Zelfvoorzienend wonen

Zelfvoorzienend wonen 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Smile
    Als de moestuintjes van AH de maatstaf zijn dan is 99% van de bevolking ongeschikt om een moestuin te hebben..



    Eerlijk gezegd geloof ik wel dat dat zo is.
    De meesten kunnen echt niet meer zelf hun eten laten groeien. En ik ben daar 1 van... Dochter is wat dat betreft daar nu al beter in dan ik.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Eerlijk gezegd geloof ik wel dat dat zo is.
    De meesten kunnen echt niet meer zelf hun eten laten groeien. En ik ben daar 1 van... Dochter is wat dat betreft daar nu al beter in dan ik.

    Het is volgens mij geen kwestie van kunnen maar van willen en weten.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Het is volgens mij geen kwestie van kunnen maar van willen en weten.


    En van het allerlaatste is een hoop kennis weggevallen. Zullen eerst heel wat internetpagina's geopend worden voordat een spercieboon de grond uit komt.
  4. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef cool_lizz


    Ja lijkt me leuk! En nogmaals dankjewel voor je uitnodiging. Ik was t eigenlijk een beetje vergeten.
    Heb je ook zo 'n mooi huis Hetty?

    Het is meer het plekje wat mooi is .. het huisje is ook wel grappig

    Ik kon zo snel geen goede foto vinden .. maar dit is het huisje van de buren (terwijl ze er mee bezig waren)

    En dat van mij is een heel ander type en ik zit meer tegen een helling en meer beschut
    Plaatje
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Haha je houdt het graag spannend :-).

    Ik heb voor de grap nog even gekeken op marktplaats. En kijk; nog veel meer moois...

    >>LINK<<

    Er zit ook een vraag bij van een gezin dat zelf maar vijf weken in een huisje is, en vraagt om andere liefhebbers voor de andere weken tegen kostprijs en ''wat'' onderhoud.....
  6. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef cool_lizz
    Haha je houdt het graag spannend :-).

    Ik heb voor de grap nog even gekeken op marktplaats. En kijk; nog veel meer moois...

    >>LINK<<

    Er zit ook een vraag bij van een gezin dat zelf maar vijf weken in een huisje is, en vraagt om andere liefhebbers voor de andere weken tegen kostprijs en ''wat'' onderhoud.....

    Nee hoor maar mijn computer is vorig jaar gecrasht en er zijn heel veel foto's weg.

    Moeten wij dan maar eerst proberen hoe het is daar in Zweden
    zie >>LINK<<

    Maar je bedoelt deze

    >>LINK<<

    mail jij Henk en Lobke of moet ik het doen .. (het is natuurlijk wel een heel eind rijden)
  7. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    Valt mij trouwens nog mee 810 km, maar wel met veerboot en tol
    Moet je altijd met de boot naar Zweden ?? ik ben er nog nooit geweest dat blijkt wel
    stomme vraag je kunt natuurlijk wel om rijden ... maar dat is wel erg verrrrrrrrrr om

    en de overtocht met mijn auto, 2 mensen (inclusief ik), mijn hond (ik ga nooit zonder hond) in septem 78 euro
    23 aug '15 - 21:46:42 / 23 aug '15 - 21:56:46
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Hetty
    Valt mij trouwens nog mee 810 km, maar wel met veerboot en tol
    Moet je altijd met de boot naar Zweden ?? ik ben er nog nooit geweest dat blijkt wel
    stomme vraag je kunt natuurlijk wel om rijden ... maar dat is wel erg verrrrrrrrrr om


    Er is een brug tussen Denemarken en Zweden. Helaas wel heel laag in Zweden. Dus een overnachting onderweg is altijd noodzakelijk als je naar midden-zweden zou willen.

    >>LINK<<!3m1!1e3
  9. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    ja maar Henk en Lobke wonen in Zuid Zweden
    dat moet je toch in een dag kunnen doen 810 km met overtocht als er twee mensen rijden?
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Hetty
    ja maar Henk en Lobke wonen in Zuid Zweden
    dat moet je toch in een dag kunnen doen 810 km met overtocht als er twee mensen rijden?


    Zelfs met 1 persoon die stuurt lukt het in 1 dag. Had nog niet gekeken waar Henk en Lobke wonen.
    Had eigenlijk midden zweden verwacht, waar de natuur net nog wat mooier is.
  11. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Hetty

    Nee hoor maar mijn computer is vorig jaar gecrasht en er zijn heel veel foto's weg.

    Moeten wij dan maar eerst proberen hoe het is daar in Zweden
    zie >>LINK<<

    Maar je bedoelt deze

    >>LINK<<

    mail jij Henk en Lobke of moet ik het doen .. (het is natuurlijk wel een heel eind rijden)
    😁
    Mail jij Henk en Lobke maar.
    Ik begin morgen een nieuw schooljaar en moet voorlopig flink aan de bak.
    Voor iedereen die nog wel wat weken vakantie kan gebruiken lijkt het mij best ideaal.
    Of weet je....over x weken is t alweer herfstvakantie!! Zweden lijkt me een prachtige bestemming.

    Ja ik heb al eens gereisd met de bus van Kopenhagen naar Malmo. De afstand valt best mee. En vliegtickets kosten ook niet meer zoveel...

    nb
    wat is t toch lastig om on topic te blijven Smile
  12. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef cool_lizz
    😁
    Mail jij Henk en Lobke maar.
    Ik begin morgen een nieuw schooljaar en moet voorlopig flink aan de bak.
    Voor iedereen die nog wel wat weken vakantie kan gebruiken lijkt het mij best ideaal.
    Of weet je....over x weken is t alweer herfstvakantie!! Zweden lijkt me een prachtige bestemming.

    Ja ik heb al eens gereisd met de bus van Kopenhagen naar Malmo. De afstand valt best mee. En vliegtickets kosten ook niet meer zoveel...

    nb
    wat is t toch lastig om on topic te blijven Smile

    Nee dat is voorbereidend op het zelfvoorzienend wonen. Is hartstikke on topic
    Ik heb vandaag geleerd te schilderen met goedkope krijtverf
    kan ik weer toepassen in Zweden.

    Succes met je studie (ik moet zelf eerst even beter worden voordat ik ze mail)
Terug naar de lijst