Nieuwe printer, goedkoop in aanschaf ?n verbruik!

Nieuwe printer, goedkoop in aanschaf ?n verbruik! 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Cartridges zijn inderdaad de core buseniss bij de verkoop van printers.
    De meeste printers voeren een reiniging van de printkop uit elke keer als je de printer opnieuw aanzet.
    Goed voor de printkop, maar funest voor je inktvoorraad.
    standby en eens in de 2 a 3 weken opstarten is vaak voordeliger.

    houdt er wel rekening mee dat als je niet merk gebonden cartridges gebruikt dat dat weliswaar voordeliger is, maar in geval van storingen het ten koste gaat van je garantie.
  2. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef gentl
    Cartridges zijn inderdaad de core buseniss bij de verkoop van printers.
    De meeste printers voeren een reiniging van de printkop uit elke keer als je de printer opnieuw aanzet.

    Sommige ook als de printer standby staat. In dat geval zul je echt de stekker uit het stopcontact moeten halen.

    quote:
    houdt er wel rekening mee dat als je niet merk gebonden cartridges gebruikt dat dat weliswaar voordeliger is, maar in geval van storingen het ten koste gaat van je garantie.

    Dat willen de fabrikanten je inderdaad doen geloven, maar dat zou vallen onder koppelverkoop en dat is wettelijk verboden in de EU.
    De fabrikant zal eerst moeten bewijzen dat de storing het directe gevolg is van de gebruikte cartridge.
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef -Guido-


    Mijn printer is ook pas 'overleden' en ook deze op het oog. Hoop positieve punten. Je zit echter wel (voorlopig) aan dure originele cartridges vast voor printers aangeschaft na augustus 2014. Brother heeft iets geblokkeerd waardoor cartridges van bv 123 inkt niet gebruikt kunnen worden.



    Ik haal dit stukje er even uit...

    Heeft iemand al 'goedkope' inkt gebruikt, is het gelukt.
    Ik wel 'm nu ook aanschaffen..ik zie 'm staan voor E 94,15 , vind ik wel ok...
    maar twijfel nog even hoe het zit met de inkt, liefst natuurlijk de 'goedkope' inkt via de link >>LINK<< die hier genoemd is.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    In mijn Brother zitten ze al meerdere jaren en niks mis mee.
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ok...dank je wel...
    maar Guido schrijft 'printers aangeschaft na augustus 2014'...vandaar mijn vraag...en voordat ik straks vastzit aan die dure inkt...
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Ok...dank je wel...
    maar Guido schrijft 'printers aangeschaft na augustus 2014'...vandaar mijn vraag...en voordat ik straks vastzit aan die dure inkt...

    Ff bellen met de inkt leverancier hoe het zit. Die willen je echt niet iets verkopen wat niet werkt.
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik heb m aangeschaf de brother dcp...etc. met huismerk printcartridge, niet de allergoedkoopste, maar dan heb ik alvast een voorraadje...
    de rest zie ik wel... voor de volgende voorraad inkt ga ik naar het goedkope linkje dat hier is genoemd.

    prijs printer E 94,15... morgen kan ie er zijn.
    zondag heb ik hier een computermannetje, dan kan ie 'm gelijk printklaar maken...
  8. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik ben superblij met m'n printer !
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Ik heb m aangeschaf de brother dcp...etc. met huismerk printcartridge, niet de allergoedkoopste, maar dan heb ik alvast een voorraadje...
    de rest zie ik wel... voor de volgende voorraad inkt ga ik naar het goedkope linkje dat hier is genoemd.

    prijs printer E 94,15... morgen kan ie er zijn.
    zondag heb ik hier een computermannetje, dan kan ie 'm gelijk printklaar maken...

    Ik lees op de site van 123inkt dit:
    Let op: deze printer werkt op dit moment alleen met de originele Brother cartridges. Door een update van Brother is het gebruik van huismerk cartridges in de allernieuwste modellen tijdelijk geblokkeerd. Binnenkort verwachten wij een nieuwe versie die wel geschikt is.


    Betreft de Brother DCP-J552DW. Iets van gemerkt? Hier is een printer check: >>LINK<<
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Iemand die hier iets van weet? Mijn dcp is nu bijna niet meer te benaderen, dus ik ben aan het kijken naar een nwe.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ws wordt het een Canon Pixma mg5650. Inkt is acceptabel 14.95 voor 4 kleuren + foto zwart.
  12. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ws wordt het een Canon Pixma mg5650. Inkt is acceptabel 14.95 voor 4 kleuren + foto zwart.



    Die heb ik sinds vorig jaar. Ben er erg tevreden over.
Terug naar de lijst