Trage laptop

Trage laptop 

Onderwerp van Marianne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. @ Luuk. Helaas geen recover dvd (denk ik). Zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik dat moest doen...... Smile
    @ Dayenne. Ik heb alleen wifi en geen draden meer. Ik had al op Speedtest gekeken. Ik begreep van vriend dat de snelheid goed was. Vlgs mij ligt het niet aan de snelheid van de wifi, want laptop van m'n vriend doet het prima hier.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het ligt m.i. ook niet aan de hardware van je laptop. Geheugen is OK, versie OS is OK. Nog een keer Hitman draaien?
  3. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het ligt m.i. ook niet aan de hardware van je laptop. Geheugen is OK, versie OS is OK. Nog een keer Hitman draaien?


    Gedaan. Levert niet veel op en maakt laptop niet sneller. Integendeel.... Sinds Hitman er op staat, duurt opstarten veel langer. Smile
  4. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    Systeem herstel misschien een optie, naar een moment voordat de laptop zo traag werd?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Marianne


    Gedaan. Levert niet veel op en maakt laptop niet sneller. Integendeel.... Sinds Hitman er op staat, duurt opstarten veel langer. Smile

    Verwijder je Hitman toch weer?

    Welk AV programma heb je? Wat voor processor zit er in?
  6. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Marianne


    Gedaan. Levert niet veel op en maakt laptop niet sneller. Integendeel.... Sinds Hitman er op staat, duurt opstarten veel langer. Smile

    Heb je er misschien iets te veel programma's opstaan?
    Kijk eens hoeveel ruimte je programma's innemen, hoeveel ruimte je hebt, met name op de C-drive
  7. quote:
    Dit schreef Annyone

    Heb je er misschien iets te veel programma's opstaan?
    Kijk eens hoeveel ruimte je programma's innemen, hoeveel ruimte je hebt, met name op de C-drive


    Ik heb wel veel films en muziek er op staan. Vertraagt dat?
  8. quote:
    Dit schreef Marianne


    Gedaan. Levert niet veel op en maakt laptop niet sneller. Integendeel.... Sinds Hitman er op staat, duurt opstarten veel langer. Smile



    Ik hoor zoveel mensen jubelen over Ccleaner, maar na een update werd mijn laptop zo traag als dikke stront door een trechter...Smile

    Heb de boel recentelijk maar opnieuw ge?nstalleerd vanaf de recovery die ik na aankoop van de laptop had gemaakt (ik kreeg toen een schermpje waarin stond "nu doen?").
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Marianne


    Ik heb wel veel films en muziek er op staan. Vertraagt dat?

    Als je HD voor meer dan 80% vol is wel, ja.

    Hoe check je hoeveel disk ruimte je nog hebt...? Ga naar bestandsbeheer, klik met rechtermuis op C: eigenschappen en je ziet hoeveel je schijf vol is.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ik hoor zoveel mensen jubelen over Ccleaner, maar na een update werd mijn laptop zo traag als dikke stront door een trechter...Smile

    Heb de boel recentelijk maar opnieuw ge?nstalleerd vanaf de recovery die ik na aankoop van de laptop had gemaakt (ik kreeg toen een schermpje waarin stond "nu doen?").

    Ik update Ccleaner om die reden nooit. Had hetzelfde als jij een tijd terug.
  11. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Als je HD voor meer dan 80% vol is wel, ja.

    Hoe check je hoeveel disk ruimte je nog hebt...? Ga naar bestandsbeheer, klik met rechtermuis op C: eigenschappen en je ziet hoeveel je schijf vol is.


    Nee, dat is het niet. Nog niet eens voor de helft vol....
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne



    Welk AV programma heb je? Wat voor processor zit er in?

    ?
Terug naar de lijst