodig hebt gewoon even het belletje op je wandelstok en jouw bekoorlijke glimlach gebruiken Alie.
    Dan krijg jij alles bij jouw medereizigers voor elkaar Smile Smile
    Alvast een heel goede reis en mooie dagen bij Dani?l gewenst.


    Ik doe mijn best Ted. Ik kan wel goed hopeloos kijken. Daar verkocht ik , bij wijze van spreken, straatstenen mee aan een tapijtenwinkelier. Smile

    Zal mijn talenten die ik nog over heb in moeten zetten.

    Ik ga naar Famke en Merte. Dani?l woont in Friesland. In Stiens.
Terug naar de lijst