Hulp in de huishouding/ werk(st)er

Hulp in de huishouding/ werk(st)er 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    quote:
    Dit schreef Kaarul
    Altijd gezellie met de sopheks.Smile

    SopheksSmile
  2. Volgens mij is bij een fulltime baan een hulp in de huishouding geen overbodige luxe. Zie het als een creche voor je kinderen ;-) Je voelt je toch ook niet schuldig als een ander voor je kindje zorgt als jij werkt?
    Als de hulp komt ben ik meestal niet thuis. Als ik wel thuis ben op de maandag, drinken we altijd eerst gezellig samen een kop thee.
    Via haar bedrijf is alles verzekerd. Ze is gewoon in dienst bij een werkgever. Dat maakt het voor mij in ieder geval makkelijker omdat ik geen 'relatie' met haar heb.
    Ik ben echt heel blij met haar. Thuiskomen op maandag in een opgeruimd huis is een luxe! Ik heb het geld er graag voor over.
  3. Ik heb nog niet zo lang een hulp via Helpling, omdat via via niets opleverde.
    3 uur voor ?41,-, eens per 3 weken.
    Ik geef op wat ze schoonmaakt. Vaste zaken en elke keer iets anders erbij.

    Tot nu toe ben ik thuis, maar bij deze tweede hulp heb ik het gevoel niet perse thuis te hoeven zijn, haar te vertrouwen.
  4. adnarim
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van adnarim
    1 x in de 2 weken.
    ze komen met z'n tweeen.
    2 uur voor 50 euro, of als er 1 alleen komt 4 uur voor 50.
    ze trekken hun eigen plan.
    komen op zaterdagochtend.
    Ik wordt er blij van, wou dat ik ze veel eerder in dienst had genomen.... best besteedde geld ooit.
    via via. Het schoolplein is een ideale rondvraagplek.

    Als er iemand nog een schoonmaakster zoekt in Vlaardingen, 1 van mijn schoonmaaksters is nog op zoek naar adresjes....;-)
  5. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Ik ben vaak wel thuis als de hulp er is, gewoon omdat ik ZZP-er ben. Als ik op dat moment met een opdracht bezig ben, dan moet hulpje haar eigen plan trekken, maar ben ik op zo'n moment vrij, dan help ik gewoon mee, werk voor, ruim nog net even iets op of noem maar op.
  6. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef marieheleen
    Ik heb nog niet zo lang een hulp via Helpling, omdat via via niets opleverde.
    3 uur voor ?41,-, eens per 3 weken.
    Ik geef op wat ze schoonmaakt. Vaste zaken en elke keer iets anders erbij.

    Tot nu toe ben ik thuis, maar bij deze tweede hulp heb ik het gevoel niet perse thuis te hoeven zijn, haar te vertrouwen.


    Heb eens gegoogled maar ze hebben in mijn postcodegebied geen mogelijkheden. Ik zie ook wel andere sites met profielen van dames waar je contact mee kunt opnemen, maar eerlijk gezegd vind ik dat doodeng. Je weet niet wie je in huis haalt ... Het mooiste is dan toch via-via, maar ja, vind maar eens iemand.

    Ik blijf dit draadje met belangstelling volgen.
  7. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    De onze komt via een advertentie van Marktplaats.
    Ze krijgt 12.50 per uur, en raast als een witte tornado door het huis. Elke week 3 uur, maar het is een groot huis en met veel kamers/kinderen. Dus dat is minimaal in ons geval. In vakanties komt ze ook en doet dan de wat meer uitgebreidere klusjes zoals ramen wassen of de vloer eens schrobben.
    Ze is eerst op kennismakingsgesprekje geweest en dat voelde prima, heeft ook nog 2 referentieadressen dus dat stelde ook wel gerust.
    De eerste weken was ik dus thuis en nu gaat ze haar gang. Soms ben ik thuis, soms slaap ik, soms ben ik er niet.
  8. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    Jullie bedoelen toch ook opruimen?

    Want als ik eerst moet opruimen voordat er schoongemaakt kan worden, schiet het nog niet op ben ik bang....

    Ik heb zoiets gezien, >>LINK<<

    maar ga eerst op het schoolplein vragen
  9. Mijn hulp is al meer dan 5jaar bij me. Eerst in mijn huwelijk, en in 2013 mee gegaan naar mijn huis. Heb haar via ikzoekeenhuishoudelijkehulp.nl 12.50 per uur. Eerste gesprek was er direct klik en vertrouwen, belangrijk.
    Hier werkt ze wekelijks, vrijdagmorgen, 3 uur. Daarin doet ze routine, alle kamers etc nat afnemen, badkamer en toiletten, stofzuigen, dweilen. Extra zoekt ze zelf uit...en hoef ik niet om te vragen. Ramen. Koelkast. Ragebollen. Kasten afnemen. Keuken uitsoppen doet ze dan in 2xextra tijd. Strijken doet ze ook. Eigenlijk ontneemt ze mij veel tijd aan het huishouden. Doe zelf nog wel eens extra toiletten of stofzuigen. Bedden verschoon ik. Was opruimen ook. Erg tevreden over mijn hulp. Geef haar geregeld bloemetje of nu uit brugge had ik bonbons mee.
  10. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Margo
    Jullie bedoelen toch ook opruimen?

    Want als ik eerst moet opruimen voordat er schoongemaakt kan worden, schiet het nog niet op ben ik bang....

    Ik heb zoiets gezien, >>LINK<<

    maar ga eerst op het schoolplein vragen


    Opruimen doen we zelf
  11. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef Anke

    Opruimen doen we zelf

    Mmmmm... Ik heb liever iemand die opruimt, dan sop ik wel.

    Opruimen is het ergste. Daar heb ik geen energie voor... Iemand die helpt opruimen.
  12. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Anke


    Opruimen doen we zelf


    Idd, de keren dat mijn hulp wat opruimt ben ik namelijk dagen kwijt om te zoeken waar ze dat in hemelsnaam gelaten heeft. Sindsdien ruim ik alles van te voren minitieus op. Half uurtje door het huis de avond ervoor, kinderen hun eigen kamers. De dag erna is mijn huis dan echt helemaal schoon en netjes
Terug naar de lijst