Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
  1. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Miquel69
    Hoi,

    Ik heb een voorstel wat betreft het Zwartboek.
    Op dit moment kan je iemand in je zwartboek zetten, het enige wat je daarmee bereikt is dat je de berichten van iemand niet kan lezen.
    Maar anderen wel. En wanneer deze dan weer gequote worden lees je alsnog de opmerkingen van iemand waar je geen zin in hebt.
    Is het een idee en is het webtechnisch mogelijk, dat wanneer je iemand in je zwartboek zet deze niet meer kan reageren in de door jou gestarte draadjes?
    Je geen berichten meer kan sturen en je dus eigenlijk iemand kan blokken van jou gedeelte van OA.



    Tis een voorstel. Heb je al iets van Bart gehoord?
  2. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    Als ik beheerder was geweest had ik dit draadje inmiddels verplaatst naar Priv? of de Eigen Klep. ;)
    Dit is de rubriek vragen aan Bart.
    Verder gaan in een ander draadje Miquel?
    Want ik neem aan dat dit een serieus voorstel van je is waar je graag een serieus antwoord op wil? Van Bart? ;)
    De kans dat hij nu nog op je kernvraag reageert wordt steeds kleiner zo denk ik.
  3. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Jacquelien

    Tis een voorstel. Heb je al iets van Bart gehoord?

    Je was me net voor. :)
  4. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Dat is wel erg veel keer "ik" Miquel....

    je zou zelf een forum op kunnen zetten.... Dan ben jij de beheerder en bepaal jij...


    Is het niet zo dat wanneer je een 'mening' uit, het per definitie om 'ik vind' of 'ik denk dat' gaat?

    En Schanulleke, waar maak jij uit op dat ik (sorry) overal alleen het negatieve uit haal? Volgens mij schrijf ik ook dat ik erg veel aan OA heb en daarom terug gekomen ben. Haal jij niet juist nu alleen het negatieve uit mijn verhaal?
  5. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Yvonne

    Je was me net voor. :)


    Smile
  6. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Yvonne
    Als ik beheerder was geweest had ik dit draadje verplaatst naar Priv? of de Eigen Klep. ;)
    Dit is de rubriek vragen aan Bart.
    Verder gaan in een ander draadje Miquel?
    Want ik neem aan dat dit een serieus voorstel van je is waar je graag een serieus antwoord op wil? Van Bart? ;)
    De kans dat hij nu nog op je kernvraag reageert wordt steeds kleiner zo denk ik.


    Doe dan maar 'eigen klep'... dat heeft meer mogelijkheden begreep ik. Smile
    Het was inderdaad bedoeld als een voorstel aan Bart. Nee, nog niets van Bart gehoord.
  7. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Miquel69

    Doe dan maar 'eigen klep'... dat heeft meer mogelijkheden begreep ik. Smile
    .

    Tja, ik ben geen beheerder. Kan je er (nog) niet mee helpen. ;)Anders had ik dat al wel gedaan. :) speaking of which...... Bart!?Smile
  8. quote:
    Dit schreef Miquel69


    Is het niet zo dat wanneer je een 'mening' uit, het per definitie om 'ik vind' of 'ik denk dat' gaat?

    En Schanulleke, waar maak jij uit op dat ik (sorry) overal alleen het negatieve uit haal? Volgens mij schrijf ik ook dat ik erg veel aan OA heb en daarom terug gekomen ben. Haal jij niet juist nu alleen het negatieve uit mijn verhaal?

    Ik ben blij voor je dat je ook veel positieve dingen van oa haalt. Ik haal niet alleen de negatieve dingen uit je verhaal, echter het is wel hoe ik je lees soms.
  9. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Schanulleke

    Ik ben blij voor je dat je ook veel positieve dingen van oa haalt. Ik haal niet alleen de negatieve dingen uit je verhaal, echter het is wel hoe ik je lees soms.


    Terwijl ik het altijd goed bedoel! Smile
  10. quote:
    Dit schreef Miquel69


    Terwijl ik het altijd goed bedoel! Smile

    Dit is dus iets om over na te denken dan. Jij schrijft dingen die je goed bedoelt, maar een ander ervaart het anders soms. Dus een ander kan dan ook anders op jou reageren omdat hij/zij het anders leest ziet of begrijpt. Het is dus een wisselwerking. Soms is eerst goed nadenken voordat je iets schrijft ook niet verkeerd want het kan anders overkomen.

    Ik denk dat iedereen wel eens iets neerknalt op oa zonder nagedacht te hebben of het ook zo overkomt als dat de schrijver bedoelt.
  11. Waarom dingen regelen die al geregeld zijn. Eigen baas in draadje dan eigen klep.

    Als je in openbare draadjes reageert dan kies je ervoor om daar ook te worden afgeschoten.

    En als je iets van bart wil heb je de rubriek support en evt bij gevoelige dingen privesupport.

    Dan heb je doorgaans zo antwoord


    In de dingen die ik ni van je lees krijg ik de indruk als je het niet met me eens bent ben je tegen me. Zie die dingen als opbouwende kritiek van mensen die je willen helpen
  12. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Margoos
    "Als iets pijn doet, weet je dat je geraakt bent."
    "Van degeen die je als grootste vijand ziet, kun je het meeste leren, mits je ervoor open durft te staan".

    .


    Hier ben ik het volledig mee eens.

    Alleen is het moeilijk voor sommige mensen om open te staan voor een oprechte en eerlijke mening, omdat het vaak als een aanval wordt gezien.
    Dat maakt dat de degene die zich aangevallen voelt de ander als een vijand ziet. Dit terwijl de ander niet de vijand is maar juist iets probeert aan te reiken.

    Ik kan het alleen maar zien als een gebrek bij de ander die nog heel veel te leren heeft, en door bepaalde gebeurtenissen of dingen die nog verwerkt moeten worden uit het verleden op dat moment nog geen oog heeft voor datgene wat aangereikt wordt.

    Het is dan toch veel makkelijker om de ander in een zwartboek te zetten en uit je leven te bannen, want alleen mensen die stroop naar je mond praten zijn de juiste mensen in je leven omdat zij niet aan jouw pijnpunten komen.

    Geeft niet, want ook dat is een leerproces en doorgaans gaat dit ook over. Eerst zal je zelf wat sterker in je schoenen moeten staan om confrontaties aan te durven en kunnen gaan.
Terug naar de lijst