Overnachten Rotterdam, Delfshaven (update)

Overnachten Rotterdam, Delfshaven (update) 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ben Rotterdammer dus ... Smile
    Zoals aangegeven airBnb is een goede optie, wel bijtijds reageren voor een leuke locatie tegen een leuke prijs. Kort geleden op de Schiedamse Vest gezeten: top! Midden in centrum en alles op loopafstand. Ook die kubuswoningen staan op airbnb (is stayoke)
    Met Airbnb een adres vinden in Kralingen of evt alexanderpolder is sowieso voordeliger en met metro binnen 10 min in centrum! Vergeet trouwens niet via HNY met de loopbrug (de "hoerenloper") naar Katendrecht te gaan: die plek is top en hip ! Smile
    Plezier!!
  2. Petra5
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra5
    quote:
    Dit schreef robertS
    Vergeet trouwens niet via HNY met de loopbrug (de "hoerenloper") naar Katendrecht te gaan: die plek is top en hip ! Smile
    Plezier!!


    Dat is idd erg leuk, er is daar ook een markthal waar je leuk kunt eten en drinken.
    Fotomuseum zit ook vlakbij HNY, ook leuk om te zien!
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef robertS
    Ben Rotterdammer dus ... Smile
    Zoals aangegeven airBnb is een goede optie, wel bijtijds reageren voor een leuke locatie tegen een leuke prijs. Kort geleden op de Schiedamse Vest gezeten: top! Midden in centrum en alles op loopafstand. Ook die kubuswoningen staan op airbnb (is stayoke)
    Met Airbnb een adres vinden in Kralingen of evt alexanderpolder is sowieso voordeliger en met metro binnen 10 min in centrum! Vergeet trouwens niet via HNY met de loopbrug (de "hoerenloper") naar Katendrecht te gaan: die plek is top en hip ! Smile
    Plezier!!


    Maar laat haar in vredesnaam niet gaan eten in Kralingen bij De Tuin van de Vier Windstreken. Hele slechte brownies daar. Smile
  4. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia
    Stay oke Rotterdam is erg leuk, in de kubus woningen. Eigen kamer met eigen sanitair, helemaal niet meer de jeugdherberg van vroeger. Ik ben er vorig jaar met zoon geweest. Is bij station Blaak, dus gemakkelijk met OV en dichtbij de koopgoot.
    Enige nadeel: ze hebben geen gordijnen voor de raampjes, dus als je snel wakker wordt van daglicht moet je daar iets op verzinnen.

    Boottocht door de havens van Rotterdam is erg leuk!
  5. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Zoon wil komende zomer (2 week augustus) graag met mij 1 of 2 nachten doorbrengen in Rotterdam. Rondvaart door de haven gaat in ieder geval gebeuren en de rest gaan we nog invullen. Nu ben ik op zoek naar een leuke plek om te overnachten. De SS Rotterdam spreekt me niet zo aan, te groot. Ik heb al gekeken bij diverse B&B's, maar sommigen zijn behoorlijk prijzig.

    Er zijn nogal wat OA'ers uit (de omgeving van) Rotterdam: wie heeft er een leuke tip? Smile
    Het liefst in het centrum van Rotterdam, zodat we niet eerst met het ov hoeven.
    Voor 1 nacht ligt de maximum prijs op zo'n 90 euro voor 2 pers., voor 2 nachten in totaal zo'n 150 euro.


    bij Bloem
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    bij Bloem

    Mag altijd. Kom jij dan ook?
  7. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Mag altijd. Kom jij dan ook?


    Met Bloem, Kaatje en twee pubers? Smile..... Moet ik nog ff over denken.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Met Bloem, Kaatje en twee pubers? Smile..... Moet ik nog ff over denken.

    Smile
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Zullen we borrelen bij WP?
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Met Bloem, Kaatje en twee pubers? Smile..... Moet ik nog ff over denken.


    Tssss.....
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Leuk al die tips! Ik ga me er komend weekend nog wat meer in verdiepen.

    Die splashbus, is dat dat amfibiegeval? Die bus die het water in rijdt? Dat wil zoon heel graag. Ik wil eigenlijk in zo'n snelle, maar hij niet.....Smile
    ja die dus. Lijkt me zo gaaf.
  12. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef robertS
    Ben Rotterdammer dus ... Smile
    Zoals aangegeven airBnb is een goede optie, wel bijtijds reageren voor een leuke locatie tegen een leuke prijs. Kort geleden op de Schiedamse Vest gezeten: top! Midden in centrum en alles op loopafstand. Ook die kubuswoningen staan op airbnb (is stayoke)
    Met Airbnb een adres vinden in Kralingen of evt alexanderpolder is sowieso voordeliger en met metro binnen 10 min in centrum! Vergeet trouwens niet via HNY met de loopbrug (de "hoerenloper") naar Katendrecht te gaan: die plek is top en hip ! Smile
    Plezier!!


    Wat een leuke tips allemaal.
    Misschien dat dit voor mij ook leuk is met dochters 1 of 2 daagjes te doen.
Terug naar de lijst