Kapper verknalt trui maar betaald de schade niet

Kapper verknalt trui maar betaald de schade niet 

Onderwerp van Madam_Mikmak

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Madam_Mikmak zelf op 24 december 2014 om 17:27:01

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Poppetje
    Lees ik hier nou echt het advies in lompen naar de kapper te gaan als je je haren wil laten verven?
    SmileSmileSmileSmileSmile

    Smile

    Snap jij dat nou?
  2. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Nog beter advies, ga in je blote kont. Naar de zogenaamde ,al eerder hier genoemde, kutkapper Smile
  3. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Heeft er iemand, verzekeraar of kapper al naar jouw gegevens gevraagd? Over het hoe en waardoor de schade is ontstaan? Je rekeningnummer en de prijs van de trui?

    Zo niet, dan is er nog niets in gang gezet.

    Ik zou een mail sturen en over een paar dagen de zaak binnenstappen.



    Ik heb nog niets gehoor van hem of zijn verzekeringsmaatschappij. Heb hem officieel aansprakelijk gesteld en een bankafschrift meegestuurd met de betaling van de trui, is betaald met paypal. Factuur heb ik helaas niet meer, is van dece. 2013.
    Ik vermoed dus ook dat er nog niets in gang is gezet.
  4. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak

    quote:
    Dit schreef erwin1
    Maar waarom de valse-nichten-methode (het meteen op facebook gooien) dan krijg je hem van dezelfde valse-nichten-methode toch? Nu ontzegt hij jou de toegang tot zijn toko ?n laat de brief waarin je hem aansprakelijk stelt nog maanden liggen.



    Grappig, ik zie regelmatig klachten over bedrijven als Mediamarkt, t-mobile e.d. voorbij komen op internet en Facebook en daar maakt niemand zich druk om. Nu gaat het om een kapper en dan kan het ineens niet.
    Daarnaast heb ik zoals eerder gezegd het binnen 1 uur verwijderd op zijn verzoek dus ik ben denk ik heel redelijk geweest.
  5. Hing er geen bordje eigen risico mbt kleding? (heb niet alles gelezen)
  6. quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Grappig, ik zie regelmatig klachten over bedrijven als Mediamarkt, t-mobile e.d. voorbij komen op internet en Facebook en daar maakt niemand zich druk om. Nu gaat het om een kapper en dan kan het ineens niet.
    Daarnaast heb ik zoals eerder gezegd het binnen 1 uur verwijderd op zijn verzoek dus ik ben denk ik heel redelijk geweest.

    Je weet toch wel het verschil tussen een grootwinkelbedrijf en een zelfstandige?
    Je hebt hem geen gelegenheid gegeven de boel netjes op te lossen, maar bent in de aanval gegaan.
    Als jij dat doet, kun je verwachten dat degene die je op deze manier te kakken zet, dat niet leuk vindt en je dan niet meer wilt zien of spreken.

    Natuurlijk moet de schade vergoed worden, maar 'in goed overleg' kun je nu wel vergeten.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef BiancaR
    Hing er geen bordje eigen risico mbt kleding? (heb niet alles gelezen)


    Dat zie ik vaker in een kapperszaak hangenSmile
  8. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Claim 50 euro bij hem. Een trui van een jaar oud heeft een afschrijving.
  9. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Claim 50 euro bij hem. Een trui van een jaar oud heeft een afschrijving.



    Het is aan de verzekering om te bepalen wat de afschrijving is.
  10. quote:
    Dit schreef wendy72
    Claim 50 euro bij hem. Een trui van een jaar oud heeft een afschrijving.


    een gratis verfbeurt kan ookSmile
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    jammer dat je geen rechtsbijstandsverzekering hebt. Die hadden je goed kunnen helpen.
  12. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Grappig, ik zie regelmatig klachten over bedrijven als Mediamarkt, t-mobile e.d. voorbij komen op internet en Facebook en daar maakt niemand zich druk om. Nu gaat het om een kapper en dan kan het ineens niet.
    Daarnaast heb ik zoals eerder gezegd het binnen 1 uur verwijderd op zijn verzoek dus ik ben denk ik heel redelijk geweest.


    Er is geen meneer T-Mobile geen meneer Mediamarkt en ook geen meneer enzovoort. Er is wel een meneer de kutkapper en die wordt persoonlijk te kakken gezet. Iets dat wel werkt voor een grootwinkelbedrijf werkt nou net niet voor een ??nmanszaak. Gewoon omdat het ervaren wordt als een persoonlijke aanval. Jij doet toch ook zelfstandig iets? En wat nou als iemand daar niet tevreden mee is? Hup op facebook ermee?

Terug naar de lijst