Netflix/ PopcornTime

Netflix/ PopcornTime 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Ik heb nu ongeveer een jaar netflix, hiervoor had ik film1 wel recentere films maar het nadeel ten opzichet van netflix was dat je alleen op bepaalde tijden kon kijken.
    Nu met netflix kijk ik wanneer en hoelang ik wil, mijn zoontje en ik heb beiden een eigen profiel en netflix onthoud wie wat heeft gekeken en waar gebleven is met kijken :)
    Zoals al gezegd veel serie's maar de flims zijn vaak wat ouder.
    Ik heb er iedergeval geen moment spijt van gehad dat ik het aangevraagd heb.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Mijn dochter heeft een account en ze heeft vrienden, haar vader en mij t wachtwootd gegeven; we kunnen allemaal meegenieten en dat is grappig maar ik heb nog geen aflevering ergens van uitgekeken.

    Binnenkort ga ik t weer proberen; Weed schijnt heel grappig te zijn.
  3. Heeft Netflix ook Engelse detectives en natuurprogrammas in haar assortiment?
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik ben (helaas) niet handig met technische /computerachtige zaken /download etc...
    netflix lukt me Smile,

    Sinds 3 weken netflix, vooral dochters gebruiken het op mobiel, Smile weet nog niet of ik er helemaal blij mee ben dat ze dus zo vaak Smile
    op netflix zitten, maar vrienden hebben het ook allemaal (zeggen m'n dochters).
    Zelf pas 2 keer een film gekeken, is wel leuk.

    Ik vraag me wel af of m'n internet trager wordt als we met z'n 3-en tegelijk op wifi bezig zijn, dat lijkt nl. wel. zo.
    Maar dat is niet je vraag.

    We zijn dus allemaal wel tevreden

    Nu nog in de gratis maand.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Siep
    Heeft Netflix ook Engelse detectives en natuurprogrammas in haar assortiment?



    Het is even zoeken, maar misschien zit er wat tussen: >>LINK<<
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Ik ben (helaas) niet handig met technische /computerachtige zaken /download etc...
    netflix lukt me Smile,

    Sinds 3 weken netflix, vooral dochters gebruiken het op mobiel, Smile weet nog niet of ik er helemaal blij mee ben dat ze dus zo vaak Smile
    op netflix zitten, maar vrienden hebben het ook allemaal (zeggen m'n dochters).
    Zelf pas 2 keer een film gekeken, is wel leuk.

    Ik vraag me wel af of m'n internet trager wordt als we met z'n 3-en tegelijk op wifi bezig zijn, dat lijkt nl. wel. zo.
    Maar dat is niet je vraag.

    We zijn dus allemaal wel tevreden

    Nu nog in de gratis maand.


    Ja, je internet wordt trager (en wifi) als je met z'n 3-en tegelijk netflix aan het bekijken bent. Neemt namelijk erg veel "bandbreedte" in beslag. En die is maar beperkt, helemaal via wifi.
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Ja, je internet wordt trager (en wifi) als je met z'n 3-en tegelijk netflix aan het bekijken bent. Neemt namelijk erg veel "bandbreedte" in beslag. En die is maar beperkt, helemaal via wifi.



    ah...zie je wel...

    en dan loop ik weer naar beneden (van mn kantoortje) ik kijk dan geen netflix, ik ben aan het werk, en heb de computer nodig...

    ' meiden zijn jullie allemaal ingelogd ?, ja mam maar we zijn altijd ingelogd ?...

    dus dat moet anders ...want het is vreselijk irritant traag internet

    sorry Margo..
  8. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Ah ja, als eentje Netflix heeft, dan kijkt de rest van de familie op dat account mee, waardoor het idd een erg goedkoop dingetje wordt..

    De films zijn wel oud, maar het schijnt dat dat opstart-issues zijn; Amerika heeft netflix veel langer, en daar is het 'supervet' (aldus zoon). Netflix hier zal dus steeds sneller gaan updaten; Frozen staat er bv ook al best lang op nu, dus nieuwe films on the way..


    En de series zijn echt vreselijk.... verslavend..
  9. nick14
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van nick14
    Sinds kort netflix gewoon via de smart tv. Maar kan ook bijv. via de playstation. Het is wel verslavend trouwens. Series als Breaking Bad en Dexter zijn echt goed. Ik kijk bijna geen tv meer met al die schijtreclame.
  10. quote:
    Dit schreef Mikky
    Ah ja, als eentje Netflix heeft, dan kijkt de rest van de familie op dat account mee, waardoor het idd een erg goedkoop dingetje wordt..

    En de series zijn echt vreselijk.... verslavend..

    Dit gedeelde account lees ik meer hier, klinkt als een goed plan.Smile
    Dat verslavende klinkt weer als een minder goed plan Smile

    Fijn om te lezen dat meerdere mensen er positieve ervaringen mee hebben,iig met het concept dan ( en niet met de internetsnelheid bij gecombineerd gebruikSmile)

    Ja Nick14, ik kijk ook bijna geen tv en de kinderen kijken van die hele slechte kinderseries.
    Dan heb ik liever dat ze een natuurfilm kijken of een kinderfilm ( vinden ze ook leuk)
  11. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Ik gebruik PocornTime, het gratis alternatief voor Netflix.
    >>LINK<<
  12. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Arno
    Ik gebruik PocornTime, het gratis alternatief voor Netflix.
    >>LINK<<

    .. ?n niet legaal, lijkt me wel even vermeldenswaard Smile
Terug naar de lijst