Nieuwe printer, goedkoop in aanschaf ?n verbruik!

Nieuwe printer, goedkoop in aanschaf ?n verbruik! 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef Tuwa

    Beste koop is de Brother DCP-J552DW (110 Euro)


    De komende dagen is-ie maar 84 euro bij Media Markt en BCC. Smile
  2. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb zelf een brother en ben daar erg tevreden over. Hier kost de inkt bijna niks: >>LINK<<



    O, ondanks dat de printer nog vrij nieuw is, zijn er al compatible cardridges! Da's mooi. Dank voor de tip!

    Al heb ik weleens wat gelezen over niet-originele cardridges (met chip) die een printer slopen. Daar vind ik de printer dan weer te duur voor. Maar dat is dus niet jouw ervaring hiermee?
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn dcp heeft geen chip. Toen ik zag dat die van jou wel een chip heeft, had ik wel zoiets van: nah... niet omdat het je printer kan stuk maken (geen idee of dat kan), maar meer dat met chip nogal storing gevoelig is. Chips die het niet doen enzo.
  4. quote:
    Dit schreef Judith



    O, ondanks dat de printer nog vrij nieuw is, zijn er al compatible cardridges! Da's mooi. Dank voor de tip!

    Al heb ik weleens wat gelezen over niet-originele cardridges (met chip) die een printer slopen. Daar vind ik de printer dan weer te duur voor. Maar dat is dus niet jouw ervaring hiermee?



    Mijn vorige printer heb ik altijd niet-originele cartridges gegeven. Hij is uiteindelijk na zo'n 5 jaar overleden aan een versleten printkop. Gewoon gebruiksslijtage.

    Ik heb voor mijn nieuwe printer alweer een setje compatibles liggen ;-)
  5. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb zelf een brother en ben daar erg tevreden over. Hier kost de inkt bijna niks: >>LINK<<


    Bedankt voor de tip! Direct 4 setjes inkt besteld voor mijn Canon MG 5250, die aardig slurpt.
  6. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Heb de brother DCP-J552DW gekocht zoals Tuwa tipte. Nog voor iets minder, geloof 89 euro. maar perfect ding, inktverbruik is inderdaad laag (vergeleken met deB010 van HP, maar denk wel dat het sowieso laag is)

    Tamme, dank !
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Hey Foetske, da s een mooie prijs, waar heb je 'm gekocht ?
  8. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Judith
    Al heb ik weleens wat gelezen over niet-originele cardridges (met chip) die een printer slopen. Daar vind ik de printer dan weer te duur voor. Maar dat is dus niet jouw ervaring hiermee?

    Met het model dat jij noemt heb ik geen ervaring, maar ik heb zelf een Brother MFC-465CN (alweer een jaar of 5-6 oud). Momenteel heb ik er cartridges in zitten van PrintAbout; ik heb er ook ooit het huismerk van VikingDirect in gehad en nog een keer een vaag merk van cdrwinkel.com, en in principe werkt dat allemaal prima.

    Het grootste nadeel van de niet-originele cartridges vind ik dat de afdichting bij de inktopening slechter is. De eerste keer dat ik zo'n cartridge verwisselde liep er dus nog een straaltje magentakleurige restant-inkt uit. Ik zal maar niet herhalen welke woorden ik toen prevelde...

    Mijn inkjet gebruik ik nog veel onregelmatiger dan jij; soms print ik er meer dan een half jaar niet mee (voor zwartwit-prints heb ik er nog een laserprinter naast staan) maar zodra ik hem aanzet kan ik ermee printen. Als de inkt tenminste niet op is. Ik heb gemerkt dat ook wanneer de printer uit staat, hij inkt verbruikt. Zo af en toe (ik denk 1x per week) begint hij namelijk spontaan zijn printkoppen schoon te maken. Als je de stroom er vanaf haalt doet hij dat uiteraard niet, maar ik zou je niet durven zeggen of de printer het dan nog steeds zo moeiteloos doet als hij een paar maanden heeft uitgestaan.
  9. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Ik had 'm van Staples vandaan, en de prijs was exact 95.59 all in. Thuisgebracht.

    >>LINK<<


    Enige wat er mist is de USB kabel, maar als je draadloos netwerk hebt, is die niet nodig.
    Zit inkt bij (starterssetje) en daar draai ik nog steeds op. Navul inkt is wellicht elders goedkoper.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Zelf goede ervaringen met HP printers. De laatste F4210.
    Veel of weinig inktgebruik heb ik niet kunnen vaststellen.. wel originele cartridge gebruikt (vroeger ook weleens na-vul) maar het gevoel daarbij was toch dat het verbruik niet opwoog tegen de minder kosten..
    13 euro voor een cartridge z/w betaalde ik als laatste bij de Handyman.
  11. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy
    quote:
    Dit schreef foetske
    Ik had 'm van Staples vandaan, en de prijs was exact 95.59 all in. Thuisgebracht.

    >>LINK<<


    Enige wat er mist is de USB kabel, maar als je draadloos netwerk hebt, is die niet nodig.
    Zit inkt bij (starterssetje) en daar draai ik nog steeds op. Navul inkt is wellicht elders goedkoper.


    Ik heb 'm ook nu. Voor 96.50 all in bij 123inkt.nl
    Vrijdagavond bestelt, zaterdag in huis.
  12. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Uitverkocht ...Smile, nou ja er komt vast nog wel iets voorbij...
    oude printer doet het nog...ik kijk nog even verder
    21 feb '15 - 23:35:25 / 21 feb '15 - 23:53:16
Terug naar de lijst