Auto ja of nee

Auto ja of nee 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Fons69



    Je moet het bod niet doorspelen!!
    Jij koopt de auto voor 500 euro en verkoopt hem meteen door voor 1000 euro.


    En dan komt die oom die de erfenis regelt erachter. Nee, lekker dan.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Maar zakelijk gezien snap ik t wel.
    Dus... ik denk dat ik t doe (toch aangespoord door het blinde vertrouwen van Robertb :-))
    Al is t maar voor tijdelijk.
    En over de prijs ga ik t nog hebben.
    Om t geld hoeven ze geen winst; het moet redelijk zijn.
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Dat is toch veel geld...
    gebruik jij m dagelijks?

    Is inclusief benzine he. Gebruik hem niet dagelijks, maar grootste deel van kosten is inderdaad benzine dan voor soms wat grotere afstanden.
    Verzekering is maandelijks 18 euro, belasting betaal ik iets van 19 per maand.(56 per kwartaal) Ben lid van de wegenwacht: iets van 5 euro per maand geloof ik omgerekend
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Als je de auto voor 300-400 euro kunt overnemen, zou ik het zeker doen. Kijk het dan bijv. 6 maanden aan hoe je uitkomt met de kosten. Wordt het allemaal te krap, kun je de auto altijd weer verkopen. Wellicht zelfs voor meer dan die 300-400 euro.
  5. voor je beslist zou k hem apk laten controleren ook al is ei niet verlopen is maar 19.95 weet je gelijk of er evt kosten aan zitten te komen.

    Frank
  6. marjolein68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marjolein68
    En heeeel goed googlen voor de beste verzekering. Ik moest na jaren autoloos weer onderaan beginnen. Uiteindelijk een verzekering gevonden die mijn respectabele leeftijd en aantal jaren rijervaring mee liet wegen!! Scheelde paar tientjes per maand.
    Succes!!
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef marjolein68
    En heeeel goed googlen voor de beste verzekering. Ik moest na jaren autoloos weer onderaan beginnen. Uiteindelijk een verzekering gevonden die mijn respectabele leeftijd en aantal jaren rijervaring mee liet wegen!! Scheelde paar tientjes per maand.
    Succes!!

    Welke verzekeraar is dat als ik vragen mag?
  8. gewoon kopen. 500 is niks. vaste lasten sls verz en wegenbelasting zijn te overzien. en mocht je voor heel dure grappen komen te staan, dan kan je 'm altijd weg doen. en die fiat is ook nog 'analoog' waardoor je ook bij 'mannetjes' of goedkopere garages terecht kan. doen dus.
  9. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise
    quote:
    Dit schreef Patrick40
    gewoon kopen. 500 is niks. vaste lasten sls verz en wegenbelasting zijn te overzien. en mocht je voor heel dure grappen komen te staan, dan kan je 'm altijd weg doen. en die fiat is ook nog 'analoog' waardoor je ook bij 'mannetjes' of goedkopere garages terecht kan. doen dus.

    Als je niet veel te besteden hebt is 500 euro veel geld. Voor een auto is het niet veel geld en is het een mooie kans om toch een auto te rijden.
  10. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    Een Fiat met 30.000km op de teller voor ?500,-? Daar kan je je bijna geen buil aan vallen.

    En goedkoper ga je ze ook niet vinden, helemaal als dat karretje echt altijd binnen heeft gestaan.

    En goedkoper dan een Fiat ga je ook niet rijden, kleine motor, laag gewicht.

    En wanneer je *een mannetje* hebt (zoals ik ;)) die de eventuele reparaties kan doen is het onderhoud ook echt niet duur.

    Al is het alleen al voor de zomervakantie, ik zou zeggen DOEN!

    En wie weet kan je nog wat van die ?500,- afpraten? Smile
  11. Doen!

    Ik heb ook een Fiat Punto, wegenbelasting en verzekering is een te verwaarlozen bedrag. Ik denk dat ik 1 keer per maand tank.

    Jij gaat de auto net als ik niet voor je werk gebruiken.
  12. Ik heb een Fiat Punto bouwjaar 1998. Bijnaam De TANK :-)

    Gekocht van een collega in 2004 en toen was er veel aan gerepareerd. Grootste kostenpost was theoretisch de carter pan ( is van de olie) die kapot was. Nu is mijn vader mijn handige Harrie dus betaal ik alleen materiaalkosten.

    Verder betaal ik 20 euro per maand aan wegenbelasting en rij ik ongeveer 620 km op een tank van 45 liter. De auto heeft inmiddels bijna 140000 km gereden. Met de APK zijn het de laatste 3 jaar wat kleine dingentjes die naar voren komen. De remmen, een kabeltje. materiaalkosten rond de 100 euro. De mijne heeft elektrische ramen die werken vanaf dag 1 al lastig.

    Als hij nog goed rijd en remt denk ik dat je er veel plezier van kunt hebben.

    Ik kan niet goedkoper rijden zegt mijn apk keuring garage steeds weer.
Terug naar de lijst