Overnachten Rotterdam, Delfshaven (update)

Overnachten Rotterdam, Delfshaven (update) 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Alexander of zuid ofzo moet je echt niet willen zitten. Zullen ongetwijfeld heel erg goedkoop zijn.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Wat een leuke tips weer! Bedankt!
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef scar
    ja die dus. Lijkt me zo gaaf.


    Maken we er een uitje van Smile
  4. patrick1976
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van patrick1976
    Als je er een uitje van maak ga ik ook wel mee als ik kan 😀
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Ik heb een B&B gevonden in de wijk Delfshaven. Krijgt goede recensies. Het betreft een kamer in een appartement met 2 aparte bedden, uitgebreid ontbijt en 2 fietsen. Maar ja, Delfshaven (Voorhaven), is dat wat?

    Ik vind het erg fijn dat er fietsen bij zitten, zodat we niet zo afhankelijk zijn van het ov.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Delfshaven is hartstikke leuk, prachtige straatjes en alles Smile En vlakbij Schiedam waar ik woon Smile
    Fietsen erbij is handig, al is het OV echt top geregeld hiero. Ik zeg: doen!
  7. quote:
    Dit schreef Bloem
    Delfshaven is hartstikke leuk, prachtige straatjes en alles Smile En vlakbij Schiedam waar ik woon Smile
    Fietsen erbij is handig, al is het OV echt top geregeld hiero. Ik zeg: doen!


    ik sluit me hier direct bij aan! Delfshaven is echt leuk: echte oud-Rotterdmse straatjes, horeca, mensen van diverse pluimage en eigen sfeer!
    Gewoon doen en gaan: vergeet de kroeg "d' Oude Sluis" niet. Centrum is 10 a 15 minuten fietsen.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Delfshaven is hartstikke leuk, prachtige straatjes en alles Smile En vlakbij Schiedam waar ik woon Smile
    Fietsen erbij is handig, al is het OV echt top geregeld hiero. Ik zeg: doen!


    Smile Klinkt goed! Wij zouden dan in de buurt van de Schans zitten.

    Andere optie is overnachten op een woonboot vlakbij de Erasmusbrug. Dat heeft ook wel wat eigenlijk. Geen fietsen, maar ik zag net dat je ook 2-daagse RET-tickets kunt aanschaffen en dan onbeperkt met metro en tram kunt reizen. Dat heeft ook wel wat....

    Keuzes....
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik zou voor Delfshaven gaan, die brug heb je na twee keer wel gezien en in Delfshaven raak je niet uitgekeken!
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik zou voor Delfshaven gaan, die brug heb je na twee keer wel gezien en in Delfshaven raak je niet uitgekeken!


    Hahaha, ik inderdaad misschien niet, maar Luca wel Smile Hij wil naar de Euromast, Miniworld Rotterdam, met de Splash, rondvaart haven. En ik wil in ieder geval naar de Markthal Smile

    Die boot is wel wat authentieker dan de B&B in Delfshaven (dat zit aan de Voorhaven en is gewoon een kamer), maar die fietsen zijn, zeker bij droog weer, toch wel een voordeel. Nu alleen nog uitzoeken hoe we van CS naar de B&B komen. Volgens mij met lijn 4, maar ik ben zo'n nitwit wat ov betreft....Smile
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik heb een B&B gevonden in de wijk Delfshaven. Krijgt goede recensies. Het betreft een kamer in een appartement met 2 aparte bedden, uitgebreid ontbijt en 2 fietsen. Maar ja, Delfshaven (Voorhaven), is dat wat?

    Ik vind het erg fijn dat er fietsen bij zitten, zodat we niet zo afhankelijk zijn van het ov.
    Ik woon in Delfshaven. Beste wijk van de stad :)

    Je zit dan vlak bij de Nieuwe Binnenweg, wel aan de wat mindere kant van de weg, als je die weg af fietst heb je na ruim een kilometer links op de hoek Het Westerpaviljoen. De beste bitterballen van de stad hebben ze daar, en ook andere overheerlijke borrelhapjes en eten. Leuk terras ook. Eigenlijk zit je vlak bij alles wat jullie willen doen, vergeet die OV chipkaart maar, gewoon alles fietsen, ik denk dat je max 2 tot 2,5e km hoeft te fietsen voor alles wat op je lijstje staat.
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef scar
    Ik woon in Delfshaven. Beste wijk van de stad :)

    Je zit dan vlak bij de Nieuwe Binnenweg, wel aan de wat mindere kant van de weg, als je die weg af fietst heb je na ruim een kilometer links op de hoek Het Westerpaviljoen. De beste bitterballen van de stad hebben ze daar, en ook andere overheerlijke borrelhapjes en eten. Leuk terras ook. Eigenlijk zit je vlak bij alles wat jullie willen doen, vergeet die OV chipkaart maar, gewoon alles fietsen, ik denk dat je max 2 tot 2,5e km hoeft te fietsen voor alles wat op je lijstje staat.


    Thnx!

    Nou ja, dan hebben we wellicht uitzicht op de betere kant van de weg Smile

    We hebben er zin in! Mocht het pokkeweer zijn, dan kunnen we altijd nog kiezen voor de OV chip.
Terug naar de lijst