Auto ja of nee

Auto ja of nee 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Bedankt allemaal voor jullie advies.
    Zeker de ervaringsdeskundigen ihb van dit type auto (Oom Toon sprak Punto uit zoals je het schrijft) neem ik graag serieus.
    Ik word steeds enthousiaster (mn dochter nog meer) en ik kan het niet uitstaan dat mn oom vanavond onbereikbaar is.
    :-)
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Nou er is nieuws...
    Mijn oom heeft de auto door een vertrouwde monteur laten bekijken en hij adviseerde niet met deze auto op vakantie te gaan naar het buitenland vanwege de combinatie van langdurige ritten in de hitte en onderdelen die verouderd zijn. De auto is in april 2015 APK gekeurd btw.
    Ik doe graag alsof mijn neus bloed, maar ik neig er wel naar dit advies serieus te nemen. Belgie wordt het dit jaar.
    De vraagprijs is inmiddels gezakt naar 250euro, hiep hiep hoera :-), maar helaas moet ik nu drieeneenhalve week wachten omdat oom nu zelf op vakantie gaat en de papieren nog aangevraagd moeten worden.
    Geeft niet, die auto staat droog en ik heb de tijd. Kan ik er mooi nog een tijdje naar uitkijken en plannen maken.
  3. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    Mooie prijs. Ik zeg doen. Laat de auto zich bewijzen, kun je er volgend jaar wel mee naar Frankrijk.
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Rittenburg
    Mooie prijs. Ik zeg doen. Laat de auto zich bewijzen, kun je er volgend jaar wel mee naar Frankrijk.

    We hebben t al afgesproken dat ik m koop Smile
  5. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    En nu na alle tips over de kosten lekker dromen over de opbrengsten: wat een vrijheid en wat een weelde voor zo n bedrag, je stapt in je auto wanneer jij dat wilt en gas en gaan, bij nacht en ontij, nooit meer afhankelijk van andere mensen of OV. Touren met die hap Liesbeth, trap m maar es lekker op zn staart dat de roet uit de uitlaat spettert. T beestje is toe aan een paar wilde ritten Smile en jij ook Smile. Veel plezier. Groetjes aan PUNTO haha.
  6. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Super !! Je hebt een goede keuze gemaakt.
  7. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Gefeliciteerd Lizz. Ik denk dat je er veel aan hebt.
  8. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise
    Super! Gefeliciteerd. Ik heb ook jaren geen auto gehad en wat vond ik het geweldig om weer een auto te hebben. Geniet ervan! En veel veilige kilometers.
  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef elly69
    En nu na alle tips over de kosten lekker dromen over de opbrengsten: wat een vrijheid en wat een weelde voor zo n bedrag, je stapt in je auto wanneer jij dat wilt en gas en gaan, bij nacht en ontij, nooit meer afhankelijk van andere mensen of OV. Touren met die hap Liesbeth, trap m maar es lekker op zn staart dat de roet uit de uitlaat spettert. T beestje is toe aan een paar wilde ritten Smile en jij ook Smile. Veel plezier. Groetjes aan PUNTO haha.

    Smile

    Jah!....Smile

  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Alleen geen alcohol...Smile
  11. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Super !! Je hebt een goede keuze gemaakt.

    Ja... ik ben een geluksvogel
  12. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Malero
    Gefeliciteerd Lizz. Ik denk dat je er veel aan hebt.

    Jaaa
    en neeee geen alcohol!

    Hmm
Terug naar de lijst