Hulp in de huishouding/ werk(st)er

Hulp in de huishouding/ werk(st)er 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik heb een gouden vrouw. Ze komt drie uur per 14 dagen en doet alles stofzuigen, stoffen, beneden dweilen, badkamer, toilet, bedden verschonen en indien nodig een extra klus.

    Ze is top, ik zou niet zonder haar kunnen. Smile
  2. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Sinds een paar weken hier een hulp voor 2 u per week. Ze stofzuigt en dweilt het hele huis, op de slaapkamers na (we vinden het allemaal niet prettig om daar iemand te hebben rondstruinen). Wc's en badkamer 1. Uit zichzelf stoft ze dan de woonkamer ook. Om de week ook de 2e badkamer, en in de andere week extra dingen: ramen achter, ramen voor, de binnenkant keukenkastjes en koelkast (dat laatste doet ze dan in 3x). Ik ben heel tevreden, behalve dat ze wel heul veel chloor en keukenrol verbuikt. Mn die chloor is wel een dingetje. Maar ach-ik ben verder heel blij.
    Wij doen over dat alles echt langer dan 2 uur.
  3. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    Fijn zeg, die positieve reacties!!

    Ik heb sinds vanavond ook een hulp in de huishouding. Ze komt 1x per 2 weken voor 3 uur.
    Ze is pas 28, maar het klikte erg goed! Dat is handig omdat we het samen gaan doen: zij maakt schoon en ik ruim op. Met een muziekje of een praatje, gaat helemaal goed komen! SmileSmile
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Wat goed Margo. Dit is tijd en rust investeren in jezelf. Je hebt genoeg voor je kiezen gehad dacht ik zo de afgelopen jaren.
  5. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef Margo
    Met een muziekje of een praatje, gaat helemaal goed komen! SmileSmile


    Oh dat had ik ook wel gewild ..(tussendoor een wandelingetje).vrijdag een gesprek bij een pension om te gaan schoonmaken als zzp-er voor zes uur in de week ..maar er is nog wel concurrentie ..
  6. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef searching62


    Oh dat had ik ook wel gewild ..(tussendoor een wandelingetje).

    Smile


    Ze is er... Ik dacht nog... Hoe moet je nu schoonmaken met zoveel ditjes en datjes die overal slingeren. Wat geeft dat een naar gevoel! Maar dat is mijn gevoel en ws ook de reden waarom ik nooit aan schoonmaken toe kom, omdat ik met opruimen begin Smile

    Maar ze begon gewoon... En leek er geen last van te hebben... heel gek is dat.
    Ik verwacht wel elk moment een vraag of iets... Ik weet het niet... Het voelt onrustig. Ben geneigd om vanalles te vragen hoe en of ze wel zus en zo doet...
    Raar joh! Smile
  7. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Probeer het om te denken. Je geeft iemand een inkomen, ze is blij dat ze werk heeft.
  8. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Ik maak altijd de afspraak: je hoeft niet op te ruimen, wel eronder schoon te maken. Als je dingen uit de weg wilt: op keukentafel of op mijn bed leggen, kom ik het vanzelf tegen en ruim het op.

    succes met dat ongemakkelijke gevoel, dat herken ik ook!
  9. de winst om 1 keer in de 14 dagen in een schoon huis
    thuis te komen ontgaat mij.
  10. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef Brada
    de winst om 1 keer in de 14 dagen in een schoon huis
    thuis te komen ontgaat mij.

    Mijn kinderen en hun vriendinnetjes niet.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Mijn gouden hulp klaagde wel eens dat het te netjes bij me is Smile
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Brada
    de winst om 1 keer in de 14 dagen in een schoon huis
    thuis te komen ontgaat mij.


    lekker toch als je wc en badkamer dan schoongemaakt worden ipv 1keer per half jaar
Terug naar de lijst