Hulp in de huishouding/ werk(st)er

Hulp in de huishouding/ werk(st)er 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Hier ook om de week 4 uur kost 50 euro
    Heeft haar eigen schema en sleutel
    Dus komt altijd als ik op men werk ben
    Doet de was er tussen door nog erbij
    Dus ben zeer tevreden
  2. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    Ik heb hier ingeschreven.
    Je kan zelf aangeven wat je wilt en hoevaak hoe lang.
    Inschrijfbedrag van ongeveer 35-40 euro, mits ze een hulp voor je hebben.

    Je kan zelf aangeven wat je wilt.
    Ik heb dus gevraagd om hulp bij opruimen, afwassen, de was en de verzorging van mijn huisdieren.
    Hulp, want ik help zelf mee. Ik heb ook gemeld waarom.

    Ben benieuwd....
    >>LINK<<


  3. Bericht van Erna is op 18-11-2015 om 07:33:03 uur verwijderd door Erna.

    Reden: verwijderen

     
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Ja, goed draadje en voornemen, Margo. Vanmiddag ook weer uren bezig geweest die ik graag eens anders had besteed (tussendoor wel vaak op internet/OA gekeken) en dan nog is het niet bij te houden. Werkweken zijn de afgelopen twee jaar alleen maar nog langer geworden. Heb en houd zo graag tijd voor leuke kinderen met de kinderen. Budgettair gezien had ik hulp voor de huishouding pas voor ergens volgend jaar voorzien maar ik voeg het vast toe aan m'n lijstje. Een goede hulp lijkt me inderdaad meer dan het geld waard en de ervaringen hier onderschrijven dat ook wel.
  5. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    Heb een tijd hulp gehad, die helaas ziek werd.
    Om de week 3 uur.
    Wat was het heerlijk om in een schoon huis thuis te komen!

    Nu doe ik het zelf als kind op school is, maar dat gevoel van in een schoon huis thuis komen vergeet ik niet.
    Overigens overweeg ik nu een tuinman :-).
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef piera
    Heb een tijd hulp gehad, die helaas ziek werd.
    Om de week 3 uur.
    Wat was het heerlijk om in een schoon huis thuis te komen!

    Nu doe ik het zelf als kind op school is, maar dat gevoel van in een schoon huis thuis komen vergeet ik niet.
    Overigens overweeg ik nu een tuinman :-).

    Oh da?s ook een goed plan, een tuinman (of vrouw). Afgelopen jaar overigens veel geld aan uitgegeven om niet te zeggen, me qua prijs een beetje laten naaien. (stads)tuin was redelijk overwoekerd door een snelgroeiende bamboesoort - met dank aan de buren maar ja ook zo'n lastige discussie. Vind bamboe prachtig maar nachtmerries over kruipruimte waaronder inmiddels bamboebos zou zijn ontstaan. Gelukkig n?t op tijd en komende jaren strak in de gaten houden en actie blijven ondernemen. Verder wel heel onderhoudsvrij tuintje. Had er al stuk kunstgras in en zo.
    Als je het voor elkaar krijgt huis ook zo onderhoudsarm (en toch kindvriendelijk) in te richten, scheelt dat ook heel veel, vind ik. Laat staan als je dan een paar uur hulp hebt. Lijkt me een zegen inderdaad.
    Hier zijn we inmiddels weer een beetje terug bij af, maar absoluut weer een goed voornemen.
  7. Ik zou graag iemand hebben die bij mij schoonmaakt. Werk de hele week en maak dan eigenlijk te weinig tijd vrij om schoon te maken.
    Maar, mezelf kennende, ga ik als een razende roeland door het huis om op te ruimen en wat schoon te maken, voor de hulp komt Smile
  8. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik zou graag iemand hebben die bij mij schoonmaakt. Werk de hele week en maak dan eigenlijk te weinig tijd vrij om schoon te maken.
    Maar, mezelf kennende, ga ik als een razende roeland door het huis om op te ruimen en wat schoon te maken, voor de hulp komt Smile

    Ja, precies. Heb je daar weer stress van. Of, stok achter de deur..Smile
  9. quote:
    Dit schreef Singa
    Heb en houd zo graag tijd voor leuke kinderen met de kinderen.


    Dat neem ik me ook altijd voor. Niet alleen de tijd maar ook de aandacht/energie. Maar op de een of andere manier slurpen mijn werk en het huishouden (en allerlei andere regeldingen en verplichtingen) steeds mijn energie op. Dan zit ik weer doodmoe op de bank op zaterdagmiddag Smile. Te moe voor een spelletje of iets anders leuks Smile.
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Zelazny


    Dat neem ik me ook altijd voor. Niet alleen de tijd maar ook de aandacht/energie. Maar op de een of andere manier slurpen mijn werk en het huishouden (en allerlei andere regeldingen en verplichtingen) steeds mijn energie op. Dan zit ik weer doodmoe op de bank op zaterdagmiddag Smile. Te moe voor een spelletje of iets anders leuks Smile.

    Oh schrijffoutje maar je had 'm begrepen. Herkenbaar hoor. Wat minder tijd besteden aan huishoudelijke beslommeringen zou toch wel helpenSmile
  11. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    quote:
    Dit schreef Singa

    Ja, precies. Heb je daar weer stress van. Of, stok achter de deur..Smile


    Die stress raak je wel kwijt hoor. Heb ooit een werkster gehad en het went echt. Natuurlijk trek je wel wat dingen recht vooraf, maar zo lekker als iemand het rottige werk afmaakt.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Mijn engel verschoont mijn bed, de wetenschap dat ik thuis kom in een netjes huis en 's avonds in een schoon bed kan kruipen is zoo fijn. Ze komt eens per twee weken twee uur en doet alles waarvan zij denkt dat nodig is plus sanitair en mijn bed.
Terug naar de lijst