Stilteweekend

Stilteweekend 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef 013
    Wat is de prijs via Groupon voor stilte weekenden?


    ik heb nog steeds de intentie om zoiets te doen


    169 euro all inclusive
  2. Ik blijf gewoon een paar dagen thuis, stil zat... Smile
  3. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    Het lijkt mij ook erg fijn om dat een keer te doen.

    En wat er geschreven wordt over een keer alleen naar een 'hutje op de hei' gaan, dat is toch echt wel iets anders dan met andere mensen stil zijn.
    Ik heb laatst een cursus mindfullness gedaan en in de pauzes moesten we stil zijn. Eerst is dat heel raar, je bent z? gewend aan een kletspraatje bij in de pauze. Maar al na vijf minuten merk je hoe fijn het is om met meerdere mensen in ??n ruimte stil te zijn. Dan wordt het een soort spirituele of helende stilte, heel bijzonder.
    En na een paar keer ben je eraan gewend.

    Kortom: doen :-)
  4. Bericht van Tresie56 is op 26-08-2014 om 14:54:15 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: nnmvt

     
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Leuk dat er meer overwegen zoiets te gaan doen.

    Ik heb ook besloten het zeker te gaan doen! Bedacht me net alleen dat ik er nog een tijdje mee moet wachten, omdat zoon de komende maanden niet een heel weekend bij mijn ouders terecht kan Smile Ik focus me voorlopig op begin 2015.
  6. Zal het eens uitpluizen. Wordt voor mij volgend jaar dan ergens. Indien het via Groupon kan.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef 013
    Zal het eens uitpluizen. Wordt voor mij volgend jaar dan ergens. Indien het via Groupon kan.


    >>LINK<<

    Volgens de deal is deze aanbieding geldig van 1 november 2014 tot 31 oktober 2015. Boeken v??r 1 mei.

    Ik denk dat ik toch maar vast zo'n voucher ga kopen, anders komt van uitstel wellicht afstel.
  8. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Misschien, maar dat trekt me echt niet. Ik ben wel eens alleen naar een wellness centrum gegaan. Een avond, even geen geklets. Ben ook alleen in het loungegedeelte wat gaan drinken en dat voelde prima. Totdat ik een enge vent achter me aan kreeg.....Smile
    Zou er eerder voor kiezen ergens in een huisje te gaan zitten dan ergens op een hotelkamer. Dat is een gevoel....


    Nou ja.. huisje dan..Smile

    Als je nooit zoiets hebt gedaan is een heel stilteweekend best veel nl..
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Cleo


    Nou ja.. huisje dan..Smile

    Als je nooit zoiets hebt gedaan is een heel stilteweekend best veel nl..


    Toch denk ik dat alleen in stilte zijn, anders is dan in een groep. Ik ben overdag (zoals vandaag) ook alleen. Met anderen om me heen, heb ik altijd de neiging mijn mond open te trekken Smile

    Enne.....Kan altijd nog kiezen voor het yogaweekend, he?
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef kaatje


    >>LINK<<

    Volgens de deal is deze aanbieding geldig van 1 november 2014 tot 31 oktober 2015. Boeken v??r 1 mei.

    Ik denk dat ik toch maar vast zo'n voucher ga kopen, anders komt van uitstel wellicht afstel.


    Ik heb het gedaan. Pfff, dat is al heel wat Smile

    Mocht ik er uiteindelijk toch geen gebruik van gaan maken - waar ik overigens niet vanuit ga - dan zal ik het voucher eerst hier op OA aanbieden....
  11. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Ik heb meteen beeld van ongemakkelijke kerkbanken... en dat dan twee dagen?
  12. xMonique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xMonique
    Mijn vriendin heeft zo'n dag gedaan, zij vond het heerlijk, zou voor mij ook wel eens goed zijn maar ik vind een weekend te lang.
    Ik ga wel eens alleen naar de sauna, bewust om niet te praten maar echt te ontspannen, dat vind ik heerlijk.
    Thuis of in een hotel alleen is echt heel anders vind ik.
    Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren, knap dat je het gewoon gaat doen!
    Mss kan je zoon 1 dag bij je ouders en de volgende dag naar een vriend? Niet denken in wat niet kan maar in wat w?l mss zou kunnen!!!
Terug naar de lijst