Auto ja of nee

Auto ja of nee 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef bmw


    Nou dat zou ik je dus aanraden niet gelijk te doen dat op z,n staart trappen.Probeer eerst de geschiedenis vd auto te achterhalen 'hoe lang heeft hij evt stilgestaan ' hoe is er mee gereden door die man normaal of altijd rustig.Bij evt lang stilgestaan te hebben drogen rubbers(in het blok) in en olie keerringen/pakkingen verdrogen met als gevolg dat als jij hem is lekker op z,n staart trapt geheid de koppakking er uit ligt(te zien aan witte rook uit je uitlaat,dan ben je al te laat)ook de uitlaat kan een punt zijn vh lange stilstaan(condensvorming) met gevolg dat een deel vervangen moet worden.
    Dit is nog maar een kleine opsomming van evt mankementen die zich heel snel kunnen aandienen als de auto lang niet gebruikt is geweest.Zeker ook het advies vd monteur om met de auto niet naar het buitenland te gaan geeft mij te denken.

    Wat ik je zou adviseren is laat de auto eerst keuren dan weet je wat er uit dat rapport naar voren komt aan gebreken en evt te verwachte gebreken op korte termijn.Het lijkt aanlokkelijk voor dat bedrag van aanschaf vd auto maar kan je veel ellende besparen.Zeker als je ook niet veel te besteden hebt zou ik de gok niet wagen.De geschetste mankementen hierboven vermeld kosten een veelfout- van het aanschaf bedrag.

    Ik heb hetzelfde gehad als jij nu met dien verstande dat de auto wel een jaar had stilgestaan,vandaar mijn opmerkingen.

    Dankjewel voor je advies.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Rittenburg

    Hmmm.... als je geen ANWB lid bent kost die keuring ruim 200 euro, bijna net zoveel als het autootje zelf. Voor die prijs doe je hem bij de eerste grote reparatie naar de sloop brengen en krijg je er nog een paar tientjes voor terug.

    Verder alleen olie in de gaten houden en rijden.

    Olie.........Check
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Fijn hoor een autootje. vrijheid !
  4. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    Heb je er wel al in gereden?
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef elly69
    God god de mannen komen weer met hun adviezen, mannen we zijn even Liz sukses aan het vieren jah! Smile


    Ja, 'wij' moeten wel ingrijpen als vrouwen verkeerd advies geven. Smile
    Wat BMW beschrijft heb ik zelf meegemaakt.. en niet eens door 'scheuren' maar gewoon 100 km woon-werk kilometers per dag. Die Fiat werd eens fatsoenlijk warm. Smile
  6. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef Sander76


    Ja, 'wij' moeten wel ingrijpen als vrouwen verkeerd advies geven. Smile
    Wat BMW beschrijft heb ik zelf meegemaakt.. en niet eens door 'scheuren' maar gewoon 100 km woon-werk kilometers per dag. Die Fiat werd eens fatsoenlijk warm. Smile



    Als ik iets met auto's heb ga ik toch echt naar een man. Die hebben daar over het algemeen veel meer verstand van.
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Carlita
    Fijn hoor een autootje. vrijheid !

    Ja h??!
  8. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Ja, 'wij' moeten wel ingrijpen als vrouwen verkeerd advies geven. Smile
    Wat BMW beschrijft heb ik zelf meegemaakt.. en niet eens door 'scheuren' maar gewoon 100 km woon-werk kilometers per dag. Die Fiat werd eens fatsoenlijk warm. Smile

    Okee 3-2 voor jullie :-)
  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef piera
    Heb je er wel al in gereden?

    Ja hij rijdt als een trein ;-)
    Zonder stuurbekrachtiging maar dat was ik gewend.
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef piera



    Als ik iets met auto's heb ga ik toch echt naar een man. Die hebben daar over het algemeen veel meer verstand van.

    Sterker nog ik ken geen enkele vrouw met sleutelkwaliteiten
  11. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Ja hij rijdt als een trein.



    Kedeng kedeng

    Mss versleten schokbrekers Smile
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Sterker nog ik ken geen enkele vrouw met sleutelkwaliteiten


    Ow, die zijn er wel hoor. Ken er 1 met een eigen werkplaats en goede las kwaliteit.
Terug naar de lijst