Overnachten Rotterdam, Delfshaven (update)

Overnachten Rotterdam, Delfshaven (update) 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Thnx!

    Nou ja, dan hebben we wellicht uitzicht op de betere kant van de weg Smile

    We hebben er zin in! Mocht het pokkeweer zijn, dan kunnen we altijd nog kiezen voor de OV chip.
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Euromast,
    Miniworld Rotterdam,
    met de Splash,
    rondvaart haven.
    En ik wil in ieder geval naar de Markthal Smile
    De globale richtingen (heb je een navigator op je mobiel?):

    Euromast, richting Nieuwe Binnenweg, over de brug meteen naar rechts en doorfietsen, voorbij eerste grote brug (daar nog rechtdoor) de weg/bocht naar rechts volgen langs het water, dan fiets je zo op de Euromast af.
    Splash, volgens mij stukje rechtdoor voorbij de Euromast, op de Westzeedijk blijven fietsen (trambaan volgen), je fietst dan ook langs Erasmusziekenhuis.
    Markthal: helemaal rechtdoor fietsen. Dus over binnenwegbrug naar rechts, dan steeds rechtdoor (dus niet met echte bochten mee)... eerst heet het Aelbrechtskade, dan Rochussenstraat, dan wordt het Blaak, dan wordt het Westblaak en tov het station Blaak (ga niet onder de kubuswoningen door, vanaf fietspad gezien is de Markthal achter het station). Max 3km fietsen.
    Rondvaart: Bij Euromast rechtdoor, bij Erasmusbrug afstappen, daar is het opstappunt
  2. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    Leuke tips hier, zocht iets voor begin volgende week... Rotterdam gaat het worden! Splashtour heb ik zelf al gedaan is idd erg leuk.

    Handig hoor OA!
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef scar
    De globale richtingen (heb je een navigator op je mobiel?):

    Euromast, richting Nieuwe Binnenweg, over de brug meteen naar rechts en doorfietsen, voorbij eerste grote brug (daar nog rechtdoor) de weg/bocht naar rechts volgen langs het water, dan fiets je zo op de Euromast af.
    Splash, volgens mij stukje rechtdoor voorbij de Euromast, op de Westzeedijk blijven fietsen (trambaan volgen), je fietst dan ook langs Erasmusziekenhuis.
    Markthal: helemaal rechtdoor fietsen. Dus over binnenwegbrug naar rechts, dan steeds rechtdoor (dus niet met echte bochten mee)... eerst heet het Aelbrechtskade, dan Rochussenstraat, dan wordt het Blaak, dan wordt het Westblaak en tov het station Blaak (ga niet onder de kubuswoningen door, vanaf fietspad gezien is de Markthal achter het station). Max 3km fietsen.
    Rondvaart: Bij Euromast rechtdoor, bij Erasmusbrug afstappen, daar is het opstappunt


    Wow! Dank je!

    Ik ga kijken voor een navigator op mijn mobiel Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Chantal71
    Leuke tips hier, zocht iets voor begin volgende week... Rotterdam gaat het worden! Splashtour heb ik zelf al gedaan is idd erg leuk.

    Handig hoor OA!


    Leuk! Veel plezier! Wij gaan van 12 tot 14 augustus.
  5. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Leuk! Veel plezier! Wij gaan van 12 tot 14 augustus.


    Ik denk wij a.s. maandag t/m woensdag. Jullie ook veel plezier!
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    He, bah. Krijg ik net te horen van die B&B dat we niet eerder dan 18 uur kunnen inchecken (i.v.m. hun werk) en tot die tijd gebruik moeten maken van kluisjes op het CS. Daar baal ik van, want dat voelt als een verloren dag Smile Hmm, misschien toch even verder kijken...
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Wow! Dank je!

    Ik ga kijken voor een navigator op mijn mobiel Smile
    Anders heb ik wel een stratenboekje voor je liggen.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    He, bah. Krijg ik net te horen van die B&B dat we niet eerder dan 18 uur kunnen inchecken (i.v.m. hun werk) en tot die tijd gebruik moeten maken van kluisjes op het CS. Daar baal ik van, want dat voelt als een verloren dag Smile Hmm, misschien toch even verder kijken...
    Wil je mijn huis misbruiken? Ik woon 900 meter van het CS af, de goede richting op.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef scar
    Wil je mijn huis misbruiken? Ik woon 900 meter van het CS af, de goede richting op.


    Ooooh, mag dat?? Dat zou wel heel fijn zijn!
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik woon in Delfshaven. Beste wijk van de stad :)

    Je zit dan vlak bij de Nieuwe Binnenweg, wel aan de wat mindere kant van de weg, (.).



    Die is de laatste jaren toch opgeknapt?
    Ik had er vroeger een leuke en goede klant zitten, de copyshop.

    Vond het een leuke straat om te komen, al die verschillende culturen en winkeltjes. Smile
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    En als ik jullie even moet oppikken en naar logeeradres kan brengen, dan geef je maar een gil Smile
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ooooh, mag dat?? Dat zou wel heel fijn zijn!
    ja hoor. Ik heb wel twee katten en twee hondjes, als je daar niet bang voor bent ben je van harte welkom.
Terug naar de lijst