Honderd vierkante meter

Honderd vierkante meter 

Onderwerp van ---

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    even een vraag voor de moestuinkenners.... IK ga het dit jaar toch weer proberen met mijn moestuinpotjes. Nu heb ik 2 jaar terug zo'n 1 m2 bak in mijn tuin ingegevragen. Naar nu blijkt op een nog al verkeerde plek, namelijk daar waar heel weinig zon komt. Ja ik ben een amateur.. NIet over nagedacht. Het was eigenlijk de enige plek in de tuin waar het paste. Nu ben ik bezig met het aanschaffen van een 2e bak/tafel die ik op het terras wel in de zon kan zetten. Mijn vraag is nu. ZIjn er kruiden/groenten die minder zon nodig hebben, en er wel een beetje tegen kunnen dat ze weinig zon krijgen? Ik heb zelf de indruk dat kruiden het daar nog wel redelijk doen. Klopt dat?

    ALvast dank

    Annemieke
  2. Pinge
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pinge
    Je verdiepen in permactuur. Kost ff tijd om asn te leggen, maar dan hoef je niet elk voorjaar opnieuw te beginnen.
  3. franky
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van franky
    mooi tuintje geworden
  4. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Wat een mooi veelbelovend moestuintje Indigo. En nu gaan zaaien. Zo leuk!
  5. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik ga ook een volkstuin beginnen heb ik besloten.
    Ik zie op de website dat ze starterstuintjes hebben van 65 m3 of 125 m3, of een dubbele van 250, met of zonder huisje.
    Er is ook nog een ander complex niet zo ver maar die heeft geen site.
    Die kan ik wel even bellen van de week.
    De eerste is de grootste dus daar is de meeste kans op plek denk ik.

    Misschien kan ik het beste een van 125 nemen? Of is 65 ook al echt genoeg? Maar dan moet je weer verhuizen van tuintje als je groter wil.