Kapper verknalt trui maar betaald de schade niet

Kapper verknalt trui maar betaald de schade niet 

Onderwerp van Madam_Mikmak

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Madam_Mikmak zelf op 24 december 2014 om 17:27:01

Terug naar de lijst
  1. Ik denk dat de kapper het helemaal niet op kan geven bij zijn verzekeraar.
    Die hebben nl. meestal een eigen risico van rond de 150 tot 250 euro.

    Wat simpelweg betekent dat hij het uit eigen zak moet gaan betalen !

    Gang van zaken is niet netjes, maar dat weet de kapper ook.
    (en hoe langer hij wacht, hoe erger het wordt )
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Heb je een rechtsbijstandsverzekering?

    Oh ik zou hem vertellen dat je hem gaat aanmelden bij Radar voor de Koude Douche.
  3. Heeft er iemand, verzekeraar of kapper al naar jouw gegevens gevraagd? Over het hoe en waardoor de schade is ontstaan? Je rekeningnummer en de prijs van de trui?

    Zo niet, dan is er nog niets in gang gezet.

    Ik zou een mail sturen en over een paar dagen de zaak binnenstappen.
  4. Jacco
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacco
    Heb je nog wel een aankoopbon van de trui?
    Volgens mij moet zelf contact opnemen met je verzekering, en die gaat het verhalen bij de kapper.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak


    Ik heb zijn naam binnen 1 uur van fb verwijderd nadat hij daar om vroeg en de eerste emotie bij mij was gezakt. Het was namelijk niet alleen de schade aan de trui die meespeelde maar ook het feit dat ik er ruim 8 uur heb gezeten omdat ze de kleur niet goed kregen. Daarnaast kon hij niet zelf op mijn Facebook lezen want dat is niet openbaar maar heeft iemand die ik vertrouwde hem er over verteld. Maar nogmaals ik heb zijn naam na een uur weer verwijderd direct toen hij daarom vroeg dus daar kan hij niet meer over vallen.


    Ik kan mij voorstellen dat je boos bent geweest en dit op FB hebt gezet. Natuurlijk niet zo'n heel goed idee, maarik zou er ook van balen als ik een dag wordt vastgehouden bij de kapper, terwijl je die dag wel meer dingen te doen hebt en dan ook nog een beschadigde trui. Ik vind het tevens helemaal niet kunnen wat die FB-vriend heeft gedaan. Die had nl.ook jou even een berichtje kunnen doen dat dit niet zo handig is om je zo uit te laten over de kapper i.p.v., gelijk door te klikken naar de kapper toe. Die zou ik gelijk van FB ontvrienden en blokkeren.
  6. quote:
    Dit schreef Toch-maar-Eric

    Hoop heus wel voor je dat de kapper iets regelt hoor maar ik hoop stiekem ook dat je de reeds verpeste trui niet weggooit maar die dan de volgende keer gebruikt...just in case....



    He ja, in de door kapper 1 verknalde trui naar kapper 2 gaan... Als dat geen gevalletje smaad op gaat leveren...


    Maar Eric, voor iemand die geen verstand heeft van kappers en eerste hands kleding klets je wel flink mee in dit draadje en niet bepaald constructief als je het mij vraagt.
  7. Schakel je rechtsbijstand in als je die hebt.
  8. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Maar waarom de valse-nichten-methode (het meteen op facebook gooien) dan krijg je hem van dezelfde valse-nichten-methode toch? Nu ontzegt hij jou de toegang tot zijn toko ?n laat de brief waarin je hem aansprakelijk stelt nog maanden liggen.
  9. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    De consumentenbond heeft overigens een klachtenkompas waar je een klacht over een bepaald bedrijf kunt melden.

    Klachtenkompas.nl is een online platform van de Consumentenbond. Consumenten kunnen hier hun klachten kwijt over bedrijven die regionaal en landelijk actief zijn. Nadat de consument een klacht heeft gemeld, is het bedrijf aan zet: aangespoord door de Consumentenbond gaat het op zoek naar de juiste oplossing voor het probleem.

    Hoe werkt het?
    ?De Consumentenbond heeft Klachtenkompas.nl opgezet voor consumenten.
    ?Consumenten kunnen zich gratis aanmelden;
    ?Consumenten kunnen een klacht plaatsen over een bedrijf;
    ?Klachtenkompas.nl geeft elke klacht door aan het betreffende bedrijf;
    ?Klachtenkompas.nl verzoekt het bedrijf te reageren ?n een oplossing te zoeken;
    ?Op Klachtenkompas.nl communiceren consumenten en bedrijven over een klacht;
    ?Samen werken zij aan een goede oplossing.

    Bovenstaand is het proberen waard.
    Mocht dit niet werken dan zou ik;

    de kapper aanschrijven dat je graag de schade vergoed wilt zien binnen xxx aantal dagen.
    Mocht hij binnen die tijd niet over gegaan zijn tot een schadevergoeding je er werk van zult maken.

    Voor jou is het namelijk niet van belang of de kapper het wel of niet via zijn verzekeringsmaatschappij laat lopen. Dat is de kapper zijn eigen verantwoordelijkheid. Voor jou is van belang dat je een schadevergoeding wilt zien en dat je binnen een x aantal tijd de klacht wilt hebben afgehandeld.
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Anne1967
    Claim de schade gewoon bij je eigen WA verzekeering met de mededeling dat er iemand aanders aansprakelijk is. Stuur alle correspondentie mee en laar de verzekeringsmaatschappijen het uitzoeken.


    Nee zo werkt het niet
    jouw eigen aansprakelijkheidsverzekering is voor schade die jezelf een ander toebrengt. Eigen schade kun je niet claimen

    als jouw inboedel polis een buitenshuis dekking kent, dan kun je 'm daarop claimen

    rechtsbijstand verzekering is een optie, maar die moet je wel afgesloten hebben natuurlijk

    op een aansprakelijkheidsverzekering is geen rechtstreeks verhaalsrecht van toepassing. Je kunt beter met de veroorzaker on speaking terms worden, met stroop vang je meer vliegen dan met azijn
  11. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    Lees ik hier nou echt het advies in lompen naar de kapper te gaan als je je haren wil laten verven?
    SmileSmileSmileSmileSmile
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Poppetje
    Lees ik hier nou echt het advies in lompen naar de kapper te gaan als je je haren wil laten verven?
    SmileSmileSmileSmileSmile

    Eigenlijk is het het beste om dat overal en altijd te doen.Smile Ik ken nog wel veel meer plaatsen waar ongelukjes met je kleding kunnen gebeuren als je een prutser tegenkomt.
Terug naar de lijst