Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
  1. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Hightower
    Waarom dingen regelen die al geregeld zijn. Eigen baas in draadje dan eigen klep.

    Als je in openbare draadjes reageert dan kies je ervoor om daar ook te worden afgeschoten.

    En als je iets van bart wil heb je de rubriek support en evt bij gevoelige dingen privesupport.

    Dan heb je doorgaans zo antwoord


    Daar zit wat in.

    Dit 'draadje' h?b ik in support gezet Smile verwachtte ook eerlijk gezegd alleen een reactie van Bart, die er tot nu toe helaas nog niet is.
  2. Ok zag dat op mijn mobiel niet. In support kan en mag iedereen ook reageren.
  3. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Terwijl ik het altijd goed bedoel! Smile



    Anderen niet dan?

    En dat blijkt niet uit (verwijderde reacties) van gesloten draadjes van jou, Miquel. Je verwijt anderen dat ze olie op het vuur gooien in draadjes maar zelf ben je ook niet roomser dan de Paus.

    Misschien zou je jezelf zo nu en dan in een zwartboek moeten zettenSmile
  4. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    quote:
    Dit schreef Mark68



    Anderen niet dan?

    En dat blijkt niet uit (verwijderde reacties) van gesloten draadjes van jou, Miquel. Je verwijt anderen dat ze olie op het vuur gooien in draadjes maar zelf ben je ook niet roomser dan de Paus.

    Misschien zou jezelf zo nu en dan in een zwartboek moeten zettenSmile


    De smiley achter mijn opmerking had wat moeten zeggen over de aard van mijn opmerking, ik ben zeker niet roomser dan de paus, ik ben niet eens Rooms.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Is het niet zo dat wanneer je een 'mening' uit, het per definitie om 'ik vind' of 'ik denk dat' gaat?



    Persoonlijk heb ik er wel een beetje moeite mee als je alleen maar vanuit de "ik" positie vraagt en schrijft over dit onderwerp en verder niet rept over de eventuele gevolgen voor bv beheer? Want eigenlijk zouden die dan wegvallen want wat valt er dan nog te beheren, je neemt dan in princiepe het beheer over de draadjes zelf over. Wat voor gevolgen heeft zo'n verandering op het aanzicht van de site in zijn geheel. Wie gaat wie uit draadjes weren en zullen die redenen altijd wel zuiver zijn? Zou er niet juist extra gedonder komen? Zou er draagvlak zijn onder de gebruikers voor zo'n verandering?

    Kortom ik mis toch wel een bredere visie en vraagstelling van jou over dit onderwerp.

    Alleen het "ik" omdat het jou soms niet lukt om te negeren zou ik geen reden vinden om het systeem aan te passen want er blijft hoe dan ook een eigen verantwoordelijkheid voor de schrijver die er zelf voor kiest om op een site als deze te schrijven en zich ook methodes dient aan te leren om met openbare fora zoals deze om te gaan en naar mijn mening bied OA genoeg mogelijkheden op dit moment om een keuze te maken.
  6. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    De smiley achter mijn opmerking had wat moeten zeggen over de aard van mijn opmerking, ik ben zeker niet roomser dan de paus, ik ben niet eens Rooms.



    Tuurlijk zag ik de smilie, maar je zegt het niet zomaar.


    Wat jij eigenlijk wil is dat jij als TS het draadje naar je eigen hand wil zetten zoals jij het wil, de reacties en leden die je niet aanstaan filteren. Begrijp ik dat goed? Maar zo werkt een forum niet he
  7. quote:
    Dit schreef Mark68



    Wat jij eigenlijk wil is dat jij als TS het draadje naar je eigen hand wil zetten zoals jij het wil, de reacties en leden die je niet aanstaan filteren. Begrijp ik dat goed? Maar zo werkt een forum niet he

    Dat kan dus alleen in de eigenklep, maar Miquel wil meer dan Bart al geregeld heeft
  8. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69

    Cathy,

    ik ben het helemaal met je eens. Ik heb mijn voorstel ook aan Bart geschreven en niet bedoeld als draadje. In het voorstel staat maar 1x het woordje 'ik'.
    Dat het blijkbaar toch een discussie kan worden had ik niet in de gaten. Vervolgens geef ik wel mijn mening, tja en dan geef 'ik' mijn mening en dan kan ik niet om het woordje 'ik' heen natuurlijk, zoals bedoeld in de quote die je plaatste.
    Inmiddels heb ik Bart gevraagd dit 'draadje' te verplaatsen, en om een reactie op mijn voorstel.

    Daarnaast had ik niet door dat je in eigenklep wel iemand kon uitsluiten van jou draadje, ik zag alleen dat dat (in alle andere hoofdstukken) niet kon, vandaar mijn voorstel.

    Dat mijn voorstel ook negatieve gevolgen zou kunnen hebben zie ik wel in, voor mij persoonlijk zouden die alleen opwegen tegen de voordelen ervan.

    Maar mede doordat er, zoals jij ook al aangeeft, er w?l andere mogelijkheden zijn, is mijn voorstel misschien wel overbodig.
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Dat kan dus alleen in de eigenklep

    Iets wat al tig keer geschreven is...
  10. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    Dit draadje behelst onderwerpen en mechanismen die al heel vaak besproken zijn, al jaren op OA spelen en zeer vermoedelijk ook nog jaren op OA zullen blijven spelen.
    Omdat je heel veel dingen (ik snap het verzoek wel en misschien is dat inderdaad te veranderen maar moet je je wellicht ook inderdaad afvragen of dat wel wenselijk/re?el is) gewoon niet kunt veranderen of aanpassen naar het naadloze maatpak wat zo vreselijk lekker zou zitten.

    Wat ik vaak mis in dit soort dingen is het besef van de ongelooflijke mogelijkheden die OA gewoon wel bied om hier tamelijk precies datgene te vinden wat je W?L zoekt.
    Ok?, eerlijk is eerlijk, dat kost wat moeite, ervaring en tijd maar is naar mijn mening ECHT mogelijk.

    Zelfs voor diegenen die dat niet lukt zijn er legio aan mogelijkheden voorzien, onder andere :

    >>LINK<<

    en

    >>LINK<<

    maar natuurlijk ook

    >>LINK<<

    dan is er natuurlijk inderdaad de al genoemde - en verder gewoon geweldige - optie van het zwartboek.

    Dan heeft OA daarnaast ook nog het volgende te bieden :

    - De mogelijkheid tot opzegging van je lidmaatschap.
    - 100'erden leuke clubs waar je ongetwijfeld je gading zou moeten kunnen vinden.
    - 100'erden leuke mensen die positief in het leven staan en je met raad en daad kunnen bijstaan en een dikke vette bijdrage aan een beter leven kunnen geven wanneer je de moeite neemt om er een paar te selecteren.
    - 100'erden leuke uitjes.
    - Een prachtig tot (nagenoeg) niks verplichtend karakter.

    Met dat laatste wil ik aangeven dat iedereen hier vrijwillig zit (en dan bedoel ik niet het voortraject, dan bedoel ik de inschrijving).

    Als ik dat zo allemaal bekijk en goed tot me door laat dringen dan hoop ik dat ik niemand voor het hoofd stoot maar dan vind ik eigenlijk alles wat er negatief opgemerkt wordt over tekortkomingen aan deze site niks minder dan MISPLAATST GEZEUR !!

    O ja, dat was ik nog vergeten, de aantrekkelijke mate van vrijheid van mening(suiting) op deze site al wordt dat soms niet zo ervaren.

    'T is een selectief iets heb ik het idee.
    Als je mij nu zegt "Ja maar jij wil dat zo zien omdat je dat zo uitkomt, omdat je er (zoals zo vaak) weer eens lekker tegenin wil gaan."

    Dan zeg ik "Daar heb je helemaal gelijk in."
    Maar dit keer alleen in het eerste deel, dat is dit keer niet ingegeven door de behoefte om er eens lekker tegenin te gaan, da's dit keer gewoon eens hoe ik er echt over denk.
  11. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Amen Smile
  12. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Miquel69 (O.a.)
    ............
    ................
    .................
    Maar mede doordat er, zoals jij ook al aangeeft, er w?l andere mogelijkheden zijn, is mijn voorstel misschien wel overbodig.

    SJIPS !!!

    Smile

    Mijn hele verhaal w??r voor Jan Doedel getypt.

Terug naar de lijst