thuiszorg: Als iets loopt tot 1 april.........Thuiszorgdrama 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef piera
    Is de gemeente niet gebonden aan regels qua termijn van uitspraak? Algemene wet bestuursrecht.


    Onlangs met de fractievoorzitter van de VVD gesproken over deze kwestie. Ik had gebruik moeten maken van de wet dwangsom. Heb ik helaas niet geweten.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Hetty


    Ik lees het nu pas voor het eerst (ben een beetje ziek geweest) .. maar hoe gaat het nu met jou?
    En red je het een beetje?
    Want ik neem aan dat dit gedoe ook heel veel energie vergt.

    Groetjes Hetty


    Dit vreet heel veel energie. Daarnaast merk ik nu aan mijn lijf dat het teveel wordt. In mijn linkerarm zit meer spasme dan dat er ooit heeft gezeten. Nog maar niet te spreken van het achterstallig werk in huis. Voor het zicht is het allemaal schoon. Ramen binnen vanaf april niet meer gezeemd. Op zolder vanaf april niet meer geweest.
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef robinet


    Onlangs met de fractievoorzitter van de VVD gesproken over deze kwestie. Ik had gebruik moeten maken van de wet dwangsom. Heb ik helaas niet geweten.


    En je advocaat heeft dit ook niet adequaat gedaan.....
  4. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef robinet


    Onlangs met de fractievoorzitter van de VVD gesproken over deze kwestie. Ik had gebruik moeten maken van de wet dwangsom. Heb ik helaas niet geweten.


    Maar zo snel zijn die termijnen toch helemaal niet afgelopen?

    Ik.zou alsnog een printje insturen mbt beslistermijn en de wet dwangsom noemen. Liefst vandaag nog.

    Wat een gedoe zeg. Sterkte.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef SSimone


    En je advocaat heeft dit ook niet adequaat gedaan.....


    Nee vrees ik. Maar die zal vandaag wel bellen en anders bel ik.
  6. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    Naast die dwangsom kan hij/zij ook beroep aantekenen in verband met fictieve weigering.
  7. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef robinet


    Dit vreet heel veel energie. Daarnaast merk ik nu aan mijn lijf dat het teveel wordt. In mijn linkerarm zit meer spasme dan dat er ooit heeft gezeten. Nog maar niet te spreken van het achterstallig werk in huis. Voor het zicht is het allemaal schoon. Ramen binnen vanaf april niet meer gezeemd. Op zolder vanaf april niet meer geweest.

    OA werkt niet mee. Reactie getypt. Site eruit.

    Maar goed, heel vervelend voor je.
    Is de enige optie wachten op de uitspraak?

    Groetjes Hetty :)
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Hetty

    OA werkt niet mee. Reactie getypt. Site eruit.

    Maar goed, heel vervelend voor je.
    Is de enige optie wachten op de uitspraak?

    Groetjes Hetty :)


    Vandaag contact gehad met advocaat. Hij gaat druk op de ketel zetten. Morgen weet ik hopelijk meer.
  9. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef robinet


    Vandaag contact gehad met advocaat. Hij gaat druk op de ketel zetten. Morgen weet ik hopelijk meer.

    Dat vind ik fijn om te lezen. Sterkte ..
    Groetjes Hetty :)
  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Antwoord terug van de advocaat.

    Op 16 juli jl. is er advies uitgebracht vanuit de bezwaarschriftencommissie aan het college van B&W.
    Het ligt nu bij het team zorg & jeugd. Dit is toch drama ten top.

    Heb wederom aan de advocaat gevraagd om druk uit te oefenen. En hoe ik moet handelen als er gebeld wordt voor een nieuwe indicatie.

    Ik denk zomaar dat dit een ordinaire bezuinigingsmaatregel is.
  11. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    Wat mij zo vervelend lijkt is dat je gewoon niet verder kunt.
    Als je nu een ja of een nee hebt dan kan je zoeken naar oplossingen.

    Want ik zat tijdens het schoonmaken nog te denken over het jouw huis (jij riep ergens dat het voor het oog schoon is)
    Ik kan mij voorstellen dat mensen dan denken ..... o wat zeur je dan (even plat gezegd).
    Ik moet het momenteel extra, super schoon hebben (ivm mijn allergie) en dan heb ik soms vriendinnen die helpen (waar ik erg blij mee ben), maar dan maken ze het schoon maar laten bijvoorbeeld de stofzuiger staan. En die stofzuigerborstels zitten vol stof en zijn niet direct schoongemaakt ... lijkt klein dingetje .. waar ik heb daar dan weer veel last van.

    Dus mijn vraag aan jou is eigenlijk, heb jij goed helder wat je wel en wat je niet nodig hebt.
    Want dan kan je het misschien nog duidelijker maken.

    Groetjes Hetty :)
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Hetty


    Dus mijn vraag aan jou is eigenlijk, heb jij goed helder wat je wel en wat je niet nodig hebt.
    Want dan kan je het misschien nog duidelijker maken.

    Groetjes Hetty :)


    Ja dat heb ik heel helder. Op het moment dat je allergisch bent krijg je automatisch meer uren. Ik ben niet allergisch. Loop ook niet naast mijn schoenen. Zonder mijn schoenen kan ik niet eens lopen. Ik loop van binnen naar buiten vind het dus belangrijk dat er iedere week wordt gestofzuigd en gedweild. Ook wil ik dat mijn schoenen die toch ?2800,00 voor de verzekering kosten regelmatig gepoetst worden. Dat vinden ze van het zorgteam helemaal niet nodig.
Terug naar de lijst