Netflix/ PopcornTime

Netflix/ PopcornTime 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Margo

    Ik lees even mee, hier ook een Wii.


    Ben juist blij met oudere films, hoort ook bij de opvoeding. Kinderen kijken hier bijv. met veel plezier naar de Familie Knots Smile

    Oh ja!!! Leuk!!!

    Maar zo oud zijn ze niet, de films.. tis meer het 'men in black' tijdperk enzo..
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Oh ja!!! Leuk!!!

    Maar zo oud zijn ze niet, de films.. tis meer het 'men in black' tijdperk enzo..



    Familie knots is toch jaren 80? Die heb ik in mijn jeugd nog gekeken. En dat was volgens mij ruim voor "Men in Black" ed...
  3. quote:
    Dit schreef Arno
    Het is inderdaad illegaal, en kwaliteit is soms minder. Maar voor iemand die af en toe een film wil kijken is het een handig alternatief.

    Ik heb het ge?nstalleerd en ik vind het helemaal fantastisch... op m'n ouwe laptoppie..
    Hij doet het prima!!Smile

    Alleen voor kinderen die leesproblemen hebben is het wat minder, want alles is in het Engels, met ondertiteling in het Nederlands.


    Maar toch...ik ga eerst dit een tijdje proberenSmile
  4. Let op:
    Time4Popcorn is Niet hetzelfde als
    PopcornTime.

    De laatste is het origineel en staat beter aangeschreven als die Arno noemde.
    Gebruik:
    PopcornTime
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Netflix via de Wii klinkt leuk, maar als je een gesoftmod exemplaar hebt zoals wij kun je niet op internet. Wel iets om rekening mee te houden.

    In november ga ik over van Ziggo naar Telfort en krijg dan een maand Videoland Unlimited gratis. Als het bevalt nemen we dat misschien erbij in december (leuke films met kerst).
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Netflix via de Wii klinkt leuk, maar als je een gesoftmod exemplaar hebt zoals wij kun je niet op internet. Wel iets om rekening mee te houden.

    In november ga ik over van Ziggo naar Telfort en krijg dan een maand Videoland Unlimited gratis. Als het bevalt nemen we dat misschien erbij in december (leuke films met kerst).


    Die van ons is niet gesoftmod, dus zou moeten kunnen. Ik me er komend weekend even goed in verdiepen.
  7. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef Arno
    Het is inderdaad illegaal, en kwaliteit is soms minder. Maar voor iemand die af en toe een film wil kijken is het een handig alternatief.



    Is dit ook mogelijk voor android tablet? Hoor enthousiaste verhalen.
  8. Jacco
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacco
    quote:
    Dit schreef Margo
    Let op:
    Time4Popcorn is Niet hetzelfde als
    PopcornTime.

    De laatste is het origineel en staat beter aangeschreven als die Arno noemde.
    Gebruik:
    PopcornTime



    Dat is een goede site! Het binnentrekken gaat lekker snel. Smile
  9. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef piera



    Is dit ook mogelijk voor android tablet? Hoor enthousiaste verhalen.


    Nee het is er voor OSX, Windows en Linuxvarianten
  10. quote:
    Dit schreef erwin1

    Nee het is er voor OSX, Windows en Linuxvarianten
    En dus ook niet voor Apple, alleen voor jailbrake ws binnenkort.
    Dat is dan weer minder.
  11. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Margo
    Let op:
    Time4Popcorn is Niet hetzelfde als
    PopcornTime.

    De laatste is het origineel en staat beter aangeschreven als die Arno noemde.
    Gebruik:
    PopcornTime


    Ik ben een beetje huiverig voor dit soort gratis sites.
    Zo heb ik onlangs via movieshd.co
    >>LINK<<
    een virus binnengehaald.
  12. quote:
    Dit schreef Dion


    Ik ben een beetje huiverig voor dit soort gratis sites.
    Zo heb ik onlangs via movieshd.co
    >>LINK<<
    een virus binnengehaald.

    Dat ben ik ook, heb daarom ook eerst alle bestanden op de externe harde schijf gezet, alvorens dit te doen.
    Daarnaast blijf ik het eng vinden.... En ben ik daardoor eerder geneigd de betaalde versie te nemen.
    Goed dat je het hier deelt, dat soort reacties zijn ook nodig zodat het niet lijkt alsof het allemaal zonder risico is.
Terug naar de lijst