Netflix/ PopcornTime

Netflix/ PopcornTime 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Leonard

    .. ?n niet legaal, lijkt me wel even vermeldenswaard Smile

    SmileIk had ook al van iemand een pb gekregen hierover Smile
  2. quote:
    Dit schreef Arno
    Ik gebruik PocornTime, het gratis alternatief voor Netflix.
    >>LINK<<


    Niet alles is te bekijken bij popcorn time of je moet het geen probleem vinden om een film of serie in 'blokjesbeeld' te bekijken.
    Ik heb Orange is the new black seizoen 1 via popcorn gekeken, maar seizoen 2 was niet om aan te zien via popcorn. Daarom nu netflix, wel goede kwaliteit.
  3. Sinds januari netflix op mijn nieuwe smart-tv.
    Echt geweldige series die zeer verslavend zijn.
    Mijn kinderen kijken vaak en ik ook ...
    Voordeel: top series (films) kijken wanneer het jou uitkomt
    Nadeel: Lees veel minder boeken

    Wij vinden dit onze beste koop 2014
    nog geen 8 euro per maand
    ik zeg doen!
  4. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Het is inderdaad illegaal, en kwaliteit is soms minder. Maar voor iemand die af en toe een film wil kijken is het een handig alternatief.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Iemand ervaring met dit kastje >>LINK<< ? Heb nl. geen smart-tv en mijn laptop heeft geen HDMI Smile
  6. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Iemand ervaring met dit kastje >>LINK<< ? Heb nl. geen smart-tv en mijn laptop heeft geen HDMI Smile


    Is er een playstation in huis? dan heb je de mogelijkheid om via de PS netflix te kijken.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Is er een playstation in huis? dan heb je de mogelijkheid om via de PS netflix te kijken.


    Nee, die hebben we niet. Wel een Wii, maar dan schijn je niet al te best beeld te hebben.
  8. monique64
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van monique64
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Nee, die hebben we niet. Wel een Wii, maar dan schijn je niet al te best beeld te hebben.


    Wij netflixen ook via de Wii. Werkt perfect, prima beeld.
    Je kan het uitproberen tijdens de gratis proefmaand.
  9. Wij hebben net onze gratis maand erop zitten en ik heb besloten Netflix te behouden.
    Ik en mijn meiden beleven er echt plezier aan.
    Idd sommige films zijn echt uit de categorie 'oude doos' maar dat vind ik juist leuk.
    Ga ik meteen terug in de/mijn tijd Smile.
    Goed alternatief voor de videotheek om de hoek waar je voor 1 dagfilm al 4 euro betaalde.
    Videoland Unlimited is ook nog een optie (10 euro per mnd.)
    Waarvoor je en meer keus hebt en wat meer recente series en films.
    Suc6!
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef monique64


    Wij netflixen ook via de Wii. Werkt perfect, prima beeld.
    Je kan het uitproberen tijdens de gratis proefmaand.


    Goed bericht! Ik ga het een maand uitproberen. Is de installatie ervan een beetje makkelijk? Smile
  11. quote:
    Dit schreef kaatje


    Goed bericht! Ik ga het een maand uitproberen. Is de installatie ervan een beetje makkelijk? Smile

    Ik lees even mee, hier ook een Wii.


    Ben juist blij met oudere films, hoort ook bij de opvoeding. Kinderen kijken hier bijv. met veel plezier naar de Familie Knots Smile
  12. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Goed bericht! Ik ga het een maand uitproberen. Is de installatie ervan een beetje makkelijk? Smile



    zo te zien wel:

    quote:

    Hoe download ik Netflix naar de Nintendo Wii?

    Volg de onderstaande stappen om het Netflix-kanaal te downloaden naar de Nintendo Wii.

    Kies in het Wii-startscherm het Wii-winkelkanaal (Wii Shop Channel).
    Kies onder in het scherm Beginnen (Start) en dan Met winkelen beginnen (Start Shopping) nadat het kanaal is gestart.
    Kies rechtsboven in het scherm Wii-kanalen (Wii Channels).
    Ga naar de Netflix-app en selecteer deze.
    Kies in het scherm Informatie (Details) de optie Download: 0 Wii-punten (Download: 0 Wii Points) of Gratis: 0 Wii-punten (Free: 0 Wii Points).
    Kies in het scherm Downloadlocatie (Download Location) de optie Wii-systeem (Wii System Memory).
    Kies in het scherm Softwarebevestiging (Selection Confirmation) de knop Ok? (OK).
    Kies in het scherm Downloadbevestiging (Download Confirmation) de knop Ja (Yes).
    Nadat je klaar bent, wordt het scherm Het downloaden is geslaagd! (Download Successful)! weergegeven. Kies Ok? (OK).
    Kies linksonder Wii-menu (Wii Menu).
    Bezoek de ondersteuningssite van Nintendo voor hulp als je problemen hebt met een van de bovenstaande stappen.

    Koppel de Nintendo Wii aan je Netflix-account wanneer de download is voltooid.

    Terug naar startpagina


    Bron: >>LINK<<

    Wat betreft beeldkwaliteit: Netflix is in principe HD. Veel televisies tegenwoordig ook. WII niet. Daar zit hem de knelpunt. Maar als je niet per se HD-kwaliteit hoeft te zien, is het volgens mij wel goed te doen, mits je geen 50inch scherm hebt (of groter), zal het wel meevallen.

    Veel plezier! We lezen graag hoe het bevalt.
Terug naar de lijst